فایلهای صوتی رتبههای برتر – محصل ایرانی

اگه فقط یک درس با ضریب بالا مثلا زیست رو حدود ۹۰ بزنم و بقیه رو جواب ندم رتبم حدودا چند میشه. سلام دیپلم تجربی دارم میخوام کنکور انسانی بدم و دانشگاه فرهنگیان قبول بشم از چند نفر پرسیدم گفتن میتونی کنکور انسانی بدی ولی اگه قبول شی چون اون درسای دیپلم انسانی نخوندی بری دانشگاه قبولت نمیکنن میخواستم ببینم حقیقت داره یا نه اگه اینطور باشه این همه درس خوندنم یعنی هیچی؟ سلام خسته نباشید یه سوال دارم من فارغ التحصیل نظام جدید منطقه ۳ اگه از الان واسه کنکور ۹۹ بخونم میتونم فوریتهای پزشکی قبول شم البته از صفر نه ولی خوب نخوندم؟ مطالعه و برنامه ریزی برای کنکور اگر به درستی و زیر نظر یک مشاور خوب و با سابقه باشد بعلاوه تلاش و همت شما ، قطعا نتیجه ای جز قبولی در بهترین رشته ها نخواهد داشت. واقعا تو این چند سال با دیدن این هزینه ها برای برنامه ریزی کنکور با بهترین مشاور کنکور و سعی و تلاش بچه ها برای رتبه برتر شدن چجوری بگم بهتون دلم سوخت !

همچنین دبیران معمولی همیشه به صورت یکنواخت ،مشغول تدریس هستند .اما دبیران برتر و دبیران موفق ،همواره با طرح سوالاتی جذاب سعی میکنند کلاس درس را از یکنواختی خارج نمایند و تلاش می کنند که ،دانشآموزان را همواره در اوج نگه دارند. دانش آموز موظف است که برنامه ریزی منحصر به فرد رشته خود را اعمال نماید و در راستای آن تلاش کند. مشاور کنکور انسانی با توجه به اهمیت و ضرایب هر درس برای هر روز دانش آموز برنامه ریزی می کند به طوری که دانش آموز بتواند علاوه بر رسیدن به برنامه مدرسه خود، بتواند درس ها را به صورت کنکوری تست زنی کند و به بودجه آزمون آزمایشی برسد. توصیه ای که من به عنوان مشاور تحصیلی دارم این هستش که حتمأ قبل از تهیه ی کتاب ها لوح های کمک آموزشی با مشاور تحصیلی خودتون مشورت کنید تا بهترین راهکار ها را به شما بگوید . شما می توانید دروس عمومی را با کتاب های موجود از رشته علوم تجربی مطالعه کنید. لازم به ذکر است استفاده از برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن زمان بیشتر برای دروسی که دارای اهمیت می باشند و استفاده از روش های صحیح خلاصه نویسی و نکته نویسی دروس ، کمک شایانی در جمع بندی مباحث به شما خواهد کرد .

مشاور کنکور علوی

خلاصه هزینه ای که ازتون دریافت میشه برای این پکیج نسبت به مطالبی که توش ارائه شده واقعا واقعا ناچیز هست و شما رو از هزینه های میلیونی دیگه راحت میکنه و میتونید با آرامش کامل یه سال پر از لذت رو پشت سر بزارین و به هدفتون برسین ! بهره مند شوید. هزینه مشاوره دقیقه ای 2000 تومان است که روی قبض تلفن ثابت خواهد آمد. شاید بعضی ها در مراحل مختلف تحصیل خود به مشاور مراجعه کرده و نتیجه خوبی نگرفته باشند و هزینه ای هم که کرده اند حیف و میل شده است و گاهاً با گرفتن مشاوره نادرست گامی اشتباه برداشته اند و همین باعث شده است که به مشاوره بدبین شوند. لازمه این امر این است که خود مشاور یک بار این مسیر را از ابتدا تا انتهایش پیموده باشد. باسلام و درود. شما حق شرکت کردن در کنکور ۱۴۰۰ را دارا می باشید و به صورت کلی دانشجویان دانشگاه های روزانه در مقطع کارشناسی، پس از کسب قبولی در دوره ی روزانه؛ ۱ سال از انتخاب این دوره محروم می باشند. با سلام. اگر دانشجوی دوره روزانه دانشگاه های فنی و حرفه ای باشید برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را در دانشگاه ثبت کنید.

سلام من امسان کنکو دارم و میخوام دامپزشکی بخونم حداکثر رتبه ای که دانشگاه تهران قبول میکنه تا چند است؟ سلام.من سال ۹۵ پیام نور قبول شدم و تا الان حدود ۱۲ واحد اخذ کردم… با سلام، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید، نیازی به اخذ مدرک دیپلم معماری ندارید و می توانید با مدرک کاردانی خود در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید. کسی نمیتواند ادعا کند که بدون استفاده از روش های صحیح می تواند در کاری موفق شود. با سلام. در صورتی که موفق به کسب مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) شوید اجازه شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را ندارید و معافیت تحصیلی شما برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صادر می شود. با سلام. شما برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. با سلام ، درصورتی که رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته موردنظر را کسب نمایید می توانید به تحصیل در آن رشته بپردازید ، لازم به ذکر است تعداد دروس جهت تطبیق به مدرک تحصیلی شما و نظر واحد دانشگاهی بستگی دارد.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما