تنها 38 درصد از کاربران از نسخه ویندوز 11 – Zomit اطلاع دارند

[ad_1]

در 5 اکتبر ، مایکروسافت نسخه جدیدی از سیستم عامل دسکتاپ ویندوز 11 خود را منتشر می کند. ویندوز 11 با استفاده از عملکردهای مفید گسترش یافته است و ردموندی ها قصد دارند علاوه بر معرفی محصولات جدید سرفیس ، نسل جدید این سیستم عامل را برای عموم آزاد کنند.

به گزارش Gizchina ، Saving.com چند روز پیش یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که از 1042 پاسخ دهنده ، تنها 38٪ از انتشار نسخه جدید ویندوز اطلاع دارند.

مقالات مرتبط:

جالب است که برخلاف تصور رایج ، افراد جوانتر اطلاعات کمتری نسبت به افراد مسن دارند. طبق نتایج این نظرسنجی ، 56 درصد از افرادی که از انتشار نسخه جدید ویندوز اطلاع دارند ، بیش از 55 سال سن دارند. تنها 28 درصد از جوانان 18 تا 24 ساله از انتشار ویندوز 11 مطلع بودند.

دو سوم از پاسخ دهندگان نمی دانند که سیستم آنها برای اجرای ویندوز 11 آماده است یا خیر. علاوه بر این ، 45 درصد از شرکت کنندگان هنوز نمی دانند که آیا به نسخه جدید ویندوز ارتقا می دهند یا خیر. از 55 درصد باقی مانده ، 41 درصد گفته اند که به ویندوز 11 ارتقا می دهند و 14 درصد نیز گفته اند که به نسخه جدیدتر ویندوز ارتقا نمی دهند.

ویندوز 11

مهمترین ویژگی ویندوز 11 برای کاربرانی که تصمیم به ارتقاء رایانه خود می گیرند ، پشتیبانی از اجرای برنامه های Android است. علاوه بر این ، 14 these از این کاربران دلیل ارتقاء خود به نسخه جدید ویندوز را ظاهر و احساس جدید این سیستم عامل می دانند و 13 them از آنها ویژگی های بازی ارائه شده در ویندوز 11 را دلیل اصلی می دانند. برای ارتقاء این سیستم عامل بود برای 11 of از شرکت کنندگان ، ناگفته نماند که سایر ویژگی های این سیستم عامل دلیل ارتقاء نسخه جدید ویندوز بود.

پس از ماه ها آزمایش ، مایکروسافت به تازگی نسخه نهایی ویندوز 11 22000.194 را برای کاربران Insider منتشر کرده است. پس از انتشار اولین نسخه عمومی و پایدار این سیستم عامل در 4 اکتبر ، می توانید آن را بارگیری کنید. البته در حال حاضر امکان بارگیری ویندوز 11 وجود دارد. با این حال ، برای انجام این کار ، باید چند مرحله اضافی انجام دهید.

برای بارگیری و نصب ویندوز 11 ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید سیستم شما با الزامات مایکروسافت مطابقت دارد. برای این کار می توانید از ابزار بررسی سلامت کامپیوتر اختصاصی مایکروسافت که نسخه جدید آن چند روز پیش در دسترس بود استفاده کنید. اگر سیستم شما واجد شرایط است ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Microsoft Insider ثبت نام کنید. پس از انجام این مراحل ، شما آماده دانلود ویندوز 11 و نصب آن بر روی سیستم خود هستید.

نظر کاربران Zomit در مورد Microsoft Windows 11 چیست؟ آیا سیستم شما شرایط لازم برای نصب این سیستم عامل را دارد؟

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما