علیپور: فسخ قرارداد با تیم پرتغالی دروغ است

[ad_1]

خبرورزشی: علی علیپور لژیونر ایرانی که به ماریتیمو پیوسته درباره شایعه باگگتش به پرسپولیس گفت: من روی هدفم در اروپا تمرکک کردهام.

خروج نام علی علیپور از فهرست دیدار دوشنبه شب گذشته ماریتیمو در مقابل ریوآوه شابههایی را درباره فسخ قرارداد با باشگاه پرتغالی و احتمال بازگشت به پرسپولیس ایجاد کرده است. طی یکی دو روز گذشته داخلی برخی رسانه ها و سایت های از این موضوع سخن رانده و بازگشت علیپور به پرسپولیس را قریبالوقوع خواندند و … به همین بهانه با خود علی علیپور تماس گرفته تا از صحت و سقم ماجرا با خبرشویم.

قرارداد تو با ماریتیمو قرار است فسخ شود و به ایران برگردی؟

نه اصلاً. در حال حاضر فقط و فقط روی بازی و موفقیت در تیم ماریتیمو است. روی هدفهایم دراروپا برگزیده شده ام و نه چیزی دیگر.

سس این اخبار مربوط به فسخ قراردادت با ماریتیمو و باگت احتمالی به پرسپولیس صحت ندارد؟

این اخبار کذب محض است. من نمی‌دانم چرا این شایعات در مورد من ساخته می‌شود؟

شاید به خاطر خط خوردن از لیست بازی با ریوآوه این صحبت‌ها مطرح شده است

من به خود شما می گویم از ناحیه ککاله و مقداری که به یک هفته وابسته هستم و چند روزی است که فقط فیزیوتراپی می کنم.

بله، خاطرم هست گفتی هستی و نمی توانی فعلاً برای ماریتیموی ڈةزی ڈةزی…

بله، می‌دانید من اصلاً اهل حاشیه نیستم و دوست ندارم وارد حاشیه شوم. این صحبت ها آدم را اذیت می کند که چرا می گویند علی علیپور قرار است فسخ شود.

مندس مربی جدید برزیلی ماریتیمو به تو اعتقاد و اعتماد دارد؟

آنها حدود یک ماهی است جانشین لیتو ویدیگال آنگولایی روی نیمکت سرپرستگری ماریتیمو شده و هر روز سر تمرین با من و بقیه بازیکنان کار می کنند و می گذارند. من تلاش می کنم بهتر است و بیشتر از همیشه تمرین کنم زیرا صحبت های سرمربی تیم خیلی روحیه بخش بوده است و امیدوارم پشت سر گذاشتن دوران پسیت، با انگیزه های بیشتر جواب اعتماد آقای مندس را بدهم.

بی‌تعارف از حضور در پرتغال پشیمان نیستی؟

نه، چرا باید پشیمان باشم؟!

به هر حال تو یک بازیکن فیکس در پرسپولیس بودی و حالا نیمکتنشینی در ماریتیمو سخت نیست؟

من کمی دیر به تیم اضافه شدم و اینجا یک باشگاه حرفه ای است. در پرتغال یا اروپا برای فیکس شدن یا جا افتادن در یک تیم نیاز به زمست است. من قید خیلی چیزها را زدم و به اینجا آمدم. می توانم به لیگ آسان تر و پردرآمدتری بروم.

منظورت لیگ قطر است؟

حالا نمی‌خواهم اسم بیاورم چون هر کس آزاد است برای آینده شغلی خٌۈدش دیگربمصم من در فوتبال دنبال پول نبودم و اهداف بزرگی در سر دارم. نمی‌خواهم با فکر کردن به مسائل حاشیه‌های خللی در کارم ایجاد شود.

شاید چون یک مقدار از ما رسانه ها دور شد به هر حال گمانه جنی هاوانما نما ه.

شما می توانید شهادت را در رابطه با دوستان با کارشناسان و اهالی رسانه دارم. نسبت ما همیشه محترمانه بوده است و من هم برای شما و رسانه در ایران تنگ شده است اما خیلی راحت می توانید تماس بگیرید و من را پیدا کنید. به هر حال این اتفاقات هم میافتد و میگفتم به همه دوستان احترام میگذارم.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما