سری آیفون 14 احتمالاً نسخه مینی را از دست می دهد. ظاهرا باید منتظر آیفون 14 مکس باشیم

[ad_1]

به گفته منابع آگاه ، اپل قصد دارد مدل مینی را از سری گوشی های آیفون 14 حذف کرده و در عوض نسخه جدیدی به نام iPhone 14 Max را با صفحه نمایش 6.7 اینچی معرفی کند. در نتیجه ، نسل بعدی آیفون احتمالاً در چهار مدل با طراحی های کاملاً متفاوت عرضه خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر شده ، آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس فروش خوبی نداشت و به همین دلیل ، اپل تصمیم گرفت این مدل را از سری تلفن های 2022 حذف کند و در عوض یک گوشی متفاوت به نام آیفون 14 مکس با صفحه نمایش بزرگتر از صفحه نمایش بوت iPhone iPhone Mini Phones.

جان پروسر ، منبع آگاه بازار می گوید: “ظاهرا آیفون 14 با طراحی کاملاً متفاوتی ارائه شده است.” در همین حال ، این منبع پیش از معرفی و رونمایی از آیفون 13 ، رندرهایی از آیفون 14 را با طراحی کاملاً متفاوت منتشر کرد.

آیفون 14

ظاهراً آیفون 14 مکس دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و دو گوشی دیگر یعنی آیفون 14 پرو مکس و آیفون 14 پرو دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی هستند. البته ، ما هنوز نمی توانیم چنین اطلاعاتی را تأیید یا تکذیب کنیم. اما شاید اپل نیز تحت تأثیر این گزارشات قرار گرفته باشد و برای اولین بار یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ و بدون پسوند Pro معرفی کرد. همانطور که گفتم دلیل حذف آیفون مینی از سری آیفون 14 فروش پایین آیفون 12 مینی در مقایسه با آیفون 12 پرو مکس است.

بر اساس گزارشات ، فروش آیفون 12 پرو مکس بیشتر از سایر گوشی های آیفون 12 به دلیل صفحه نمایش بزرگتر بود.

آیا فکر می کنید حذف مدل آیفون مینی تصمیم درستی است یا خیر؟ با توجه به این که آیفون ها تنها از نظر اندازه صفحه نمایش و عمر باتری با سایر آیفون ها تفاوت دارند و دارای مشخصات دقیق مشابه سایر آیفون ها در زمینه های دیگر هستند ، می توان گفت که این گوشی ها ارزش خرید دارند و می تواند خبر خوبی برای حذف آنها باشد. نه برای طرفداران آیفون. همچنین ، بسیاری از مردم نمی توانند آیفون پرو و ​​پرو مکس را خریداری کنند و در صورت حذف آیفون مینی ، چنین افرادی دیگر نمی توانند آیفون جدیدی بخرند.

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما