روش مطالعه ریاضی برای کنکور: چگونه ریاضی بخوانیم؟

دانش آموزانی که به درس علاقه نداشته باشند، اگر ساعت ها نیز درس بخوانند، باز هم نمی توانند در دروس خود موفق شوند. تا این قسمت که گفتیم برای امتحان مدرسه لازم و کافی بود اما برای آزمون های آزمایشی و کنکور باز هم لازمه اما کافی نیست. این پکیج حاصل تجربه 9 ساله دورخیز در زمینه مشاوره کنکور انسانی است و با اطمینان می گوییم که با استفاده از آن، در زمینه مشاوره کنکور انسانی 1401 چیزی کم نخواهی داشت. برنامه ریزی برای دانش آموزی که از درس ریاضی متنفر است با دانش آموزی که عاشق ریاضیست باید متفاوت باشد. حتما به این نکته توجه داشته باشید که شرط لازم و اولیه برای موفقیت در روش تست زنی، تسلط به مباحث کتاب درسی است. هزینه کردن به جاي زحمت کشیدن:بگذارید یکم روراست باشیم باهم. اگر فکر می کنید با خرج کردن و استفاده از خدمات کمک اموزشی نامتعارف قراراست زحمت نکشی، سخت در اشتباهی. حقیقت این است که بدون زحمت و تلاش، غیر ممکن است که توی کنکور موفق بشوید.

به جاي این که بیایید تمامی محتویات را سطحی و تند و صریح بخوانید، قسمتی از مبحث ها رو حذف کنید و باقی مانده را با تمرکز و احاطه بیش تر بخوانید. 1. زمان: مدت زمانی که فرد به صورت روزانه برای مطالعه اختصاص می دهد از دیگر عوامل مهم در برنامه ریزی است. یکی از قدیمی ترین و موثر ترین تکنیک هایی که همواره برای درس خواندن مورد تایید بوده است، گوش دادن به موزیکی مناسب است. اگر مرور وقتتان رو زیاد می گیرد، به معنی این است که شما ان مطلب رو خوب یاد نگرفتید. چرا که تدریس یک موضوع به فهم آن موضوع کمک میکند. با این کار درس خواندن به لذتی دو چندان تبدیل میشود. بعضی از افراد توانایی این را دارند که با وجود موزیک بتوانند تمرکز کاملی روی درس خواندن داشته باشند. یکی از ویژگی های یک مشاور کنکور ارشد – منبع ما – موفق این است که با برگزاری کنکور های آزمایشی و همچنین مقایسه درصد های شما با رتبه های برتر کنکور ارشد در رشته خودتان، اطلاعات دقیق را به شما ارائه نماید. بهشون تحمیل کردن و در واقع به هدفشون علاقه ندارن. انتخاب رشته مرحله مهم از کنکور است، اگر انتخاب رشته به درستی انجام نشود، حتی اگر رتبه و تراز خوبی در کنکور کسب کرده باشید، در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول نخواهید شد.

مشاور کنکور با قیمت مناسب

شما باید سواد حل سوالای کنکور رو کسب کنید و این افزایش سواد احتیاج به تلاش بی وقفه دارد. بنابرین از این نظر نیز مشاوره تلفنی نسبت به مشاوره حضوری ارجحیت دارد. بعضی اوقات درس خواندن گروهی لذت خودش را دارد. بعضی ها دوست دارند لم بدهند و بعضی حالت خوابیده را ترجیح میدهند. مرکز مشاوره کنکور زاهدان خدمات متعددی را به شما ارائه می دهد؛ شما هر هفته برنامه درسی دقیق با تمام جزئیات و شخصی سازی شده و مختص خودتان را دریافت می کنید(نه اینکه مثل بعضی از مشاوران یک برنامه را برای 200 تا شاگرد می فرستند!)، سپس در راستای اجرای دقیق این برنامه ریزی درسی راهکارهای لازم برای شما بیان می شود، علاوه بر آن شما می توانید تمام سوالات انگیزشی و کنکوری خود را بپرسید؛ تمامی این خدمات بدون نقص و بطور جامع برای شما ارائه می شود طوریکه رضایت دانش آموز جلب می شود. بنابراین قبل از اینکه این روش را امتحان کنید بهتر است اول ببینید جزو این دسته افراد هستید یا نه. بزرگی می گوید:« اگر می خواهید فرد موفقی شوید، نیازی نیست تا مسیرهای آزمون نشده را امتحان کنید، بلکه فقط کافی است مسیرهایی را طی کنید که قبل از شما افراد موفق پیموده اند.

یکی از مهم ترین دلایلی که افراد از درس خوندن لذت نمیبرند اینه که یا هدف ندارن یا اینکه هدفشون رو خانواده یا جامعه یا … آیا دانشجویان مشمولی که در سنوات ارفاقی فارغ التحصیل می شوند از مهلت معرفی برخوردارند؟ سلام من رشته مهندسی صنایع بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور قبول شدم و در قسمت گزینه ثبت نام اصلی هیچ کاری انجام ندادم وانتخاب واحد هم نکردم آیا باید از دانشگاه انصراف بدم؟ پس از درج اطلاعات خواسته شده، مشخصات دانش آموز و کد سوابق تحصیلی قابل مشاهده است. پس بهتر است از این ویژگی بازی ها به عنوان منبع اصلی انگیزه درس خواندن تان بهره ببرید. به معنای حقیقی کلمه باید سختی بکشید. شخصی که خود جزو نفرات برتر کنکور است، تمام مراحل مطالعه، روشهای درس خواندن هر یک از دروس، استرس های شب امتحان، بی خوابی های و سختی های مطالعه، روشهای تست زدن، مدیریت آزمون، منابع آموزشی برتر و نحوه برنامه ریزی صحیح و دقیق را با موفقیت پشت سر گذاشته است! استفاده بی رویه از شبکه های اجتماعی علاوه بر این که زمانتان را هدر می دهد، باعث حواس پرتی دائمی شما نیز می شود. برای سفارش دی وی دی های عارف ربیعیان با شماره های سایت تماس بگیرین.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما