سایت رسمی رتبه گردون

علاوه بر نکاتی که گفته شد، باید در هنگام مطالعه با توجه به شرایط هر فرد روش متناسب استفاده شود تا بتوان بازدهی بهتری دریافت کرد. داوطلبان کنکوری باید اطلاعات کافی را درباره آزمون­های کنکور داشته باشند که این اطلاعات شامل تعداد سوالات و مدت زمان لازم برای پاسخگویی به سوالات هر درس ، ضرایب دروس عمومی و تخصصی و همچنین بودجه بندی سوالات کنکوری در رابطه با این که از هر مبحثی چه تعداد سوال در آزمون مطرح می­شود. سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله برای طرح سوال از دروس مختلف، به برخی از مباحث هر کتاب توجه ویژهای دارد و به همین دلیل سوالات بیشتری را از این مباحث طرح می نماید. درس زیست شناسی اولین درس تخصصی مهم در گروه آزمایشی علوم تجربی می­باشد و متاسفانه بیشتر دانش آموزان این درس را به عنوان یک درس حفظی در نظر می­گیرند در صورتی که درس زیست کاملا مفهومی است و داوطلبان کنکوری برای کسب درصد و تراز خوب بایستی درک عمیقی نسبت به مباحث این درس داشته باشند. داوطلبان بر اساس علاقه خود می­توانند علاوه بر رشته مورد نظر علوم تجربی، ریاضی و انسانی در هر کدام از گروه ­های آزمایشی هنر و زبان نیز شرکت کنند، پس هر داوطلبی حق شرکت در سه گروه آزمایشی را دارد.

مشاور کنکور یزد

درس های پرتکرار دین و زندگی 2 در کنکورهای سراسری 3 سال ... به همکاری مدرس در رشته های (هنری ، قرآن، زبان و نقاشی و مشاوره) جهت کار در تبریز نیازمندیم. طبق روال هر ساله سازمان سنجش، آزمون در تیر ماه سال 99 طی دو روز در گروه­های آزمایشی علوم تجربی، ریاضی و فیزیک، علوم انسانی، هنر و زبان برگزار می­شود. مشاور آموزشی یک حرفه ای در زمینه آموزش است که از تجربه خود در تدریس برای کمک به برنامه درسی و سایر مواردی که مدارس ، سازمان ها و والدین ممکن است با آنها روبرو شود استفاده می کند. ثبت نام کنکور سراسری سال 99 ، بهمن ماه سال 98 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانیsanjesh.org قرار می­گیرد و هم زمان با شروع فرآیند ثبت نام، کلیه شرایط و ضوابط در دفترچه ثبت نام کنکور 99 درج می­گردد. شایان ذکر است کلیه داوطلبان محترم کنکور خرم آباد در صورتی که پس از انتخاب رشته به هر دلیلی در رشته محل مورد نظر قبول نشوند می توانند در یکی از دانشگاه های خرم آباد یا دیگر نقاط کشور وارد جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدام کنند و جهت ورود به دانشگاه بدون کنکور در خرم آباد اقدام نمایند ضمنا لازم به ذکر است داوطلبان گرامی که پس از انتخاب رشته کنکور سراسری خرم آباد موفق به قبولی در رشته محلی نشوند می توانند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه خرم آباد از طریق ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری امتحان کنند در ضمن داوطلبان کنکور سراسری می توانند جهت اطلاع از رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری خرم آباد – رشته های بدون کنکور تجربی – دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری – دریافت سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری و اطلاع از زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت خرم آباد با مرکز تماس حاصل نمایند ضمنا آن دسته از داوطلبان کنکور که به هر دلیلی قصد شرکت مجدد در کنکور سراسری خرم آباد را دارند می توانند جهت اطلاع از حذفیات کنکور خرم آباد – تاثیر معدل بر کنکور و…

کرج متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند. فارغالتحصیلان رشتهی حسابداری می توانند حسابدار مالی، مدیریت قسمت مالیات، بیمه و همچنین زمینه های مختلفی که با حسابرسی و حسابداری در ارتباط هستند به فعالیت بپردازند. آنها راه حل هایی ارائه می دهند و با دانش آموزان ، معلمان و مدارس ارتباط برقرار می کنند تا شانس موفقیت دانش آموزان را افزایش دهند. به عنوان مثال اطلاع از منابع مختلف برای آزمون های ورودی مدارس می تواند یکی از مهم ترین موضوعاتی باشد که والدین و دانش آموزان مایل به کسب اطلاع در رابطه با آن می باشند. در واقع برای ورود به بهترین دانشگاه های کشور نیز کسب درصد های کامل نیاز نیست . 1. اهداف واقع بینانه تعیین کنید. برنامه مطالعه ای را تنظیم نکنید که شما را مجبور کند خیلی سریع مراحل مقدماتی را طی کنید – تنظیم سرعت اشتباه می تواند باعث شود شما احساس افسردگی و دلسردی کنید.

مشاور هیوا کنکور 99

پس بهتر است که یک برنامه ریزی برای خواندن قبل از خواب داشته باشید و مباحث مختلف را در بازه های زمانی مختلف برنامه ریزی کنید. ولی نباید برای همه مباحث حتماً خلاصه برداری داشته باشید. همچنین خیلی از نکات مهم و اساسی دروس زیست و زمین شناسی را که برای تسلط نیاز به تکرار دارد، می توانید خلاصه برداری کنید. دروسی مثل فیزیک و شیمی و ریاضی را می توان راحت تر خلاصه برداری کرد و نکات و فرمول های مهم را خلاصه برداری کرد. دوستی قدیمی فرید شهریاری و ایادفیلی و بهمن بازرگانی هم کار را آسان تر میکرد. در نتیجه بهتر است که مباحثی که سخت تر است و دیر تا در ذهن می سپارید را قبل از خواب بخوانید. همچنین در درسهای عمومی مطالبی مثل تاریخ ادبیات یا لغات را می توانید قبل از خواب خوانید. تحلیل کارنامه، تراز و درصد هر درس میتواند شما را با توانایی و ضعفتان روبرو سازد و نیاز شما برای افزایش ساعات مطالعه در هر مبحث یا تغییر روش مطالعهی دروس را برای شما آشکار سازد. شما باید برای موفقیت در کنکور یک هدف مشخص داشته باشید و رسیدن به آن هدف را با تک تک سلول های بدنتان بخواهید.

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما