خارجیزدایی یا زهر چشم فکری؟

[ad_1]

روزنامه فرهیختگان: روز گذشته اعلام شد که هروویه میلی‌چ، هافبکچپ استقلال بهخاطر یک استوری است که از باشگاه استقلال کریخوانی صحبت شده است، اما این بازیکن در استوری خود بعد از دیدار مقابل گلگهر فقط این عنوان کرده بود. که نیمکتنشینیاش بیدلیل است تا این موضوع بیشتر بهعنوان در حیطه کادرفنی تلقی باشد تا موضوع کریخوانی باشد.

محمود فکری، سرمربی استقلال در جمع بازیکنان خصوصی به آنها اعلام کرده بود تا برای پرسپولیس در مصاحبه روی خود و در فضای مجازی کریخوانی نکنند. او گفته بود استقلال هنوز کار خاصی نکرده و اگر در پایان فصل موفق شد قهرمان شود و جام را بالای سر بردند آن مان می تواند این کار را انجام دهد.

با این حال اقدام انضباطی در خصوص هافبکات کروات استقلالی از آن بهعنوان کریخواندن تعبیر شد که میلچ هرگز چنین کاری نکرده و به نظر میرسد محمود فکر می کند بیشتر بهخاطر زهرچشم گرفتن از بازیکنان و قدرتنمایی بهعنوان قهرمان چنین اقدامی را انجام داده است تا بازیکنان کمتر در فضای مجازی. کنند.

فکری در پایان دیدار استقلال مقابل فولاد در هفته دوم رقابت های لیگ برتر نیز با شیخ دیاباته، دیگر بازیکن خارجی تیمش به مشکل برخورد کرد و بعد از بازگشت به آبی پوشان از اهواز، آقای گل فصل گذشته لیگ را نیز در اختیار باشگاه قرار داد.

بنابراین، اکنون و از فکر کردن با دیاباته و سپس میلچ کردن به استقلال در آستانه دربی قرار گرفتن و این بازیکن بازیکنان نیز در بسیاری از بازیها در دو فصل حضور در این باشگاه عملکرد مطلوبی داشته و می تواند در دیدار با پرسپولیس عصای دست کادرفنی باشد. به تعبیر عدهای این تصور فکری، خارجی زدایی از سوی او قلمداد شده است و این دسته از عواملی هستند که به شرایط اقتصادی کشور منجر می شود با هماهنگی باشگاه بهنوعی می خواهد دو بازیکن خارجی خود را برای فصل آینده از چرخه استقلال خارج کند، این است که طبق شنیده ها قرار گیرد. خیلی زود و امروز و فردا جلسه کمیته انضباطی میلیچ توسط باشگاه استقلال برگزار می شود و این بازیکن با حضور در باشگاه و توضیحاتی دوباره به تمرینات این تیم اضافه می شود و در اختیار کادرفنی قرار می گیرد.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما