تیغ برف پاک کن 106 میلیون تومان؛ نگاهی به هزینه های نگهداری بوگاتی شیرون پور اسپرت بیندازید

[ad_1]

بوگاتی به تازگی سرویس جدیدی را برای راحتی مشتریان خود معرفی کرده است. هنگام سفارش این سرویس ، 10 تکنسین آموزش دیده آماده خدمات رسانی به مشتریان در سراسر جهان به صورت 24 ساعته و 7 روزه هستند. اما نکته این است که این سرویس بسیار گران است و عضویت بسیار گران است.

یکی از علاقه مندان بوگاتی در جریان بازدید از دفتر نمایندگی این برند اصیل در سنگاپور توانست از خدمات اختصاصی این شرکت مطلع شود. اطلاعاتی که این شخص داده است مربوط به مدل 3 میلیون دلاری شیرون پور اسپرت است ، اما هزینه مدل های دیگر نباید تفاوت زیادی با این اعداد داشته باشد. قبل از ورود به جزئیات ، باید بگوییم که همه اعداد ذکر شده از دلار سنگاپور به رینگیت مالزی و سپس به دلار آمریکا تبدیل شده است.

بوگاتی ویرون پور اسپورت ارائه شد ؛  ماشین عالی برای لذت بردن از class=

در سرویس اختصاصی بوگاتی ، اولین بازدید باید پس از 16000 کیلومتر یا 14 ماه انجام شود ، که طی آن تکنسین های بوگاتی روغن موتور ، فیلتر روغن و درپوش تخلیه روغن را جایگزین می کنند. این امر تقریباً 25000 دلار برای مشتری هزینه دارد! بد نیست بدانید روغن موتور بوگاتی شیرون پور اسپرت ساخت شرکت Castrol بوده و از نوع 10W-60 است.

علاوه بر تعویض روغن ، دیسک های کربن سرامیکی ، کالیپرهای ترمز چاپ سه بعدی و لنت های تیتانیومی نیز در اولین سرویس با قیمت 59000 دلار آمریکا تعویض می شوند! اگر روغن ترمز ، کابل ها ، لنت ها را تعویض کرده و لنت ها را تمیز کنید ، این مبلغ 59000 دلار دیگر به آن اضافه می کند! تعویض لاستیک ها کار دیگری است که باید بعد از 16000 یا 14 ماه انجام شود. این فروش نیز 50 هزار دلار قیمت دارد!

بوگاتی می گوید لاستیک های شیرون پور اسپورت باید هر 16 تا 18 ماه یکبار تعویض شوند. فرانسوی ها در این زمینه کمی منصف هستند و دو گزینه به مشتری ارائه می دهند! اولین گزینه شامل لاستیک های Pirelli Winter Sottozero Series 3 ، Michelin Pilot Sport PAX و Michelin Pilot Sport Cup 2 XL است که هریک حدود 8000 دلار هزینه دارند. اما گزینه دوم لاستیک های سری Michelin Pilot Sport Cup 2R است که برای ورزش های ورزشی طراحی شده اند. برای خرید چهار عدد از این لاستیک ها 42000 دلار هزینه لازم است!

سرویس دوم باید پس از 42 ماه انجام شود. در این سرویس ، چهار توربوشارژ گرت و مخزن اتومبیل به ترتیب با هزینه 26000 دلار و 44000 دلار با مدلهای جدید جایگزین می شوند. در این بین ، موتور باید مجدداً در این سرویس تنظیم شود تا تولید 1479 اسب بخار را تضمین کند! باز هم ، این هزینه دقیقاً 28،576 دلار است!

اما جدا از خدمات ، قیمت لوازم یدکی بوگاتی شیرونپور اسپرت نیز نجومی است! به عنوان مثال ، اگر فردی نیاز به تعویض شیشه جلو دارد ، باید 60 هزار دلار از حساب بانکی خود برداشت کند! یا تابلوهای برف روب تنها روی این ابرخودرو 3.797 دلار هزینه دارد! وقتی رنگ آمیزی نیاز به تعمیر داشته باشد ، بوگاتی اسکناس 55000 دلاری به مشتری ثروتمند خود هدیه می دهد!

برای جلوگیری از این هزینه ها ، ملشیمی ها تأکید کرده اند که بدنه شیرون پور اسپرت را هرگز نباید با آب فشار قوی شستشو داد ، بلکه صاحبان آن باید این کار را با تجهیزات ویژه و با دست انجام دهند.

یک محاسبه ساده نشان می دهد که در 48 ماه یا باید تعویض شود. این بدان معناست که داشتن بوگاتی شیرون پور اسپرت باید حدود 477،000 دلار در چهار سال هزینه کند! البته این رقم شامل هزینه های مالیات ، دستمزد و حمل و نقل نمی شود!

همانطور که داده های جمع آوری شده توسط نمایندگی بوگاتی سنگاپور نشان می دهد ، اگر شخصی بوگاتی شیرونپور اسپرت را فقط برای سرمایه گذاری خریداری کند ، هزینه پرداخت به راحتی در هر 14 ماه به 105000 دلار تنظیم می شود! همچنین شخصی که این داده ها را جمع آوری می کند می گوید که آژانس مورد نظر تا 30 درصد به مشتریان خوب تخفیف می دهد!

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما