سونی از هوآوی به دلیل استفاده از نام تجاری Watch GT – Zomit شکایت کرده است

[ad_1]

هواوی از گذشته تا به امروز در بسیاری از دعاوی ، استفاده از علائم تجاری و همچنین اختلافات مربوط به آن ثبت اختراع بحث و درگیری وجود داشت. با این حال ، هواوی همچنان به تولید فناوری های جدید و جلب توجه مصرف کنندگان ادامه می دهد. بر اساس گزارش Huawei Central ، سونی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فناوری ، اخیراً علیه Huawei به دلیل استفاده از نام تجاری GT در یک ساعت هوشمند شکایت کرد.

هواوی هر سال تعداد زیادی ساعت هوشمند جدید روانه بازار می کند. تا 2 ژوئن 2021 (12 ژوئن 1400) ، شرکت چینی ساعت های هوشمند خود را تحت مجموعه “Watch GT” عرضه می کرد. پس از آن تاریخ ، هواوی سری جدید Watch 3 را با سیستم عامل اختصاصی خود HarmonyOS معرفی کرد که عملکردهای جدیدی دارد.

طبق گزارشات ، با وجود انتشار سری Watch 3 ، هواوی قصد دارد ساعت هوشمند سری Watch GT جدیدی به نام Watch GT 3 را روانه بازار کند. تصمیم هوآوی دقیقاً دلیل اختلاف بین Sony Interactive Entertainment (بخش سرگرمی تعاملی سونی) است.

دستاوردهای رسانه ای LetsGoDigital نشان می دهد که هوآوی علائم تجاری “GT 3” و “GT 5” را در سازمان مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده است. مرجع ثبت اختراع را در صورت درخواست بررسی و منتشر می کند. در طی این فرایند ، طرف مقابل حق اعتراض دارد.

سونی از هواوی شکایت می کند

پس از درخواست برای برندهای Huawei GT 3 و GT 5 ، سونی در سال 2016 علیه برند Huawei مخالفت کرد. پس از این مدت ، سونی شکایت دیگری علیه این برند در سال 2019 ارائه کرد.

ناگفته نماند که هواوی قبلاً در بحث دوم (2019) ساعت های هوشمند Watch GT و GT 2 را روانه بازار کرده بود. سونی به مبارزه با هوآوی ادامه داد تا اینکه سرانجام در ماه اوت 2021 (اوت و سپتامبر 1400) از غول فناوری چینی در اتحادیه اروپا شکایت کرد. اما در حال حاضر نتیجه مشخص نیست.

مقالات مرتبط:

خوب ، بد نیست بدانید که سونی برای اولین بار کجا از نام “GT” استفاده کرده است. در حقیقت ، این جنجال از مخفف Gran Turismo ناشی می شود ، یک بازی شبیه سازی مسابقه ای که در سال 1997 توسط Polyphony Digital ، زیرمجموعه Sony Interactive Entertainment برای کنسول پلی استیشن توسعه و منتشر شد.

سونی آن را نه تنها برای صاحب نام “Gran Turismo” بلکه نام اختصاری “GT” در نظر می گیرد که از این نظر مضحک به نظر می رسد.

در ابتدا ، نام GT به هیچ عنوان مربوط به بازی نیست و GT متعلق به هیچ شرکتی از جمله سونی نیست. از سوی دیگر ، هواوی نمی خواهد بدون یکی از پرفروش ترین محصولات خود ، ساعت های هوشمند ، این کار را انجام دهد.

کاربران Zomit در مورد اختلاف سونی و هواوی بر سر نام تجاری GT چه می گویند؟

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر