حرف آخرهرآنچه که بای در مورد رتبه لازم برای قبولی در پزشکی 1400 بدانید!

فرض کنید نمره تراز آخرین فردی که در رشته پزشکی دانشگاه فرضی قبول شده ۱۰۰۰۰ هست حالا شما با سهمیه ایثارگران باید حداقل تراز ۸۵۰۰ رو کسب کنین تا بتونین برای قبولی در این کد رشته محل شانسی داشته باشین ولی اگه افرادی با همین سهمیه شما و تراز های ،۸۶۰۰ ۸۷۰۰وجود داشته باشن و کل ظرفیت رو پوشش بدن دیگه شما در این کد رشته قبول نمی شین. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پزشکی تهران ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکز آموزش بین الملل قشم ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز . با سلام و وقت بخیر، مطابق با شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان شرط معدل برای پذیرش، حداقل معدل ۱۴ (کل دیپلم) می باشد. سلام من سال 88 دیپلم گرفتم میخوام امسال دوباره کنکور تجربی بدم اما تا الان چیزی نخوندم اگه از الان شروع کنم امکانش هست رشته های پیراپزشکی قبول بشم؟

راه میانبری برای کنکور هست؟ شما سال بعد از دوره های روزانه محروم هستید و برای شبانه و سایر دوره ها مشکلی ندارد. این برنامه ریزی است که همه این تعادل و نظم را به مطالعه های ما می دهد. داشتن برنامه ریزی برای کنکور درست مثل نخ تسبیح که مهره های تسبیح را در یک مسیر و جهت مشخص نگه می دارد، به ساعات مطالعه شما نظم می دهد. در طول هفته پیگیری های دقیقی از طرف مشاور بر روی شما انجام خواهد شد و شما می توانید در طول هفته، در ساعات مشخص شده ای با مشاور خود در ارتباط باشید تا مشکلات و مسائل احتمالی را برطرف کنید. طبق تجربه دانش آموزان ما در سال های گذشته این روش ضریب فراموشی شما را به شدت کاهش می دهد و درس های شما تا یک سال پس از کنکور هم به خوبی در ذهن شما باقی می ماند. با دانستن این موضوع بر اساس تجربه سال های گذشته باید از ابتدای سال کاری کنیم که ما هم یکی از دانش آموزان نا امید قبل از کنکور نباشیم. به این ترتیب ما با شما تماس می گیریم و تمامی فرایند های لازم تا انتخاب بهترین مشاور کنکور به خوبی پیش خواهد رفت.

پس اصلا جای نگرانی نیست !

فلسفه: کتاب فلسفه پایه سوم، آشنایی با فلسفه سلامی دوره پیش دانشگاهی. اصلا به این شکل نیست.باید بر روی دوره و مرور مباحث و درست خواندن دروس تمرکز جدی داشته باشیم. پس اصلا جای نگرانی نیست ! پس شما هم باید با بالا بردن کیفیت زمان مطالعه خودتان را چند برابر کنید. راه میانبر کنکور مطالعه با کیفیت با استفاده از برنامه ریزی با کیفیت و اصولی است. در صورتی که از قبولی خود رضایت ندارید می توانید در ثبت نام دوره بعد شرکت کنید . جدول ظرفيت پذيرش رشته های تحصيلی گروه آزمايشی تجربی در دوره های مختلف کنکور 99 پذیرش در کنکور سراسری به دو صورت پذیرش بر اساس اعمال سوابق … تهیه یک طرح که نشان دهنده ساختار سایت و نحوه ارتباط بخش های مختلف باشد – این طرح گاهی به صورت کاغذی و گاهی به صورت الکترونیکی ایجاد می شود و مبنای کار طراح وب است. علاوه بر این، شما می توانید با کمک مشاوره تحصیلی غیرحضوری در زمان کنکور، انتخاب رشته، پذیرش در مقاطع تحصیلات تکمیلی و غیره راهنمایی های لازم را دریافت کنید. سید جواد کاظمی تبار برنده مدال نقره کشوری در المپیاد سال ۱۳۷۷ و نفر سوم کنکور سراسری در سال ۱۳۷۸، مدارک کارشناسی و دکتری خود را در رشته برق و کامپیوتر به ترتیب در دانشگاه صنعتی شریف (۱۳۸۲) و دانشگاه کالیفرنیا در شهر ارواین (۱۳۸۷) دریافت نمود.

مشاور کنکور زهرا جعفری اینستاگرام

داوطلبان عزیز باید برای دریافت کارنامه کنکور به صورت اینترنتی اقدام کنند. برای پرداخت شهریه ترم اول باید چگونه اقدام نماییم؟ ما هم برای شما دانش آموزان عزیز برنامه ریزی جامعی آماده کرده ایم تا بتوانید در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا اصولی و حرفه ای مباحث هر 3 سال را مطالعه کنید، تست بزنید و مرور کنید. برنامه ریزی باعث می شود ما بدانیم برای چه درس هایی زمان بیشتری گذاشته ایم و برای چه درس هایی به زمان بیشتر نیاز است. کسی که مشاور گرفته و به طور جدی برای کنکور خونده می دونه که چی می گم. برنامه ریزی واسه یه تفریح 3/4 نفره و خیلی کارهای دیگه که حتما قبلش مشورت، مشاوره و برنامه ریزی انجام میدیم. آکادمی جعفری بهترین مشاوره کنکور را برای دانش آموزان و داوطلبین شرکت در یکی از مهمترین آزمون های زندگی این عزیزان را به انجام می رساند. همچنین برای اینکه او مجبور نشود برای مطالعه فصل های جدید صدها یا هزاران تست را حل کند، تعدادی تست خاص را مشخص کردم و از وی خواستم تا آن تستها را به شیوه تفکر صحیح حل کند. به همین دلیل داشتن برنامه ریزی اولین قدم برای شروع مطالعه است. شما می توانید با داشتن برنامه ریزی جامع کنکور کمک مسیر میانبری تا کنکور داشته باشید و با ساعت مطالعه مناسب از خیلی از دانش آموزان پر تلاش کنکور سبقت بگیرید.

مشاور کنکور علی پورصفیان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور ارشد لطفا از صفحه ما بخواهید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما