حقایق جالب در مورد غذایی که در فیلم ها می بینیم – رزاتو

[ad_1]

در فیلمهای دهه 1960 هالیوود ، ماکارونی ، بیشتر اسپاگتی ، برای ناهار یا شام استفاده می شد زیرا هم تهیه آن آسان بود و هم برای مدت طولانی در بشقاب عالی به نظر می رسید. اما مانند هر چیز دیگری ، غذاهای فیلمها نیز در سالهای اخیر تغییر کرده و دنیایی در اطراف آن شکل گرفته است که در آن نه تنها سرآشپزها بلکه عکاسان حرفه ای و طراحان غذا نیز درگیر هستند.

منتظر حقایق جالبی در این زمینه باشید.

1- غذا توسط متخصصان بسیار محترم تهیه می شود

کار طراحان غذا در فیلم ها تنها به آشپزی محدود نمی شود. آنها غذا را باورنکردنی و قابل خوردن در تصویر نشان می دهند و شرایط عکاسی را از نظر زمان ، آب و هوا ، دما و غیره تنظیم می کنند. علاوه بر این ، البته ، غذاهای موجود در تصویر باید خوشمزه به نظر برسند.

به همین دلیل ، طراحان غذا نه تنها باید در زمینه طراحی غذا آموزش کامل ببینند ، بلکه باید از مواد غذایی و تکنیک های مدرن پخت و پز مانند پخت مولکولی نیز آگاهی داشته باشند ، علمی که تغییرات ایجاد شده توسط مواد غذایی را در هنگام آماده سازی غذا بررسی می کند.

2- هر غذایی از قبل مورد تحقیق قرار می گیرد

طراحان غذا باید از قبل نه تنها در مورد غذایی که آماده می کنند ، بلکه در مورد عوامل دیگری که می توانند بر ظاهر غذا یا نتیجه نهایی آن تأثیر بگذارند ، آگاهی داشته باشند. به عنوان مثال ، چه یک فیلم تاریخی باشد ، چه یک فیلم تخیلی یا علمی تخیلی باشد ، یا اینکه غذاهای سنتی یک منطقه جغرافیایی خاص هستند و طرز تهیه یا سرو خاصی دارند ، این مواردی هستند که باید به آنها توجه شود.

مارتا کاردناس ، طراح غذا می گوید: “همه چیز جلوی دوربین معنا پیدا می کند ، از جمله غذا.” “برای به دست آوردن ایده ، ما باید طرز فکر مدیر هنری را درک کرده و به تصاویر ، عکس ها و مجلات قدیمی آشپزی نگاه کنیم.”

3- غذای زیادی در حال آماده شدن است

در طول مراحل فیلمبرداری ، باید چندین نسخه از هر ماده غذایی وجود داشته باشد که می تواند در چندین محیط صحنه استفاده شود. کریس الیور ، یکی از مشهورترین طراحان غذا در سینما و تلویزیون آمریکا می گوید: “من برای صحنه شکرگزاری به 8 تا 24 بوقلمون نیاز دارم زیرا هر بار که بوقلمون بریده می شود ، بوقلمون جدیدی باید تعویض شود.”

صحنه هایی نیز وجود دارد که در آن بازیگران درست غذا می خورند. اگر نصف همبرگر می خورید اما مجبورید صحنه را تکرار کنید ، باید از ابتدا یک همبرگر جدید بخورید. تقریبا 800 ساندویچ کوبائی برای فیلم 2014 “سرآشپز” آماده شد. کارگردان جان فاورو می گوید: “شما باید غذا بخورید و سپس دوباره غذا بخورید.” “شما باید دوباره برای هر زاویه و هر منظره غذا بخورید.”

4- در فیلم برخلاف عکس ، غذای واقعی تقریباً همیشه پخته می شود

آماده سازی غذا فقط برای عکاسی با فیلمبرداری صحنه برای فیلم بسیار متفاوت است. غذای مورد استفاده در عکاسی حتی قابل خوردن نیست ، اما هیچ کس متوجه آن نمی شود ، اما در فیلم ، به ویژه اکنون که کارگردانان از بازیگران می خواهند با غذای واقعی خود تعامل داشته باشند تا صحنه ها باورنکردنی و تقلبی به نظر برسند.

در عین حال ، علیرغم پیشرفت های تکنولوژیکی مانند لنزهای HD ، اشیاء تقلبی در تصویر شناسایی می شوند ، به همین دلیل است که تولیدکنندگان بیشتر و بیشتر به دنبال واقع گرایی 100٪ در مورد همه چیز جلوی دوربین هستند. در مورد غذا هم همینطور است.

5. با این حال ، برخی از غذاها گاهی واقعا تقلبی هستند

گاهی اوقات از غذای تقلبی زمانی استفاده می شود که بازیگر غذا را نمی خورد و غذا فقط برای اهداف تزئینی استفاده می شود. این اتفاق زمانی رخ داد که دنی کالینز در حال فیلمبرداری فیلم در سال 2015 بود. کیک اشتباهی برای این فیلم ساخته شد زیرا نباید خورد ، اما در آخرین لحظه کارگردان نظرش را عوض کرد.

ملیسا مک سارلی ، طراح غذا در فیلم گفت: “ما مجبور شدیم کیک را با اره پلی استایرن برش دهیم زیرا هیچ یک از چاقوهای من آن را برش نداد.” سپس چند لایه غذا به کیک تقلبی اضافه کردیم تا واقعی به نظر برسد. “در برخی موارد ما مجبور شدیم به چندین فروشگاه برویم تا لایه سفید روی کیک را خریداری کنیم تا به نظر برسد افرادی که در پس زمینه هستند در واقع کیک را می خورند.”

6. برخی از غذاها به تصویر نهایی نمی رسند ، اما تقریباً همیشه خورده می شوند

معمولا چیزی از غذا باقی نمی ماند. بازیگران معمولاً باید در سکانس های خود چیزی بخورند و این بستگی به عوامل پشت صحنه دارد که بقیه غذا را تمام کنند. هر چیزی که روی صحنه دست نخورده باقی بماند ، می تواند برای پروژه های دیگر در یخچال نگهداری شود ، به امور خیریه اهدا شود یا غذاهای دیگر ، مربا یا سس تهیه شود.

7- سلامت بازیگران نیز باید در نظر گرفته شود

بسیاری از غذاها ساعت ها روی صحنه می مانند و نه تنها باید در همه صحنه ها اشتها آور به نظر برسند ، بلکه باید خوب هم بمانند. گاهی غذای تازه را به جای خود قرار می دهند و گاهی نیز همان غذا را برای ماندگاری بیشتر تهیه می کنند. ماهی و غذاهای دریایی غذاهایی هستند که به سرعت فاسد شده و به شدت سمی می شوند.

در چنین مواردی ، طراحان غذا باید به دنبال گزینه دیگری باشند که علاوه بر ظاهر مشابه ، از سلامت نیز برخوردار باشد. ملیسا مک سارلی طراح غذا می گوید: “من صدف صدف جعلی درست کردم.” با پودینگ وانیل ، نوعی خامه شیرینی برایش درست می کنم. سپس آنها را نقاشی می کنم و طراحی می کنم. طعم آن شبیه صدف است. “

8. غذاهای جدید دائماً در حال اختراع و تهیه هستند ، حتی اگر چنین غذاهایی هنوز وجود نداشته باشند

تهیه یک مهمانی شام 3000 ساله در سیاره ای خارج از راه شیری نیاز به تحقیقات و ابتکارات زیادی دارد. اگر سبزیجات باشد ، احتمالاً شکل کاملاً متفاوتی خواهد داشت. طراحان غذا باید تخیل خود را خالی کنند تا غذایی ایجاد کنند که وجود ندارد ، اما هنوز هم باید برای بیننده باورپذیر باشد. شما باید نه تنها به ظاهر غذا بلکه به طعم ، بافت و نحوه ارائه نیز توجه کنید.

جانیس پون ، یکی از معروف ترین طراحان غذای تلویزیونی آمریکا می گوید: “ممکن است یک دستکش در دست بازیگران باشد که از لاستیک ساخته نشده است ، اما از سیلیکون یا لاتکس ساخته شده است ، بنابراین شبیه دست انسان نیست.” باید مراقب باشید چه غذایی را سرو می کنید زیرا بازیگران واقعاً نمی توانند از دست خود استفاده کنند. “شما با دستکش غذا می خورید.”

9- طراحان غذا از طیف وسیعی از وسایل آشپزی استفاده می کنند

هنگامی که می خواهید بدانید طراحان غذا برای انجام وظایف خود به چه چیزی نیاز دارند ، وسایل موجود در آشپزخانه را در 10 ضرب کنید ، به علاوه مجموعه ای از ابزارها برای کارهای مختلف مانند موچین ، برس ، سرنگ ، اسپری ، مشعل یا اسپری فریزر.

این مکان اغلب در یک منطقه دور افتاده یا جایی که آشپزخانه در دسترس نیست ، به همین دلیل است که طراحان غذا آشپزخانه سیار خود را دارند. این آشپزخانه ها در واقع کاروان های مدرن و پیشرفته ای هستند که با هر چیزی که طراحان غذا برای تهیه غذای خود در هر مکانی نیاز دارند همراه هستند.

10. غذا باید با رژیم بازیگران مطابقت داشته باشد

قبل از شروع فیلمبرداری ، تیم پذیرایی باید رژیم غذایی بازیگران را یک به یک بررسی کنند. بازیگران ممکن است حساسیت غذایی داشته باشند یا به دلیل نقش آنها در رژیم غذایی موقت باشد. در هالیوود ، غذاهای مخصوص بنا به انتخاب شخصی تهیه می شود. سرآشپز کریس الیور زمانی را به یاد می آورد که یک بازیگر گیاه خوار مجبور بود نیمی از یک سکانس را بخورد ، اما او نمی خواست چون گیاه خوار بود.

خدمه غذا باید نصف تخم مرغ شبیه تخم مرغ تهیه کنند اما برای گیاهخواران مناسب بود: “چگونه تخم مرغ سبزیجات درست کردیم؟” اگر بخواهم اینطور بیان کنم ، با پخت مولکولی. من حتی نمی توانم نحوه انجام آن را توضیح دهم ، اما می توانم آن را انجام دهم. نیمی با انبه و توفو درست کردیم. “وقتی این صحنه را می بینید ، نمی توانید تفاوت را تشخیص دهید.”


[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما