سنگاپور سیستم های دفاعی موبایل خود را با Ghost Robotics توسعه می دهد

[ad_1]

آژانس علوم و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با استارتاپ Ghost Robotics مستقر در فیلادلفیا همکاری کرده است تا استفاده از ربات های مختلف را برای اهداف امنیتی ، دفاعی و بشردوستانه شناسایی کند.

آنها همچنین می خواهند سیستم های رباتیک تلفن همراه و فناوری های مرتبط را آزمایش و توسعه دهند که می تواند در مناطق شهری و محیط های سخت مورد استفاده قرار گیرد. در بیانیه مشترک همچنین آمده است که این مشارکت همچنین Ghost Robotics را با سیستم فرمان ، کنترل و ارتباط DSTA C3 سازگار می کند.

آژانس دولتی سنگاپور گفت که قابلیت های C3 مرکز عصبی سکوها و مراکز فرماندهی نظامی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری های بینایی رایانه ای برای هماهنگی این نوع عملیات نظامی استفاده می کند و مثرتر است.

سنگاپور

سیستم روباتیک C3 همچنین می تواند همزمان چندین سیستم زمینی و هوایی بدون سرنشین را کنترل و نظارت کند ، اگرچه برای برخی از ماموریت ها می تواند وضعیت کلی مانند نظارت در محیط های شلوغ شهری را فراهم کند.

با این همکاری ، DSTA و Ghost Robotics می توانند “فن آوری ها و برنامه های جدید” را برای هواپیماهای بدون سرنشین چهارپا آزمایش کنند و در کنترل های چند محوره ادغام کنند. این کنترلرها نحوه تعامل وسایل نقلیه مستقل با محیط و اجسام داخل را بهبود می بخشند. فن آوری های انرژی مانند باتری های حالت جامد یا پیل های سوختی نیز می توانند در مدت زمان طولانی تری بر روی سیستم های ربات اعمال شوند.

“روی چان” ، معاون اجرایی DSTA و مدیر سیستم های زمین سنگاپور ، گفت:

در دنیایی که فناوری به سرعت در حال پیشرفت است ، همکاری نزدیک بین شرکت ها برای توسعه راه حل های نوآورانه ضروری است. با همکاری DSTA و Ghost Robotics ، امیدواریم مهارت های روباتیک را برای دفاع و شکل دهی به میدان نبرد در آینده ارتقا دهیم. ما تصور می کنیم که روزی روبات ها بهترین دوست دفاعی ما شوند و برای عملیات خطرناک تر و پیچیده تر در مناطق دشوار استفاده شوند.

به گفته Ghost Robotics ، هواپیماهای بدون سرنشین چهارپای این شرکت برای زمین های نامنظم طراحی شده اند که در آن یک دستگاه چرخدار سنتی نمی تواند به طور کارآمد کار کند.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما