حفظ شماره پیگیری پرداخت ضروری است

عارف ربیعیان - عارف ربیعیان در کنکور آسان است - کنکور آسان است مشاور کاربلد این نکته را در نظر می گیرد و بر طبق آن برنامه مطالعاتی را تنظیم می کند. پس زمینه عکس باید سفید بوده و عکس رنگی باشد؛ عکس سیاه و سفید، افکت دار و پس زمینه رنگی مورد پذیرش قرار نمی گیرد. مشاور کنکور باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟ ساعت مطالعه من در سال کنکور نسبت به سال های پایه بیشتر شده و در سالهای پایه حول ۱۰ ساعت اما امسال حدود ۱۴ ساعت مطالعه دارم. تبصره1 : در كلاس هايي كه به حدنصاب لازم (حداقل 20 نفر) براي تشكيل در پرديس محل قبولي نرسد، سازمان مركزي دانشگاه فرهنگيان به تشخيص خود نسبت به جابجايي پذيرفته شدگان در سطح پرديس هاي كشور اقدام خواهد نمود. یا می توانیم از کمک یک فرد که این اتفاق را قبلاً تجربه کرده و آن مسیر را به خوبى به نتیجه رسانده استفاده کنیم که در این صورت دیگر نیاز به آزمون و خطا نیست و خیلى راحت در اولین برخورد با مشکل، راه حل درست را دریافت می کنیم و به سادگى آن مسیر را طى می کنیم و به نتیجه دلخواه می رسیم. درمورد کنکور هم کاملاً بههمین شکل صدق میکند اگر شما میانگین سنی خود را هشتاد سال در نظر بگیرید سال کنکوری شما یکسال است و نهایتاً اگر از سال دهم شروع به داشتن مشاوره کنید میتوان گفت که این مقطع برای شما سه الی یکسال از زندگی شما را به خود اختصاص داده یعنی کنکور یک الی سه سال از کل زندگی شما را به خودش اختصاص داده پس شما برای مواجهه با این مصاف سخت نیاز به کسی دارید که تجارب و دانش خود را در اختیار شما بگذارد و شما در این مقطع کوتاه تمرکز و زمان خود را برای چیدمان برنامه و یا هر موضوع دیگری که اختصاص به فرایند مشاوره تحصیلی دارد نگذارید و تمام تمرکز و وقت خود را برای درسخواندن بگذارید پس قاعدتاً برای این مقطع کوتاه از زندگی خود اگر هدف بزرگی دارید حتما مشاوره بگیرید .

طنز مشاور کنکور

ثبت نام شما زمانی با موفقیت به اتمام رسیده است که شماره پرونده و همچنین کد رهگیری را دریافت نموده باشید. من از شما خانوادهها و شما دانشآموزان عزیز خواهش میکنم قبلاز انتخاب یک دانشجو مشاور برای مشاوره سال کنکور خود از یک پزشک که در دانشگاه دولتی فارغ التحصیل شده سوال کنید که آیا در زمان دانشجویی وقت سر خاراندن داشته ؟ بله دوست عزیز، کنکور به هیچ عنوان فرصتی برای آزمون و خطا به شما نمیده و با توجه به این موضوع که هیچ تجربهای در این زمینه ندارید، بهتره از وجود شخصی در کنار خودتون بهره ببرید که به شما بهترین توصیه ها رو داشته باشه و زمینه کسب موفقیت رو برای شما مشاور کنکور لازمه نی نی سایت فراهم کنه. این نکته نشان میدهد که دانشجو مشاورها هیچ تعهدی به دانشآموزان خود نخواهند داشت و به این شغل بهصورت مقطعی نگاه میکنند و تنها کسی که دراینمیان متضرر خواهد شد خانوادهها و دانشآموزان میباشند. یک مرکز مشاوره تحصیلی خوب در گرگان به شما کمک می کند تا در هر گرگانه ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید.

ما ۷روز هفته (حتی روزهای تعطیل) از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستیم. متأسفانه اینقدر تبلیغات این دانشجو مشاورها جذاب و فریبدهنده میباشد که دانشآموز یا خانواده حتی از خود این سوال را نمیپرسد که خود شما که در این مسیر که به قبولی دست پیدا کردهاید مشاورتان چه کسی بودهاست؟ دفتر برنامه ريزي چه كمكي به شما كرد و مهمترین ویژگی آن چیست؟ با نگاهی به ابتدای این مقاله و تقسیم شدن دانشآموزان ها به دو دسته که هدف های بزرگ دارند و دستهای که هدفهای تحصیلی بزرگی ندارند باید بگویم نه کسانی که هدفهای تحصیلی خیلی بزرگی در سر ندارند با مشورت گرفتن از مشاور تحصیلی که خود مدرسه به آنها ارائه میدهد میتوانند هدایت تحصیلی شوند و نیازی به گرفتن مشاور ندارند اما در مورد دسته دوم شرایط کمی فرق میکند و باید حتما مشاوره داشته باشند که دلایل آن را در ادامه مطلب خواهم گفت . در جواب سوال این داوطلب عزیزمون باید عرض کنم که چون رقابت برای رشته بهتر، دانشگاه بهتر و آینده شغلی بهتره، به جز اندک داوطلبانی که رتبه های خیلی خوبی کسب می کنند که مثلا کلا چند دانشگاه بیشتر انتخابشون نیست و تو همون دانشگاه ها قطعا قبول میشن بقیه داوطلبها که بیش از 95 درصد داوطلبین ما رو تشکیل می دن نیاز به مشاور دارن.

استفاده از روش الگویی و انیمیشنی در محصولات حرف آخر توسط اساتید بنام مانند : استاد منتظری مدرس درس ریاضی ، علیرضا یوسفیان پور مدرس دین و زندگی ، پیمان کامیار مدرس فیزیک ، غلامحسین شیروانی مدرس فیزیک ، رضا شعبانی مدرس زیست ، محمد واعضی مدرس عربی ، محسن منتظری مدرس ادبیات ، محسن محمودی مدرس زبان انگلیسی در کنار قیمت مناسب ( شروع قیمت محصولات حرف آخر از 20 هزار تومان ) ، خرید اینترنتی DVDهای آموزشی و دریافت در درب منزل همه و همه در کنار یکدیگر باعث شده اند تا این موسسه محبوبیت فراوانی در بین داوطلبین کنکور کسب کند. مشاور برای اینکه بتونه از پس این کار به خوبی بربیاد، باید قبلا خودش این مسیر رو یک بار با موفقیت طی کرده باشه و از پستی و بلندی هایی که در طول مسیر ممکنه گریبان گیر داوطلبهای کنکور بشه، کاملا آگاهی داشته باشه. چون وقتی وارد فضای کنکور شدم، هم مطالب زیاد بود و هم خیلی خودم رو گم کرده بودم و خیلی خیلی تو شرایط روحی بدی قرار گرفته بودم که مهندس معین فلاح تونستند من رو به شرایط عالی و ایده آل برسونند. در درس منطق تغییری نداشته ایم اما در درس فلسفه هم در سال یازدهم و هم در سال دوازدهم تغییراتی به چشم میخورد پس بهتر است منبع جدید و مطابق با اخرین تغییرات تهیه کنید.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما