دلیل کناره گیری الکس فرگوسن از مربیگری – روزیاتو – مشخص شد

[ad_1]

سر الکس فرگوسن بازنشستگی خود را به عنوان سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد و پس از 27 سال عملکرد سرسام آور و موفقیت آمیز از اولدترافورد خداحافظی کرد. اما دلیل استعفای الکس فرگوسن چه بود؟ استعفای اسطوره ای اسکاتلندی باعث از بین رفتن این باشگاه شد و شیاطین سرخ از زمان جدایی او تا کنون عنوان مهمی را به دست نیاورده اند.

به نقل از اشپیگل ، فرگوسن دلیل بازنشستگی خود را فاش کرد و گفت که او برای حمایت از همسرش کتی عقب نشینی کرده است که خواهرش به تازگی درگذشته است. فرگوسن 79 ساله گفت که پس از بازنشستگی ، پس از فینال لیگ قهرمانان 2014 بین رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در لیسبون پرتغال ، لحظه ای را که برای فوتبال احساس می کرد ، دید.

دلیل بازنشستگی کس الکس فرگوسن

در آن بازی ، پس از تساوی راموس در دقایق پایانی نیمه دوم ، بازی به وقت اضافه کشیده شد و رئال مادرید سه گل دیگر در وقت های اضافه مقابل اتلتیکو به ثمر رساند و رونالدو آخرین گل را برای رونالدو به ثمر رساند. در آن زمان او برای فوتبال دلتنگ بود.

در مصاحبه با پادکست UTD ، از او پرسیدند که چرا الکس فرگوسن بازنشسته می شود و آیا به بازگشت فکر می کند ، او پاسخ داد: “نه. گاهی اوقات وقتی خودخواه هستید ممکن است اینطور فکر کنید. من به دلیل مرگ خواهر کتی و تنهایی او تصمیم گرفتم. یک سال پس از بازنشستگی ، کتی را به فینال لیگ قهرمانان رساندم ، جایی که رئال و اتلتیکو در لیسبون به مصاف یکدیگر رفتند. و آنجا بود که برای اولین بار با خودم گفتم: «خدای من. “واقعاً دلم برای فوتبال تنگ شده است.”

دلیل بازنشستگی کس الکس فرگوسن

وی ادامه می دهد: “بعد از بازی به سراغ رونالدو رفتم و کارلو آنچلوتی مربی آنها بود. او شخص فوق العاده ای است. او من را در راهرو دید و گفت که رونالدو قرار است معاینه پزشکی داشته باشد و به من گفت برو آنها را ببین بازیکنان آمدند و با من دست دادند ، “این لحظه واقعا خوب بود.”

دلیل بازنشستگی کس الکس فرگوسن

فرگوسن همچنین از کریستیانو رونالدو و بازگشت او به اولدترافورد تمجید کرد. فرگوسن رابطه نزدیکی با رونالدو دارد و اعتقاد بر این است که نقش مهمی در تصمیم رونالدو برای انتخاب یونایتد به عنوان هدف بعدی خود داشته است.

ادامه خواندن:

مستندی به کارگردانی پسرش درباره مبارزه الکس فرگوسن با اثرات خونریزی مغزی

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت


[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما