سایت رسمی رتبه گردون

حسین احمدی کلاهبردار - کنکور آسان است مرکز مشاوره آنلاین “گپچه” با بهرهگیری از تواناییهای تیم تخصصی و جوان خود انجام هر گونه امور را در زمینه مشاوره برای مردم شریف ایران که به خدمات مشاوره دسترسی نداشته و یا از پس هزینههای آن بر نمیآیند، آسان نموده است. بنابراین باید بفهمید که در چه زمینههایی توانایی دارید، در چه زمینه هایی ضعف دارید، کجاها را میتوانید سریعتر بهبود دهید و کجا ها ارزش سرمایهگذاری ندارد. همچنین برای کسانی که نه میتوانند از مشاوره و برنامهریزی تک جلسهای و نه از مشاوره و برنامهریزی هفته به هفته استفاده کنند فیلمی تهیه شده که میتواند فوق العاده برای دانشجویان کامپیوتر و فناوری اطلاعات مفید و کاربردی باشد، بنابراین از این پس هر کس میتواند به فراخور شرایطش اش به طرق زیر از این برنامهریزی استفاده بکند. بعد از این مرحله باید در آزمونهای آزمایشی و خصوصاً آزمونهای جامعی که در یکی دو ماه مانده به کنکور گرفته میشود (مثل آزمونهای سنجش، قلمچی، گاج و …) ببینید درصد دروس شما تا چه اندازه به میانگین قبولی در آن دروس نزدیک شده. باید هر آنچه که در آن استعداد و توانایی دارید، بر اساس مدت زمانی که تا کنکور باقی مانده و میزان تواناییتان در تست زنی مدیریت کنید. شما باید بر اساس موقعیتی که در آن قرار دارید و مدت زمانی که تا کنکور انسانی باقی مانده است هدفگذاری کنید.

مشاوره کنکور هنر 99

جوان ۱۸ساله،حوصله درس خواندن ندارم چکار کنم موفق شوم ,والدینم میگویند باید پزشکی بخوانم مشاوره آنلاین درسی یکی از رایج ترین نوع مشاوره تحصیلی در زمان فعلی هست (با وجود ویروس کرونا) که دانش آموز نمی تواند به شکل حضوری برای مشاوره اقدام کند و این دانش آموزان می توانند در شبکه های اجتماعی مثل واتساپ و یا تلگرام مشاوره درسی پایه یا کنکوری دریافت کنند و مواردی که ذهنش را مشغول کرده ( نگرانی های امتحان و آزمون ، استرس شدید و حس بد ، نحوه مطالعه دروس ، حرکت در جهت صحیح ، تست زنی ، وسواس مطالعاتی و دیگر موارد ) با مشاورش در میان بگذارد و مشاور طبق تجربه و آموزش هایی که دیده است به او کمک می کند تا حس بهتری پیدا کند و اگر در مورد نحوه مطالعه یا تست زنی مشکلی دارد با کمک خود دانش آموز آن ها را بررسی و حل نماید. مثلا من می خواستم مدیریت دولتی قبول شم مرتبط با شغلم، گاهی فصل هایی از منابع انسانی رو نمی فهمیدم و مشاور می گفت این جزوه رو بخون، این تست ها رو بزن، خلاصه نویسی کن، روند مطالعه ات به این شکل باشه. برنامه های آزمون آزمایشی برخی اوقات به علت عدم رعایت مباحث زنجیره ایی وفصل به فصل کار کردن نمی توانند مرجع مناسبی برای برنامه ریزی داوطلب باشند.

مشاور کنکور رشت

رشته های پرطرفدار کنکور انسانی در واقع همان رشته هایی هستند که یا درآمد خوبی دارند یا این که در آن رشته ها کار به راحتی پیدا میشود. کتاب های درسی یا جزواتی که خودتان نکته برداری کردهاید یکی از بهترین منابع است. بیاید باهم 8 نکته ای رو که تو نیم سال دوم باید رعایت کنید رو مرور کنیم. میتوانید به جای یک روز کامل، دو نیم روز را برای خود خالی کنید تا بتوانید در زمان های کوتاه تری تجدید قوا کرده و ذهنتان را از استرس ها و فشار های احتمالی خالی کنید. صحبت با دوستان و همقطارانی که سالها با آنها اخت شدهاید هم کمک میکند تا شما اعتماد به نفس و شادابی بیشتری باشید. سعی کنید این بازهی زمانی ارزشمند را (خصوصاً سه ماه پایانی منتهی به کنکور را) صرف مباحث و سرفصلهایی کنید که ارزش بیشتری دارند. اگر فاصله دارید باید سهم بیشتری برای درسهای ضعیفتر بگذارید یا باید نقاط ضعفتان را اصلاح کنید. یعنی اینکه شما در هنگام مواجهه با سوال، ابهامات کمتری دارید و به سرعت میتوانید پاسخ نهایی را پیشبینی کرده یا مسیر رسیدن به جواب را تشخیص دهید. گنجاندن زمانی برای استراحت و تفریح در برنامهریزی به شما کمک میکند تا با استرس و فشار کمتری به مشاور کنکور حسین لطفی استقبال کنکور بروید.

استرس زیاد باعث میشود تا شما نتوانید تمرکز و کارایی لازم را داشته باشید و عملکرد شما را هم در یادگیری و هم در تستزنی تخریب میکند. سعی کنید به یک ارزیابی مناسب از مدت زمان لازم برای یادگیری هر یک از مباحث درسی برسید. از اونجایی که دانش آموزان کنکوری تجربه این کار رو ندارند، لازمه ىر سال کنکور به یک مشاور متجرب و متخصص اعتماد کنند و برای موفقیت در کنکور از مشاور بخواهند در برنامه ریزی برای کنکور اون ها رو کمک کنه. مطالعهی گروهی مخصوصا با کسانی که دوستتان هستند و شناخت خوبی نسبت به هم دارید کمک میکند تا درس خواندن به امر لذتبخشی تبدیل شود. 8. در نهایت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی و تحصیلی خواسته شده رو در قسمت های مربوط وارد کرده و بعد از اون گزینه “تایید و ادامه” رو بزنین تا سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو بده که دریافت این کد نشون میده پروسه ثبت نام شما با موفقیت انجام شده. قطعا بهترین موسسه کنکور موسسه ای نیست که پول زیادی از داوطلبین بگیرد و یا وعده وعیدهای واهی به آنها بفروشد. گام بعدی در رسیدن به موفقیت یا به عبارتی بهرهگیری از حداکثر ظرفیت، هدفگذاری است.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما