رتبه لازم برای رشته داروسازی چقدر باید باشد!

ضمن آنکه دانش آموز من به دلیل تسلط بر روش مطالعه این درس برعکس دانش آموز قبلی بارها و بارها می تواند سه کتاب دین و زندگی را در کمترین زمان ممکن مرور کند کاری که بسیاری از دانش آموزان حداقل هر سه ماه یکبار قادر به انجام آن می گردند و همین باعث می شود بسیاری از مطالب را فراموش کنند. زمانی که من در دبیرستان تحصیل می کردم معلمانم می گفتند اگر می خواهی در کنکور رتبه خوبی کسب کنی حداقل باید روزانه ۱۲ ساعت درس بخوانی و هزاران تست بزنی شما تا چه اندازه با این تفکر موافق هستید؟ به عنوان مثال حل تستهای درک مطلب عربی بدون مطالعه درک مطلب یا مطالعه گزینه های تستهای مرتبط با درک مطلب انجام می شود و یا در حل تستهای تحلیل صرفی و شکّل ها نیازی به حفظ نکات انبوهی از قواعدعربی نیست و یا در درس زبان فقط کافی است دانش آموز لغت بلد باشد در اینصورت روش حل حداقل ۲۱ تست زبان که به لغت مرتبط است را به او خواهیم آموخت. همین برنامه است که باعث موفقیت دانش آموزان می شود. پس با توجه به این تغییر مهم باید هرچه سریع تر برای کنکور ۱۴۰۰ شروع به مطالعه و برنامه ریزی کنیم و نگذاریم فصل تابستان (بهترین فرصت برای جلو زدن از رقبای کم خیال و کند تر) به روزهای منتهی به ماه شهریور برسد .

مشاور کنکور بندرعباس

در ادامه اگر داوطلب با این منابع به نتیجه نرسید می تواند متناسب با بازه ی زمانی که دراختیار دارد از فیلم های آموزشی استفاده کند که البته این بدان معنا نیست که اگرشخص در مبحثی خاص مانند اسید و باز مشکل داشت به سراغ تماشای تمامی مباحث برود بلکه تماشای همان مبحث خاص کفایت می کند. برای برنامه ریزی ابتدا باید تصور خوبی از میزان منابع داشته باشید. یک برنامه درسی ای که حتی جزیی ترین نکات را نیز برای اجرا در اختیار دانش آموزان قرار می دهد. اما اگرداوطلب پایه ی درسی ضعیف داشته و تلاش مستمربرای مطالعه ی کنکورسراسری انجام ندهد و یا حل تست و تمرین کافی نداشته باشد اگر 36 ماه هم زمان دراختیارداشته باشد هیچ تأثیری برای وی نخواهد داشت. ضمن آنکه حل تستهای گرامر هم روش های خاص و سریع خود را دارد. اینکار سرعت تست زنی را نیز بالا می برد بطوریکه دانش آموزان کمپ کنکور درس زندگی ما، ۲۵ تست دین و زندگی را در مدت زمان حداکثر ۷ دقیقه پاسخ می دهند حال آنکه مدت زمان استاندارد پاسخگویی به سوالات این درس در کنکورسراسری ۱۷ دقیقه است. درمورد کنکور هم کاملاً بههمین شکل صدق میکند اگر شما میانگین سنی خود را هشتاد سال در نظر بگیرید سال کنکوری شما یکسال است و نهایتاً اگر از سال دهم شروع به داشتن مشاوره کنید میتوان گفت که این مقطع برای شما سه الی یکسال از زندگی شما را به خود اختصاص داده یعنی کنکور یک الی سه سال از کل زندگی شما را به خودش اختصاص داده پس شما برای مواجهه با این مصاف سخت نیاز به کسی دارید که تجارب و دانش خود را در اختیار شما بگذارد و شما در این مقطع کوتاه تمرکز و زمان خود را برای چیدمان برنامه و یا هر موضوع دیگری که اختصاص به فرایند مشاوره تحصیلی دارد نگذارید و تمام تمرکز و وقت خود را برای درسخواندن بگذارید پس قاعدتاً برای این مقطع کوتاه از زندگی خود اگر هدف بزرگی دارید حتما مشاوره بگیرید .

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم و مشاوره تحصیلی حضوری شهرکرد و اصفهان و تهران و شیراز و اهواز و مشهد و قم میتوانید ابتدا به صورت تلفنی به انجام وقت مشاوره بپردازید. پاسخ کامنت الهام یافته – سایت کانون:سلام کاربر گرامی بهترین برنامه ای که میتوانید به آن اتکا کنید برنامه راهبردی است.برنامه راهبری دقیق و بی نقص است طبق آن برنامه درسی خود را تنظیم کنید اگر فارغ التحصیل هستید 8ساعت درس زمان مناسبی نیست.دیمی درس نخوانید با برنامه پیش بروید.در دفتر برنامه ریزی ساعت درس خواندن خود را یادداشت کنید به برنامه ای که تنظیم میکنید متعهد باشید. اگرچه این نوع مشاوره برای کنکور و سالهای پایه برای دانش آموزان مقرون به صرفه و برای مشاور کنکور سودآور است. یعنی شما می گویید برای پاسخگویی به ۲۵ تست درس دین و زندگی کنکور سراسری نیازی به مطالعه درسنامه های کتابهای کنکور نیست؟ آن نویسنده مرا به داخل غرفه دعوت کرد و کنار گوشم گفت من می دانم منظور شما چیست من هم مانند شما روشهای مفهومی دین و زندگی را می دانم اما کمتر کسی برای خرید کتاب ۷ صفحه ای پولی پرداخت می کند، ضمن آنکه ناشر کتب کنکور برای فروش بیشتر ترجیح می دهد کتاب هایش قطورتر باشند زیرا اعتقاد دارد که کتابهای قطورتر بیشتر به فروش می رسند.

بسیاری از کتابهای کنکور مدعی هستند که بخوبی آیات هر درس را تحلیل کرده اند و حتی نکات ترکیبی آیات را نیز مشخص کرده اند و این کار دانش آموزان را خیلی راحت تر می کند. اما دانش آموزی که مهارت مطالعه صحیح این درس را می داند خیلی سریع آن درس را خوانده و مرور می کند. من به سراغ آن نویسنده رفتم و از ایشان پرسیدم چه لزومی دارد که برای درسی مانند دین و زندگی کتابی به این قطوری چاپ شود چون سه کتاب دین و زندگی ۲ ، ۳ و پیش را می توان حداکثر در ۷ برگه آچار خلاصه کرد. زیرا مشاوری که برنامه طاقت فرسای ۱۶ ساعتی به شاگردانش می دهد با زبان بی زبانی دارد می گوید که من روش خاصی برای مطالعه دروس نمی دانم و تو اگر می خواهی در کنکور موفق بشوی فقط باید ساعتها درس بخوانی و هزاران تست بزنی .

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما