سردار ۲۶ساله شد، تولدت مبارک پیرمرد!

[ad_1]

روزنامه ایران ورزشی: اگر به تاریخ تولد تولد سردار آمونی بیندازید، به نکته جالبی میرسید. او متوید یک ژانویه 1995 است، یعنی در اولین روز از سال میلادی 1995 متولد شده و از این حیث تاریخ تولد او با اولین روز از سال جدید مصادف است.

به همین دلیل کمتر کسی است که روز تولد آآمون را به خاطر نداشته باشد و در این مورد به او تبریک نگوید. استادی که 11 دی ماه 1373 در گنبد کاووس به دنیا آمد و بعدها به بهترین گلزن ایرانی زمان خود تبدیل شد.

پنجشنبه، سردار آزمون تولد 26 سالگی خود را جشن گرفت. تولدی که با تبریک‌های فراوان دوستان فوتبالی و غیرفوتبالی همراه است. او در شرایطی به این سن و سال رسیده است که در ماههای عنوان بهترین گلزن روسیه را دریافت کرده و اکنون هم گزینه جدیدی برای تصاحب این عنوان ارزشمند است. آآمون ثبت در تیم ملی و چند سال اخیر نیز درخشیده و آمار قابل ثبت 33 گل در 49 بازی را به نام خود کرده است.

آزمونی که از 16 سال به لیگ روسیه کوچ کرده و پیراهن باشگاههایی مانند روبینکازان، روستوف و زنیت را پوشیده، به یکی از بازیکنان مهم، تعیین کننده و گرانقیمت لیگ روسیه تبدیل شده است. او حتی جزوه ورزکاران خارجی مهم روسیه در طول یک سال اخیر بدل شده و نشان داده قادر است رکوردی جالب را از خود بر جا بگذارد. رکوردی که شاید با انتقال او به یک باشگاه جدید جابه جا شود. هر چند آمون با حضور در زنیت تمرک دارد و به گفته خودش فکر نمی کند خودش را درگیر موارد و شایعه هایی چون انتقال به باگگاهای دیگر کند.

سردار که با نزدیک به چهار میلیون فالوور در اینستاگرام، یکی از بازیکنان بیرقیب فوتبال ایران است، با امیدواری بسیار به آینده، فوتبال خود را در زنیت ادامه می دهد. بدون کک یکی از دغدغه های فعلی او حضوری قدرتمند در ترکیب زنیت و ترسیدن این تیم به عنوان قهرمانی در لیگ روسیه است.

اتفاقی که با توجه به کیفیت بازیکنان زنیت – البته در لیگ روسیه – و حضور خوبی چون سردار آآمون که مسیر گلزنی را میداند، مثل فصل قبل دستیافتنی است.

در زنیت هم سردار آزمون یکی از بازیکنان محبوب هواداران است. باگگاه، مدیران و کادرفنی و رسانه های یونیت هم به این افراد ایرانی علاقه دارند و هم به همین دلیل تولد او را در فضای مجازی تبریک گفته اند.

صفحه رسمی زنیت در اینستاگرام تصویری از سردار آآمون با پیراهن این روزنامه منتشر کرد و تولد 26 سالگی او را تبریک گفت. ترجمه: «SPASIBO SPASIBO». نکته جالب اینکه دژان لوورن، مدافع زنیت و تیم ملی کرواسی که بازی در لیورپول را نیز دارد، در کپک پنی نوشت: «تولدت مبارک پیرمرد.»

این جالب‌تر از بقیه تبریک‌ها بود که آزمون از اهالی فوتبال ش. او که همیشه نشان داده است قدردان زحمات پدر و مادرش است، این تولد را نیز در کنار آنها و همسرش گذراند تا برای بازی در ادامه مسابقات لیگ روسیه انگیزه های مضاعف بگیرند.

سردار که بازی در رئالمادرید را همیشه یکی از اهداف خود میداند، فعلا تمرکز خود را روی حضور موفق در لیگ روسیه گذاشته تا ببیند در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما