ساخت همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آبزی

[ad_1]

محققان یک استارت آپ مستقر در شیکاگو از میکروب های چشمه های آب گرم پارک ملی یلوستون برای تهیه گوشت وگان برای هات داگ، ناگت و برگر استفاده می کنند.

تولید همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آب

دانشمندان استارتاپ Nature’s Fynd روشی را ابداع کرده اند که میکروب ها را به پروتئین تبدیل می کند. دانشمندان برای انجام این کار از حیوانی به نام “دوست شدید” استفاده می کنند. این قارچ که گونه‌ای از قارچ است، می‌تواند در محیط‌های خشن زنده بماند و زمانی که در یک محیط کنترل‌شده رشد می‌کند، می‌تواند مقادیر زیادی پروتئین کامل تولید کند.

تبدیل میکروب ها به پروتئین با تجویز گلیسیرین و نشاسته به این حیوانات آغاز می شود و با فرآیند تخمیر که منجر به تولید “Fy Protein” می شود، پایان می یابد. وای فای یک پروتئین کامل غیر حیوانی است که حاوی هر 9 اسید آمینه و سرشار از فیبر و ویتامین است و نسبت به پروتئین معمولی به خاک و خاک کمتری برای تولید نیاز دارد.

اکستروموفیل یا اکسترموفیل به گروهی از موجودات اطلاق می‌شود که در محیط‌های فیزیکی یا شیمیایی خشن زندگی می‌کنند که در آن اکثر گونه‌ها به طور کلی غیرممکن هستند. تمام باکتری های باستانی که تمایل به زندگی در یک محیط با دمای بالا و نمک دارند نیز به عنوان شدیدا دوست داشتنی شناخته می شوند.

تولید همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آب

ساخت پروتئین های سنتی مانند نخود و سویا یا پرورش گاو و طیور نه تنها زمان بر است، بلکه به زمین، انرژی و آب زیادی نیز نیاز دارد. با این حال، روش Nature Fynd را می توان در زمینی به مساحت 35000 فوت مربع انجام داد که میکروب ها می توانند به طور مداوم تکثیر شوند.

توماس جوناس، مدیر عامل Nature Fynd، به Food Navigator گفت: میکروب‌ها می‌توانند در عرض چند ساعت بکشند. [زیست توده خود را]آنها دو برابر می شوند و فصل رشد آنها 24 ساعت در روز، هفت روز هفته و در مجموع 365 روز در سال است. درک مردم از اینکه این میکروب ها بسیار موثر هستند در حال افزایش است. پروتئین می سازند و خیلی سریع نیازی به کاشت بذر و برداشت ماهها بعد نیست و کنترل کاملی بر محیط دارید.

کارونا راوال، مدیر ارشد بازاریابی در استارتاپ نیچرز فایند، به Cowboy State Daily گفت که این ایده توسط یکی از بنیانگذاران شرکت، مارک کوزوبال، در سال 2009 مطرح شد.

تولید همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آب

کوزوبال در آن زمان دانشجو بود و تحت نظارت بنیاد ملی علوم و ناسا روی دوستان افراطی در پارک ملی یلوستون تحقیق می کرد.

راوال گفت: «در آن زمان، او نمونه‌هایی را از یک چشمه آب گرم اسیدی بدون تأثیر بر منطقه جمع‌آوری می‌کرد. در واقع، ما هرگز مجبور نیستیم برای نمونه دیگری به یلوستون برگردیم زیرا میکروبی به نام Fusarium Strain Flavolapis را تخمیر می کنیم تا پروتئین WiFi بسازیم.

کلید تبدیل میکروب ها به پروتئین، فرآیند تخمیر استارتاپ Nature’s Fynd است.

محققان این استارت‌آپ فناوری تخمیر سطح مایع را برای رشد وای‌فای توسعه داده‌اند که از سینی‌های متعدد در ساختارهای ایستاده متعدد در محفظه رشد استفاده می‌کند، جایی که میکروب‌ها مواد مغذی را دریافت می‌کنند تا فرآیند تشکیل پروتئین بالا را شروع کنند، رشد کنند و به یک پارچه عضلانی تبدیل شوند. در ساختاری حصیر مانند

تولید همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آب

در کاسه ها، ماکارونی را بخارپز می کنند، فشار می دهند، شسته و سپس برش می دهند تا بتوان آن را به حالت مایع، جامد یا پودر درآورد تا انواع غذاها را به دست آورد.

این شرکت در یک ویدئوی منتشر شده ادعا می کند که میکروب های یلوستون می توانند بدون نیاز به آفتاب، باران یا خاک، برای هر کسی، در هر مکان و در هر زمان غذای خوشمزه درست کنند.

راوی فیلم گفت: این روش برای تمام هشت میلیارد نفر در جهان ایده آل است و به این معنی است که با هم می توانیم نفس بکشیم و اجازه دهیم زمین آرام بگیرد.

تولید همبرگر و ناگت سبزیجات از میکروب های آب

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما