خرید کتاب صوتی آیینی دوستی Fidebo – Zomit

[ad_1]

از این گذشته ، ما انسان ها دارای یک ویژگی مهم هستیم و آن تلاش برای پذیرفته شدن در جامعه و احساس این است که به گروه های مختلف تعلق داریم تا بتوانیم احساس قدرت ، احترام و نفوذ بیشتری داشته باشیم ، و صادقانه به نظر می رسد که اینطور نیست. کار آسانی باشد

با آن مقدمه مختصر ، در این مقاله ما قصد داریم در مورد کتابهایی صحبت کنیم که همه ما را در رسیدن به این هدف (بهبود زندگی اجتماعی) کمک می کند. بنابراین بیایید بدون تاخیر به سراغ معرفی این کتاب ها برویم!

مراسم دوستیابی دیل کارنگی

فیدیبو

“آیین دوستی” یکی از آن کتاب های قدیمی است که اگرچه بیش از یک قرن پیش! این کتاب توسط دیل کارنگی نوشته شده است ، اما هنوز یک راهنمای جامع برای ایجاد دوستان خوب و روابط مثبت و سازنده با دیگران است. دیل کارنگی آیین دوستی را در شش فصل مختلف نوشت که شامل موضوعاتی مانند “رفتارهای انسانی” ، “راه هایی برای به دست آوردن محبوبیت” ، “راه های ارتباط با دیگران” و “نکات ضروری برای خوشبختی” برای اعضای خانواده بود.

چه کسی از این کتاب سود خواهد برد؟او خورد؟ اگر می خواهید درباره نحوه رفتار افراد در معاشرت ، تأثیرگذاری و تأثیرگذاری بر دیگران ، نحوه تغییر نگرش افراد نسبت به افراد ، رقابت مثبت ، انتقاد سازنده ، مشکلات زناشویی و راه حل این مشکلات بیشتر بیاموزید ، پس این کتاب قطعاً برای شما مناسب است. اما قبل از تهیه کتاب ، خلاصه یا برای امنیت تهیه کنید نسخه صوتی کتاب دوستیابی آیینی به راحتی می توانید آن را در کتابفروشی های آنلاین پیدا کنید.

چه ترجمه ایموارد خوبی از کتاب Rituals Dating وجود دارد؟ اولین مترجمی که کتاب آیین دوستی را در ایران ترجمه کرد ، رشید یاسمی بود ، اما پس از او مترجمان خوب دیگری مانند مهناز بهرنگی ، فرشته پرنیان و غلامحسین عربی نیز آن را ترجمه کردند. از آنجا که متن کتاب به سادگی و روان نوشته شده است ، حرکت در کتاب مقدس و مفاهیم برای شما آسان خواهد بود و کنار گذاشتن کتاب برای شما دشوار خواهد بود.

دوست درخشان من

فیدیبو

“دوست نابغه من” در وهله اول یک رمان زیبا درباره دو دختر است که از کودکی تا میانسالی رابطه گرمی داشته اند. یک رابطه کاملا واقعی و گرم که در لایه های شخصیت شما نفوذ کرده و هر یک از آنها را تغییر می دهد. اما چالش های میانسالی آنها با یک اتفاق غیرمنتظره آغاز می شود و رابطه آنها تغییر می کند و زخم های قدیمی و عمیق هر فرد را تجدید می کند.

این کتاب را از کجا می توانید تهیه کنید؟ راه آسان کتاب دوستان نابغه من را بارگیری کنید تا بتوانید این کتاب چهار جلدی چشمگیر را به راحتی در رایانه لوحی و تلفن همراه خود و هر کجا که می توانید بخوانید. اما نسخه های فیزیکی آن نیز در کتابفروشی ها موجود است و توسط Sarah Extract ترجمه شده است.

چرا باید این کتاب را بخوانید؟؟ اگر بخواهیم کمی آمار ارائه دهیم ، به نیویورک تایمز می رسیم وقتی آنها “دوست نابغه من” را در 10 کتاب برتر جهان (2015) معرفی کردند. اما فارغ از اعدادی که کنجکاوی کافی برای خواندن کتاب را برانگیخته است ، تصویر دقیق و زیبا از مبارزات درونی زنان و استفاده از داستان ، تأثیرات ارتباط عمیق انسانی را بسیار تقویت می کند و سرنخ های ارزشمندی را در اختیار دیگران قرار می دهد.

نکته عجیبی در مورد نویسنده کتاب“النا فرانتا” فقط نام مستعار نویسنده ای مرموز است که قصد شناخته شدن ندارد و دلایل جالبی برای آن ارائه می دهد. به عنوان مثال ، کتابها باید از نظر او استقلال خود را از نویسنده نشان دهند ، و این برای دوستداران ادبیات کافی است. اما این چند دلیل و گفتگو که در چند مصاحبه از وی دریافت کرد ، فقط کنجکاوی مردم را افزایش داد و منجر به تحقیقات فشرده ای درباره نویسنده اصلی کتاب شد. اگر می خواهید درباره این گمانه زنی و هویت واقعی این نویسنده محبوب ایتالیایی بیشتر بدانید ، به شما توصیه می کنیم مقاله نیویورک تایمز در مورد النا فرانتا از دست نده.

هوش عاطفی دانیل گلمن

اگر ریاضی را خوب می دانید ، باهوش هستید وگرنه ما متاسفیم! بسیاری از معاصران ما تنها با یک هوش معروف به IQ مورد قضاوت قرار گرفتند تا اینکه در باز شد و روانشناسان به یک کشف مهم دست یافتند: حداقل هشت نوع مختلف هوش برای انسان ها وجود دارد و البته هوش هیجانی یا هوش نیز وجود دارد. او احساسی است.

بله ، درست است ، کتاب دانیل گلمن ، هوش هیجانی ، به انواع مختلف هوش می پردازد ، به ویژه هوش که نقش بسیار مهمی در ایجاد روابط موثر با دیگران دارد و حتی به پیشرفت و موفقیت بسیاری از افراد با بهره هوشی متوسط ​​کمک می کند.

اما بیایید آرام باشیم: در حالی که موضوع کتاب با آخرین دانش علمی نوشته شده است ، به گفته بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان ، متن کتاب بسیار ساده و گیرا است ، بنابراین شما با خواندن اولین کتاب خواندن و یادگیری آن را دوست خواهید داشت. صفحات.

در کتاب به چه موضوعاتی پرداخته شده است؟شاید؟ “خودمدیریت” ، “خودآگاهی” ، “توجه به محیط زیست” و مدیریت روابط مفاهیم راهنمای کتاب هستند و نویسنده سعی می کند با ارائه مواردی مانند خودآگاهی ، انضباط شخصی و همدلی در ارتباطات را ذکر کند. نمونه های متفاوت از زندگی افراد مختلف. درست نشان دهید. موضوعاتی که می توان با تمرین و تکرار آموخت که می تواند به راحتی زندگی شما را تغییر دهد.

ترجمه های متعددی از این کتاب وجود دارد و توسط ناشران مانند نسل جدید اندیشه و نشر رشد منتشر شده است.

نکات پایانی

زمان شما برای مطالعه کتابها محدود است ، بنابراین ما سعی کردیم سه کتاب م effectiveثر برای بهبود روابط اجتماعی برای شما بیاوریم. مجموعه ای از کتاب های روانشناسی ، رمان و علوم ، همه به راحتی قابل خواندن و بررسی نکات بسیار مهم از جنبه های مختلف روابط انسانی است.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما