دفتر برنامه ریزی هفتگی کنکور + ساخت آنلاین برنامه ریزی

نحوه طراحی سوالات کنکور 1401 : از این رو، پیشنهاد میکنیم ترمیم معدل کنکور ۱۴۰۱ را هم فراموش نکنید؛ شما که برای کنکور خود را آماده کردهاید پس سعی کنید با یک تیر دو نشان بزنید و با آمادگی که کسب کردید برای ترمیم معدل خود اقدام کنید در این صورت دیگر نگران تاثیر قطعی معدل در کنکور ۱۴۰۱ نخواهید بود و هم سابقه درخشانتری را در کارنامه خود ثبت کردهاید که باعث افزایش اعتماد به نفس شماست. بعد این ۵ ماه، ۲۰ درصد باقیمانده را ( که در جدول جبرانی های برنامه یادداشت کردید) مطالعه کنید و جبران کنید. میتوان گفت که بعد از زیست و شیمی که اصلیترین دروس رشته تجربی است، اگر داوطلب کنکوری در ریاضی و فیزیک نیز از پایه قوی باشد از سایر رقبیان خود پیشی میگیرد؛ لذا دانش آموزی که رشته تجربی را انتخاب میکند حتماً برای رسیدن به موفقیت، به تمام مباحث این رشته علاقه داشته باشد. با سرچ در گوگل سایت موسسه 3گام را پیدا کردم و به بخش مشاوره آن مراجعه نمودم و طرح اقتصادی را انتخاب کردم؛ مشاور بنده آقای قاسمی طبق همان طرح برای مطالعه به من برنامه دادند که من هم بر اساس آن پیش رفتم.

تنها کاری که شما باید انجام بدهید اینست که مباحث هر روز را مطابق برنامه مطالعه کنید و با کمترین هزینه برنامه روزانه ی با کیفیت تا کنکور داشته باشید. این برنامه بلندمدت است اما روزانه! 4- اگر دانش آموز باشم یا کلاس های دیگری شرکت کنم، میرسم برنامه رو اجرا کنم؟ اما اگر دانش آموز دوازدهمی هستید یا پشت کنکوری هستید که کلاس های آموزشی شرکت میکند، میتوانید در این مدت ابتدا ۸۰ درصد مطالب برنامه ریزی جامع را اجرا کنید و همزمان به کلاس هاتون برسید. لیست منابع مطالعاتی و کتاب هایی که دانش آموزان ما با این کتاب ها به نتیجه رسیدند نیز در برنامه وجود داره ! در این برنامه با توجه به ضریب هر درس در کنکور و با توجه به اولویت بندی مهندس امیر مهدی اسلامی میزان مطالعه شما مشخص شده است. باید اسم کتاب رو به میکروطبقه بندی گاج تغییربدیدچون میکروطبقه بندی با میکروطلایی فرق میکنه وناشرهاشون هم متفاوته به هرصورت ممنون. برای جمع بندی علاوه بر اینکه می توانید از تست های نشان دار استفاده کنید، از فصل آزمون خیلی سبز هم می توانید استفاده کنید که آزمون به آزمون است و می تواند هم برای جمع بندی و هم ارزیابی مناسب باشد.

مشاور کنکور شاهین شهر

اگر در موضوعی ضعف دارید برای آن بیشتر تلاش کنید نه اینکه برعلیه آن اقدام کنید. هر چند با توجه به اینکه سوالات در چهار دسته طرح میشوند، احتمال اینکه داوطلبی در دفترچهی سوال خود، به سوالی پاسخ داده باشد و سعی کند آن را به دیگری برساند بعید نیست اما احتمال آن بسیار بسیار کم است. این ویژگی برنامه جامع می تواند شما را در مقابل فراموشی درس ها ضد ضربه کند و همه درس ها را وارد حافظه بلند مدت شما کند. به ایشان عرض کردم : می دانم ، سیما خانم استعدادش را دارد ، مشکل اینجاست که او یا خودش را باور ندارد یا نمی تواند استعدادش را کنترل کند و یا هر دو ، که در این حالت اخیر اوضاع خیلی بدتر خواهد بود . کسانی که احساس فراموشی میکنند ، اگر منظم از دروس گذشته تست بزنند و با برنامه منظم پیش بیان حتما خیلی سریع همه مطالب رو به یاد میارن! برای ورود به رشته پزشکی از دهانه پهن قیف وارد میشوند اما خروجی دانشگاه رشته پزشکی مانند گذشتن از دهانه باریک قیف با آزمون همراه است! نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در سایت سنجش به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است.

مشاور کنکور رایگان انسانی

کنکور در سال های اخیر در هر 3 رشته تجربی، ریاضی و انسانی هر سال مفهومی تر از سال های گذشته بوده است و اهمیت داشتن برنامه ریزی برای کنکور تجربی، ریاضی و انسانی هر سال بیشتر شده است. برنامه ریزی باعث می شود ما بدانیم برای چه درس هایی زمان بیشتری گذاشته ایم و برای چه درس هایی به زمان بیشتر نیاز است. همچنین در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر از طریق دکمه پایین صفحه در واتساپ با ما در تماس باشید. شما می توانید با داشتن برنامه ریزی جامع کنکور کمک مسیر میانبری تا کنکور داشته باشید و با ساعت مطالعه مناسب از خیلی از دانش آموزان پر تلاش کنکور سبقت بگیرید. فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان آموزشی ما با شما ارتباط برقرار کنند. از کنکور سال ۹۶ طبق اعلام سازمان سنجش ، فرزندان و همسران جانبازان زیر ۲۵ درصد ، رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه داوطلبانه در جبهه ، که در ثبت نام کنکور سراسری ۹۶ در بهمن ماه شرکت کردند می تونستن از سهمیه ای جدیدی بعنوان سهمیه ۵ درصدی کنکور سراسری استفاده کنند .

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور ثبت نام کنکور (کلیک ماوس برای منبع https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) لطفا از صفحه ما بخواهید.

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

تماس با ما