عکس، لیست کامل بهترین مشاوران حرف اخر

مسلماً هرچه که میانگین درصدها، در دروس با اهمیت بیشتر باشد، شانس شما برای قبولی هم بیشتر میشود. آزمون آزمایشی گاج: تراز و نمره کل در آزمون های آزمایشی گاج، از 10هزار محاسبه میشود و با آزمون سراسری متفاوت است. بهتر است که هدفگذاری خود را در ازمونهای آزمایشی عوض کنید. مشاوران موسساتی که هم کتاب ارائه میدن، هم کنکور آزمایشی دارند و هم کلاس برگزار می کنند مجبورند منابع همون موسسه رو معرفی کنند، پس بهتره به دنبال مشاوران مستقل از این نظر باشید. هر کدوم از ما توی مدرسه و موقع امتحان دنبال کلی راه حل هستیم که چجوری درس بخونیم تا خوب یاد بگیریم یا این که چه ساعتی درس بخونیم بهتره؟ مطالبی دیگرو درس دیگر اقتصاد در این درس تو باید نقش یک اقتصاد دان رو بدونی مسئله رو باید بفهمی که درباره آن اگر معکوسش (برعکسش)و حتی با ارقامی دیگر امد بدانید چجوری هست و مثالهایی خارج از کتاب بیاری برای فهمیدن این درس و درس ریاضی اره ماهم مثل بقیه رشته ها ریاضی میخونیم ولی سخته وبرای رشته تجربی و ریاضی سخت و دشوارهست مطالبی مشابه هست که در رشته انسانی و تجربی و ریاضی مشترک هست مثل درس معادله درجه دو و روش دلتا که این رشته انسانی این رو خونده و تجربی و ریاضی هم خوندن و مطالبی مشترک دیگر و ریاضی و فیزیک و شیمی رشته ریاضی و تجربی یکم پیچیده تر هست مثل تاریخ و عربی و ادبیات فارسی و جغرافیا که خیلی رشته انسانی پیچیده تر از تجربی و ریاضی هست شیمی رشته تجربی و ریاضی در برابر منطق رشته انسانی درسی خیلی سخت که درک و فهمش مثل شیمی سخت هست باید یک هفته بخونی تا بتونی امتحانش رو بدی ولااقل برای شیمی فرمولی هست که اونو حفظ کنی و عدد گذاری کنی وبعد حل کنی ولی برای منطق همچین خبری نیست باید بخونی بخونی بخونی و بازهم بخونی تا یک کلمش رو یادت نره یادت بره دیگه تموم هست تونستی حفظ کنی حفظ کردی نتونستی دیگه تمومه هیچ فرمولی نداره که حفظ کنی و تا به حال کسی نتونسته منطق رو با فرمول درست کنه و به خاطر بسپاره از سال یازدهم فلسفه اضافه میشه که شنیدم که عاصی آوره و مثل فیزیک سخت هست و دروس دیگری در پایه های ۱۱ و۱۲ به رشته انسانی اضافه میشه که چون دهمم خبر ندارم و بعد درس علوم و فنون ادبی که ظاهری ساده داره در رشته های ریاضی و تجربی میگن یک شعر سه قلمرو زبانی و ادبی و فکری داره در انسانی همین قلمرو ها به سبک ها تقسیم میشه سبک شناسی و سبک خراسانی و سبک عراقی و…

سوال کلیدی و راه حل این مسئله این هست که از خودتون بپرسید “الان چه کاری از دست من بر میاد؟”. و این جمله را زیاد از آنها میشنویم که” من فقط میخوام قبول شم مهم نیست چه گرایش و دانشگاهی باشه”؛ مثل این است که دوست شما بگوید من راه میفتم ببینم به کدام شهر می رسم! و بقیه دروس دیگه مثل دین و زندگی و تفکر و سواد رسانه ای و نگارش و فارسی سخت ترهست در این رشته انسانی از رشته تجربی و ریاضی و زبان خارج(انگلیسی) و امادگی دفاعی هم که دروس عمومی یا همون مشترک هستن هرچی رشته ریاضی و تجربی بخونن ما هم عینن همون رو میخونیم رشته انسانی ایون نیست پس فکر نکنید الکی به جایی برسید و ضعیف هست برعکس خیلی قوی هست مثل خود رشته تجربی و ریاضی سخته درسته فیزیک و شیمی نداره ولی درسهایی جاش هستن که کم از اونا نمیاره پس اگه میخواین بیاین رشته انسانی الکی نیست و باید توانش رو داشته باشید هرچی نباشه دومین رشته فراوانی شغلی هست اگه تقسیم بندی شغلی خواسته باشیم بکنیم رشته نظری و بقیه رشته ها رو از لحاظ شغلی ۱. علوم تجربی ۲.علوم انسانی ۳.ریاضی و فیزیک ۴.فنی حرفه ای ۵.علوم و معارف ۶.کارو دانش پس به هوای رشته ضعیف انسانی نباشید خیلی سخته و باید قدرت حفظ بالایی داشته باشد برای کسانی که میخوان انتخاب رشته کنن برای مشاوران کنکور یزد انسانی.

مشاوره کنکور یعقوبی

سلام کسانی که فکرمیکنند که رشته انسانی آسون هست باید بگم اگه فکر میکنید انسانی ضعیف هست باید بگم بازم اشتباه میکنید درست هست که تجربی خیلی سخته ولی انسانی هم واقعا سخته انسانی رتبه دوم در بین انتخاب رشته ها رو داره بعنی هر دانش آموزی رشته ای را بر میدارد که در ان به شعل خوبی برسد و فراوانی شعل اول در تجربی وبعد در رتبه بعد انسانی می باشد که خیلی فراوانی دارد اعم از دبیری ،وکیل،قاضی ، مشاور و… چون انتخاب مسیر درست و نقشه راه برای موفقیت بدون تجربه از رتبه برترهای سال های قبل امکان پذیر نیست. کم نیستند داوطلبانی که در نیمه های مسیر هستند درحالی که هنوز مشخص نکردند مقصد کجاست؟ این را مقایسه کنید با کسی که میگوید میخواهم به سفر بروم ولی هنوز حتی مقصدش را هم مشخص نکرده است. انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز در 150 اولویت برای هر داوطلب انجام می گیرد که هر یک از داوطلبان محترم شهر شیراز می بایست به ترتیب اولویت تا صد و پنجاه انتخاب داشته باشد که می بایست به طوری دقیق و برنامه ریزی شده اولویت بندی شوند در ضمن توصیه می شود حتما جهت انتخاب رشته کنکور سراسری شیراز با مشاوران انتخاب رشته مرکز ایران تحصیل و یا دیگر افراد با تجربه دارای صلاحیت مشورت نمایید تا در این مسیر موفق باشید.

اکثر داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی (چه دوستانی که تغییر رشته ای هستند و چه افرادی که رشته های مرتبط با این روانشناسی رو در کارشناسی خوندن) بعد از اینکه برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی تصمیم قطعی گرفتند، شروع به جستجوی منابع کنکور ارشد روانشناسی می کنند یا از دوستانی که سال گذشته قبول شدند پرس و جو می کنند که بهترین منابع ارشد روانشناسی چی هست و چه کتاب هایی باید مطالعه شود. کسی که هدفش قبولی در ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه تهران است کتابهایی که باید در برنامه ریزی درسی اش قرار گیرد و روش مطالعه اش، با کسی که هدفش قبولی در دانشگاه آزاد تهران است متفاوت است. سلام من الان ترم اول ارشد دانشگاه غیر انتفاعی ام اگه یه ترم بخونم و بخوام انصراف بدم و دانشگاه آزاد برم چجوریه .برام واحدهای که گذروندم تطبیق میدن .واینکه برای انصراف پول ازم میگیرن؟ 3گام سعی می کنه تا همه منابع کارشناسی ارشد روانشناسی موجود در بازار رو با دقت تمام مورد مطالعه و بررسی قرار بده و اونها رو برای فرآیند پیشنهاد به داوطلب با توجه به شرایط خاصش و همینطور برنامه ریزی استفاده کنه.

مشاور کنکور رایگان

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد مشاور کنکور رایگان (کلیک ماوس به وب سایت آینده) لطفا به بازدید از وب سایت ما.

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما