سریعترین روش حل مسائل شیمی کنکور ⭐

همانطور که می دانید تست زنی مهم ترین اصل در شروع مطالعه ی کنکور است و مسیر موفقیت در کنکور و حل تست و تمرین از یکدیگر جدا نمی گردد. هر سال بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی برای قبولی در رشته های گروه پزشکی با یکدیگر به رقابت می پردازند. سلام وقتتون بخیر. من دیپلمم رو سال ۹۸ گرفتم در رشته تجربی. لطفا در تاپیکهایی که من ایجاد میکنم اسپم نفرستید.مرتبط با موضوع صحبت کنید و اهانت نکنید.به مدرکشون چه کار دارید؟ دقت داشته باشید که معرفی آموزشگاه های کنکور اصفهان و اسم آوردن از آن ها به معنای تایید آن ها نیست و باید در انتخاب مشاوران و مدرسان فعال در این موسسات و آموزشگاه ها تحقیق و بررسی های لازم صورت گیرد. برای مثال وقتی بخش اول از یک درس را مطالعه کردیم و در روز دیگر قصد مطالعه ی بخش دوم را داشتیم قبل از این کار تعدادی تست از مطالب بخش اول کار می کنیم و سپس به سراغ بخش دوم می رویم به این تست ها تست های پوششی می گویند.

توصیه ما این است که هفته آخر کنکور مخصوصا دو روز مانده به کنکور را بیشتر استراحت کنید و کمتر درس بخوانید چرا که مغز شما باید بازدهی کافی در جلسه کنکور نیز داشته باشد و طبیعتا مطالعه حجم زیادی از مباحث در روز های پایانی فقط استرس شما را بیشتر می کند. توصیه می کنیم اگر ساعت مطالعه کمی دارید ، حتما در روز نیم ساعت افزایش دهید تا پس از چند روز به تعادل لازم برسید. ساعت مطالعه شما در دوران جمع بندی افزایش می یاید زیرا برنامه ریزی فشرده تر شده است و باید با اختصاص زمان بیشتر ، بتوانید تمام مباحث را بررسی و جمع بندی کنید. پس باید با استراحت بیشتر در هفته آخر ، آرامش خاطر خود را حفظ کنید. اما وقتی برای انجام کارهای خود به سراغ مشاوره کنکور بروید، تمام این فرضیات غلط است و در سال آخر کنکور با برنامهریزی اصولی و راهنمایی مشاورین شما نیز میتوانید رتبههای عالی و شگرف کنکور را کسب کنید. ورزش کردن ، پیاده روی ، تغذیه سالم مخصوصا شب قبل از برگزاری کنکور از نکاتی هستند که در هفته آخر باید رعایت کنید. اشتباهی که اکثر داوطلبان انجام می دهند که اکثرا هم ناشی از استرس است ، تمام وقت خود را بر روی مطالبی می گذارند که حتی در طول سال یکبار هم آن ها را نخوانده اند.

مشاور کنکور جهرم

در این زمان باید با تهیه یک کتاب به عنوان منبع تست ، تست های کنکوری سال های گذشته و تست های تالیفی استاندارد را کار کنید و با مدیریت زمان و ایجاد فضای مشابه کنکور ، سعی در حل تست ها داشته باشید. 3. مشاور تحصیلی تلفنی یک برنامه ریزی درسی ویژه و مختص به خودتان را در اختیارتان قرار می دهد که با برنامه ریزی سایر داوطلبان کاملا متفاوت است زیرا در برنامه ریزی درسی شما ، شرایطتان مد نظر قرار می گیرد. خیلی از دانش آموزان و والدین کنکوری های براشون این سوال ایجاد میشه که از بین مشاوران دکتر لهرابی کدام یک جزء ده مشاور برتر در زمینه کنکور هستند. کتاب زیست ای کیو گاج سطح بالایی داره و کتاب هایی مثل زیست شناسی خیلی سبز و نشر الگو سطح پایین تری نسبت به IQ دارند. در دروس اختصاصی نیز زیست شناسی در کنکور تجربی ، ریاضیات در کنکور ریاضی و در کنکور انسانی نیز ادبیات و عربی تخصصی بیشترین اهمیت را دارند. برای ایجاد تناسب در جمع بندی دروس عمومی و اختصاصی ، باید به اهمیت هر یک از آن ها در کنکور توجه کنید. 1. می توانید یک مشاور اختصاصی برای خود داشته باشید که مرتب و روزانه پیگیر برنامه ریزی درسی شما باشد و میزان پیشرفت تان را ارزیابی کند.

ثبات مشاور کنکور

سوال داشته باشید می توانید از لینک زیر یک جلسه مشاوره با مشاور تخصصی کنکور رشته هنر رزرو کنید. اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در همدان می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک بهترین مشاوره تحصیلی در همدان ایران تحصیل ، به بهترین وجه از منابع ، تعداد سوالات ، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه همدان آگاه گردید. همچنین با توجه به ویروس کرونا و مجازی شدن آموزش ها شرکت در اردو های نوروزی کار را برای دانش آموزان سخت میکند اما موسسه بارسا با وجود شرایط کرونا، پانسیون مطالعاتی آنلاین را برای دانش آموزانی که می خواهند بهترین نتیجه را در کنکور 1401 بدست بیاورند برگزار میکند. در ادامه ی اهمیت حل تست به تست های پوششی می رسیم.این تست ها به منظور دوره و مرور و تسلط بر یک مبحث صورت می گیرد. تعداد تست های آموزشی نیز محدود است و نیازی به تعداد بالا نیست.از هر بخش و نوع سوال تنها دو الی سه تست کافی است تا مبحث در مرحله ی آموزش پوشش داده شود.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور حسین رونقی لطفا از صفحه ما بخواهید.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما