شکایت از پزشک به خاطر مرگ دختر ۱۵ساله

[ad_1]

روزنامه ایران نوشت: آیناز امید که گوینده برنامه کودک رادیو زاهدان بود چند هفته قبل برای درمان جوشهای صورتش به یک پزشک متخصص پوست مراجعه کرد اما پس از مصرف داروها بهدلیل از بین رفتن بیمارش جان باخت.

مادر این دختر با بیان اینکه از پزشک معالج وی شکایت کرده اند، گفت: دخترم از چهار پنج سال در برنامه کودک همراه با خودم در رادیو اجرا می کرد و صدای وی برای کودکان استان سیستان و بلوچستان بسیار آشنا بود، دخترم در سنین بالاتر نیز برنامه نوجوان. را به مدت چهار سال اجرا می‌کرد.

وی با بیان اینکه دخترم هیچ بیماری نداشت و فقط از مدتی قبل پوستش جوش میزد، گفت: دخترم را نزد دکتر پوست بردیم، آیناز با خواهرش نزد دکتر رفته بود خواهر آیناز از دکتر خواسته بود که برای خواهرش آزمایش پزشکی بنویسد اما دکتر گفته بود. «شما دکتر هستید یا من؟ من خودم بهتر می‌دانم و این دو مقوله با هم فرق می‌کند».

مادر آیناز افزود: دکتر برای دخترم قرص «پردنیزولون» و یک قرص دیگر را تجویز کرد و هر دو قرص دارای «کورتون» بود، ما نمیدانستیم که آیناز ضعیف بوده و برای کسی که ضعیف است، این قرصها «سم» می شود.

مادر این دختر میگوید: دخترم حدود دو هفته قرصها را مصرف کرد، اوایل دی یک روز صبح هنگام بیدارشدن از خواب، قدری خون داخل دهانش بود و من علتش را نمیدانستم.

وی افزود: من اداره بودم که به من گفتند فرزندم خون بالا آورد، بعدازظهر آن روز آن قدر دخترم خون بالا آورد که به کما رفت، ضریب هوشیاری او پایین آمد و دیگر به هوش نیامد.

مادر این دختر 15 ساله گفت: به همین راحتی به خاطر یک اشتباه فرزندم را از دست دادم و دیگر صدای نازنین او را نمیشنوم، خیلی سخت است که قبول کنم دیگر را نمیبینم.

وی با بیان اینکه همسرم از آن دکتر شکایت کرد و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی در اینجا نیز گفتند که در حال پیگیری پرونده هستیم: در بیمارستان اصلاً نمی‌شد که دخترم آنقدر آسیب دیده و به گفته آنها باورشان شود که متلاشی شده است. دختر چه چیزی مصرف کرده؟ گمان میکردند بدون اطلاع من قرص مصرف میکردند اما به آنها میگفتم که به غیر از آن دو قرص هیچ دارویی مصرف نمیکند و وقتی آن قرصها را به دکترها نشان دادم، چند دکتر به این قرصها که دخترم صدمه زده است، دکترها میگویند. حتماً چند آزمایش دقیق از افراد دخترم گرفته و سپس این قرص ها را می‌نوشند

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما