جدیدترین اخبار انتخابات ریاست جمهوری 1400-راهبرد معاصر

جواد باذلی در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: پیک پنجم یکی از سختترین پیکهای شیوع کرونا در بسیاری از نقاط کشور بود و گناباد نیز همزمان با کل کشور این پیک را تجربه کرد، اما به دلیل راهاندازی به موقع بیمارستان دوم و تمهیداتی که قبل از شروع پیک پنجم اندیشیده شد، خوشبختانه این پیک را با کمترین میزان فوتیها و کمبودهای دارویی پشت سر گذاشتیم. حسین ظهوری در گفتوگو با ایسنا عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا و شکلگیری پویش “در خانه بمانیم” کار شرکت پست در سراسر کشور زیاد شد و در این مدت تعداد مرسولات پستی در گناباد نیز در یک سال و نیم اخیر رشد چشمگیری داشته است. ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره پست گناباد از افزایش چشمگیر مرسولات پستی در یک سال و نیم اخیر در شهرستان گناباد خبر داد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و شرایطی که به دلیل محدودیتها ایجاد شد میزان مرسولات پستی کشور و از جمله شهرستان گناباد افزایش چشمگیری داشت به طوری که گاهی اوقات میزان مرسولات تا ۳ برابر نیز افزایش داشته است.

اخبار جدید هری پاتر

دکتر پیام کبیری روز پنجشنبه در مراسم پایانی همایش بین المللی پژوهشی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور که در گناباد برگزار شد، افزود: مقوله پژوهش یکی از ضرورتها برای کاهش مشکلات و توسعه علمی و فناوری در بخش های مختلف است و توجه به این مهم در شرایط شیوع ویروس کرونا می تواند نقش بسزایی در کاهش تبعات این بحران داشته باشد که باید با خرد جمعی و هم افزایی بینبخشی از این ظرفیت نهایت بهره برداری را کرد. دکتر اعظم السادات محمودیان روز شنبه طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مادران باردار باید از هفته سوم لغایت هفته ۳۹ بارداری باید قبل از تزریق واکسن از اینکه واکسنی که دریافت میکنند از ویروس کشته شده تهیه شده است اطمینان حاصل کنند و بارداری خود را نیز به اطلاع کارکنان مرکز بهداشت یا واکسیناسیون برسانند زیرا تزریق واکسن غیر از این نوع بر سلامت مادر و جنین تاثیر منفی می گذارد. دکتر جواد باذلی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با تزریق این میزان واکسن پوشش واکسیناسیون کرونا در جمعیت بالای ۱۸ سال شهرستانهای گناباد و بجستان به ۴۸ درصد رسیده است. محمد علی نبی پور روز پنجشنبه در آیین همزمان رزمایش مواسات و همدلی و توزیع بسته های معیشتی و آغاز ساخت استادسرای حوزه علمیه گناباد افزود: شیوع ویروس همه گیر کرونا طی بیش از ۱۸ ماه گذشته خسارتهای زیادی به بخش های مختلف به خصوص اقتصادی وارد کرده است و دولتها، مسوولان و مردم با مشکلات زیادی مواجه شده اند و تعداد بسیاری از آنها آسیب دیده اند.

اخبار جدید زلزله

اخبار استانها – به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناباد، یکی از اقداماتی که می تواند در کاهش مرگ و میر در بین مبتلایان به کرونا مهم باشد بحث واکسن است که در کشور این موضوع سرعت زیادی گرفته است. زیر قست headlines تیتر اخبار روز منتشر شده است. اطلاعات بسیار زیادی در رابطه با بتل پس سیزن 9 بازی کالاف دیوتی موبایل هنوز منتشر نشده اما استفاده از یک پوسته و یا اسکین جدید برای کاراکتر وکتور و همچنین کاراکتر WW2 در این فصل در دسترس خواهد بود همچنین این که تمام بازیکنان باید منتظر یک ایونت خاص WW2 باشند. فقط هنگام به روزرسانی نقشه سایت اخبار خود، URL های مقالات منتشر شده در ۴۸ ساعت گذشته را در لیست قرار بدهید. در این کانال می توانید اخبار CNN با زیرنویس انگلیسی را بصورت رایگان تماشا کنید. در این مطلب سعی می کنیم نحوه خرید تتر را به شما آموزش دهیم، امیدواریم که این مطلب برای شما مفید باشد.

جمعیت سالمند کشور از حدود ۶ درصد کل جمعیت در سال ۱۳۴۰، به حدود هشت درصد در سال ۱۳۹۰ و ۹.۲ درصد در سال ۱۳۹۵ افزایش یافته و هم اکنون بیش از ۱۰ درصد جمعیت کشور سالمند هستند و این روند رو به افزایش است و بنابر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش بینی می شود که در سال ۱۴۲۵ حدود ۲۷ درصد از جمعیت ایران را سالمندان تشکیل دهند. گروه استانها- رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با پیگیریهای صورت گرفته، پس از طی مراحل قانونی و بررسی مدارک، نام شادروان سید عباس سجادی در زمره شهدای مدافع سلامت ثبت شد. رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۵۳ هزار ۶۳۴ دُز واکسن تاکنون در ۲ شهرستان گناباد و بجستان تزریق شده که ۳۴ هزار و ۲۶۸ دُز آن مربوط به مرحله نخست و ۱۹ هزار و ۳۶۶ دُز آن در مرحله دوم بوده است. دکتر جواد باذلی روز سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای گناباد اظهار داشت: تاکنون در مجموع ۲۷ هزار و ۱۴۵ مورد آزمایش کرونا در شهرستان های گناباد و بجستان گرفته شده است که از این تعداد ۲ هزار ۵۸۱ مورد بستری و ۱۲ هزار و ۱۹۸ مورد به صورت سرپایی و یا در منزل تحت درمان قرار گرفتهاند.

اخبار جدید پلی استیشن 5

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از اخبار جدید هنرمندان دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما