سونی و هواوی همچنان از برند Watch GT شکایت می کنند

[ad_1]

سانیپ در سال 2016 با اعتراض به ثبت علامت تجاری GT برای ساعت های هوشمند این شرکت علیه هواوی شکایت کرد. ظاهراً آن پرونده هنوز ادامه دارد و این بار سونی نمی خواهد به چینی ها اجازه دهد از این نام در محصولات خود استفاده کنند.

مارک مورد بحث در این دعوی “Watch GT” است که همچنین یکی از بازی های محبوب ساخته شده توسط شرکت ژاپنی GT است.

اول از همه ، باید توجه داشت که غول تلفن همراه چینی سری ساعتهای پرچمدار خود را با نام تجاری “Watch GT” راه اندازی می کند. به گزارش LetsGoDigital ، هواوی در حال حاضر مارک های GT3 و GT5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است و اینجاست که اختلاف بین سونی و هواوی آغاز می شود. در طی فرایند درخواست نام تجاری جدید ، هر شرکت دیگری مجاز به شکایت بود ، بنابراین غول فناوری ژاپنی در سال 2016 علیه برند Huawei درخواست تجدید نظر کرد.

سونی

سازنده گوشی های هوشمند چینی سری ساعت های پرچمدار خود را با نام تجاری “Watch GT” روانه بازار می کند. به گفته LetsGoDigital ، این شرکت علامت تجاری GT 3 و GT 5 را در EUIPO (دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) ثبت کرده است ، جایی که اختلاف بین Sony Interactive Entertainment و Huawei آغاز شد. هر شرکت شخص ثالث می تواند در طول فرایند ثبت علامت تجاری اعتراض کند. غول فناوری ژاپنی در سال 2016 علیه برند هواوی درخواست تجدیدنظر کرد.

در سال 2019 ، سونی شکایت دیگری علیه برند هواوی ارائه کرد ، اما در زمان دعوی دوم ، ساعت های GT و GT 2 در حال راه اندازی بود. سونی اکنون می خواهد با دعوی جدید در اتحادیه اروپا به اختلافات خود با هواوی ادامه دهد. روند قانونی این شکایت در حال حاضر در حال انجام است و نمی توان نتایج را به این زودی پیش بینی کرد و باید منتظر اخبار جدید باشیم.

سونی

دلیل اعتراض سونی به علامت تجاری هوآوی مربوط به بازی محبوب Gran Turismo آنها است. به عبارت دیگر ، شرکت ژاپنی قصد دارد حقوق انحصاری برند GT را به دست آورد.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما