زمان ثبت نام کنکور سراسری 1401 – تاریخ دقیق ثبت نام کی هست

باید بتونید همه دروس رو به صورت موازی و یکسان جلو ببرید و همیشه به بودجه بندی آزمون های آزمایشی کنکور برسید. اگر می خواهید هدفمند درس بخوانید و از مطالعه خود نتیجه بگیرید، حتماً در مطالعه خود به بودجه بندی کنکور هم توجه کنید. در حالیکه در روش نوین برنامهریزی بر مبنای مطالعه و یادگیری چالشی، با توجه به دستاوردگرا بودن روش، دانشآموز هر روز با مشاهده پیشرفت خود، تمایل بیشتری به افزایش ساعت مطالعه برای کسب موفقیت بیشتر خواهد داشت. چرا که درصدهای کسب شده او نشانگر تلاش واقعی این شخص میباشد. البته ناگفته نماند، داوطلبی که در درسی درصد ضعیف کسب میکند، باید برای جبران آن در دروس دیگر درصدهای بالاتری کسب کند. با بررسی کارنامههای سالهای اخیر، به خصوص سال 97 میتوانیم به این نتیجه برسیم که، قبولی با میانگین 50 درصد دروس کنکور علوم تجربی در رشته داروسازی سراسری احتمالی خیلی ضعیف یا شاید غیرممکن را دارد. استفاده از یک دفتر برنامه ریزی خوب جزء اولویت هاییه که شما رو برای موفقیت در کنکور خیلی کمک می کنه. اگر در این درس متوسط یا متوسط رو به قوی هستید، به شما کتاب تست جامع مهر و ماه را توصیه می کنیم. سازمان سنجش هر سال در اطلاعیه ای منابع دروس عمومی و اختصاصی داوطلبان کنکور سراسری را که شامل سر فصل های دروس کنکور (کتب درسی مشخص شده از طرف آموزش و پرورش) است را توسط انتشار اطلاعیه ای اعلام می کند.

طنز مشاور کنکور

اما طی تحقیقاتی که صورت گرفته تیپ های شخصیتی ای که برای این شغل معرفی می شوند، عموما این کار را بیشتر پسندیده و رضایت شغلی بیشتری در آن داشته اند. چرا مدارسی مانند اژه ای و فرزانگان اصفهان تراکم بالایی در موفقیت کنکور داردند اما مدرسه فلان در هر دهه یک تک ستاره می دهد؟ من کنکوری هستم و چون فروردین استارت کنکور رو زدم دارم فشرده فقط برای کنکور می خونم طوری که پایه رو با برنامه 50 روزه اواسطشم و دوازدهم واقعا کم تسلط .امروز معاون مدرسه مون زنگ زد بهم و گفت این روزا برای نهایی بخون چون تاثیرش 60 درصد شده و اگه بخوای بمونی واسه سال بعد و نهاییی امسالتم کم بزنی خیلی بدمیشه فقط نهایی بخون نمره بگیری. دنیا پر از فراوانی است؛ مطمئن باشید تحصیل در رشته پزشکی تهران یا برق شریف و حقوق علامه آرزوی هر کسی نیست پس اگر تو چنین آرزویی داری مطمئن باش لیاقت و توانایی رسیدن به این آرزو رو داشتی که تونستی بهش فکر کنی و خودت رو تو اون شرایط در نظر بگیری.

اولین سوال که فکر کنم سوال همه باشه ! برای رسیدن به این درصد باید به 19 سوال عربی بدون اشتباه پاسخ داد. اگه سوالی می بینید که نمیتونید حل کنید یا حتی جواب تشریحی سوال رو میخونید و سر در نمیارید باید علامتش بزنید یا یک جا یادداشت کنید تا بعد از همکلاسی یا معلم بپرسید. قطعا کنکور همه زندگی شما نیست، اما بخش بسیار مهمی از آینده و سبک زندگی شما را مشخص می کند. ما اسم این روش را روش مطالعه رتبه برترها نام گذاری کردهایم و دلیل این موضوع این است که، این شخص اشراف کاملی به وضعیت خود داشته و با پاسخ میانگینی به همه دروس توانسته خود را در بین پزشکان آینده جای دهد. ما آدم ها توی خیلی از مسائل زندگیمون، اگه اغراق نکرده باشیم 95% اوقات، احتیاج به مشورت داریم و این علتش از این جا نشأت می گیره که دانسته های ما به تنهایی برای تصمیم گیری و نتیجه گیری و پیش بردن یک کار کافی نیست.

از درسنامش که راضیم ولی تستاشو حس میکنم خیلی سخته و برای حل یه تست کلی زمان باید مشاور هیوا کنکور 99 بزارم . با توجه به این آمار و ارقام رشته پزشکی برخلاف دو رشته داروسازی و دندانپزشکی، کمی افزایش ظرفیت داشته است و تقریبأ نزدیک به 4 هزار نفر بیشتر نسبت به داروسازی و دندانپزشکی پذیرش دارد ولی در کل ظرفیت خیلی پایینی برای جذب دانشجو بین داوطلبان تجربی به چشم میخورد. یکی از مهم ترین تفاوت های درس خوندن برای کنکور اینه که امسال باید برای همه دروس برنامه ریزی داشته باشید و نمیشه یک درس رو بدون توجه به سایر دروس مطالعه کنید. پس شما هم اگر میخواهید از قبولیتان در رشته پزشکی مطمئن شوید و کارتان به اما و اگر نکشد، حتمأ به این میانگین درصدها توجه کنید. شاید این روزها انتخاب یک منبع مناسب و به دور از حاشیههای تبلیغاتی، کار سختی باشد اما میتوان با مشاهده تکههایی از شیوه آموزش هر یک از موسسات و مراکز آموزشی، به اعتبار علمی آن موسسه پی برد. این مراکز از صفر تا صد کنکور را در کنار شما هستند و شما با همراهی آنها میتوانید بر فراز و نشیبهای کنکور هنر غلبه کنید. ادعا نیست که بگوییم مشاوران ایران تحصیل در سال های اخیر در این موارد بسیار خوب عمل کرده است و با ایجاد فضایی دوستانه، بچه ها را ثبت نام کنکور همراهی می کنند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور هنر اصفهان لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما