سورپرایز ویژه پرسپولیس برای دربی

[ad_1]

عیسی آلکثیر از زمان حضور در پرسپولیس بیش از این که برای تیمش بازیکن مهمی باشد برای استقلالی ها مهم بوده است. نام او به شدت با حریف سنتی قرمزها گره خورده است. بحث محرومیت او در آسیا و ارتباط با نامه نگاری آبی ها، گلزنی در دربی و شادی گل مخصوص; او را در این بازی سنتی به یک چهره ویژه تبدیل کرده است. به همین دلیل است که دربی بدون او انگار چیزی را کم دارد. آخرین خبرهایی که از بازیکن بازیکن یحیی گلمحمدی شنیده می شود، اما هواداران را امیدوار را امیدوار کرده است که شاید این جای خالی پر باشد.

آخرین صحنه حضور عیسی آل‌کثیر در لیگ امسال بازی با پدیده بود. این بازیکن که لب خط برای “استپ کردن” توپ میدوید بدون اینکه به کسی برخورد کند نقش بر زمین شد و با برانکارد بیرون رفت و همان زمان مورد بحث پاره شدن رباط صلیبی و دوری طولانیمدتش از میادین مطرح شد. در این میان، اما خبری از عمل جراحی قرمزها نبود و خبرهایی شنیده می شود که او قصد جراحی ندارد و تلاش می کند تا با فیریوتراپی و تمرینات اختصاصی خودش را به بازی های این فصل برساند. هفته بیستود پایان رسید و چندین خبری از این اتفاق نیست، با این حال شاید دربی سروکلهاش پیدا شود و کادرفننی با حضور او همه را سورپرایز کند. خبر قابل توجه در ارتباط با آلکثیر دیروز منتشر شد، که حاضران در تمرین زمانی مناسب برای این بازیکن خبر دادند. شوت زدن بازیکنی که رباط صلیبیاش ظاهرا پاره شد اتفاق متداولی در فوتبال نیست و خیلی ها را به این فکر انداخته شاید این بازیکن خوب بازی کند. .

در چند هفته چندین بار از یحیی محمدی در وضعیت خاص این بازیکن سوال شده است که سر سرخها نیز پاسخهای مبهمی داده است و همین وضعیت عیسی را به یک معما برای هواداران قرمز و در آستانه دربی برای آبی ها تبدیل کرده است. این برنامه 32 ساله پایان قرارداد به پایان میرسد و با شرایط همسال می شود و سن و سال مشخص است که شانس پوشیدن پیراهن قرمزها برای او میسر خواهد شد یا نه. او فصل می خواهد سالی که شاید آخرین حضورش در این تیم باشد را با یک خاطره عجیب و به یادماندنی برای خودش و هواداران ماندگار کند و چه میدانی برای این کار بهتر از دربی باشد. افرادی که تمام تلاششان را انجام می دهند از عمل جراحی و عمل جراحی و دوری طولانیمدت از فوتبال فرار کند، انگیزه های مهمتر از بازی در دربی نخواهد داشت. منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق خواهد افتاد و رویای قرمز و کابوس آبی فرصتی برای حضور در میدان پیدا خواهد کرد یا نه. برای پیروزی پرسپولییی ها در دربی از بحث تاثیر آن در قهرمانی شیرینی دیگری دارد و این برد با گل عیس طعم آن را به یادماندنتر خواندنیتر خواهد کرد.

فوتبال ۳۶۰

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما