دادگاه استیناف اروپا جریمه ۲.۸ میلیارد دلاری گوگل را تایید کرد

[ad_1]

گوگل نتوانست دادگاه استیناف اروپا را در یک پرونده ضد تراست 2.8 میلیارد دلاری لغو کند. به همین دلیل، حکم صادر شده در سال 2017 تأیید شد و گوگل به دلیل نقض قوانین ضد انحصار در موتور جستجوی خود محکوم شد.

دادگاه حقوق بشر اروپا، دومین دادگاه بزرگ اتحادیه اروپا، امروز شکایت گوگل را رد کرد و جریمه 2.8 میلیارد دلاری آن را تایید کرد. در سال 2017، این شرکت محکوم به تضعیف رقابت در بازار و تشویق استفاده از سرویس مقایسه در فروشگاه خود در موتور جستجوی گوگل بود.

نتیجه دادگاه تجدید نظر از این جهت مهم است که موقعیت کمیسیون رقابت اروپا را در مورد سیاست انحصاری شرکت های بزرگ فناوری تقویت می کند. گوگل در حال حاضر با دو شکایت ضد انحصاری دیگر مرتبط با اندروید و سرویس AdSense مواجه است که آنها نیز در حال بررسی هستند.

نکته کلیدی در این مورد و نمونه های مشابهی که توسط مارگارت وستاگر، رئیس کمیسیون رقابت اروپا برجسته شده است، این است که شرکت هایی مانند گوگل می توانند از موقعیت غالب خود برای ارتقای خدمات خود و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند.

دادگاه حقوق بشر اروپا (ECHR) امروز حکم داد که رفتار گوگل با شواهد کافی پشتیبانی می شود. به گفته دادگاه، این شرکت با اولویت دادن به سرویس مقایسه درون فروشگاهی خود در نتایج جستجو، اجازه مشاهده خدمات رقیب را نداده است و در نتیجه قانون ضد تراست را نقض کرده است.

توماس وینی، مشاور حقوقی FairSearch، انجمن رقابت گوگل، گفت: «حکم امروز به کمیسیون اروپا ابزارهای مورد نیاز برای اعمال فشار بر سایر حوزه‌ها، از جمله تبلیغات آنلاین، فروشگاه‌های اپلیکیشن و پخش ویدیو، که گوگل نقش اصلی را ایفا می‌کند، می‌دهد. افزایش دادن. “این پیروزی تنها اولین قدم در یک نبرد طولانی است.”

Google همچنان می‌تواند تصمیم دادگاه استیناف را در بالاترین دادگاه اتحادیه اروپا، دیوان دادگستری (ECJ) به چالش بکشد.

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما