لوکاکو پشت میله های زندان در تورین (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، تیم چلسی در دومین شب از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به تورین سفر کرد تا به مصاف یوونتوس برود. تیمی که به آرامی با رفتن رونالدو سازگار می شود و در حال حاضر خرید جدید خود را با جام های آینده با شکوه و جلال جدیدی نشان می دهد.

بازی دو تیم با درخشش به سود یوونتوس به پایان رسید. نیمه اول بازی دو تیم بدون گل شد ، اما ستاره آینده دار فوتبال ایتالیا با یک حرکت خوب در دقیقه اول نیمه دوم دروازه چلسی را باز کرد ؛ این گل برای یوونتوس کافی بود تا مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد.

با این آمار ضعیف ، لوکاکو مقابل یوونتوس تورین شرط بندی کرد. در 6 دیدار گذشته با بانوی پیر او همیشه بازنده بوده است و این بار نتوانسته از سد مدافعان قوی ایتالیایی عبور کند.

چلسی بازی در یوونتوس را در شرایطی پذیرفت که توخل امید زیادی به گل لوکاکو داشت. مهاجمی که یوونتوس را خوب می شناخت و البته یوونتوس او را خوب می شناخت! آمارها شب سختی را برای مهاجم بلژیکی چلسی نشان می دهد. همین اتفاق رخ داد و لوکاکو یکی از ضعیف ترین عملکردهای خود را در تورین نشان داد.

روملو لوکاکو دو فصل درخشان در سری آ ایتالیا گذراند و یکی از ستون های تیم اینتر بود که به سال های حکومت یوونتوس پایان داد و عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورد. این مبلغ با 115 میلیون یورو به علاوه 12 میلیون یورو پاداش تا سال 2026 به چلسی رسید تا گران ترین فروش سری آ تاریخ شود. یک ماه پس از این انتقال بزرگ ، لوکاکو به ایتالیا بازگشت تا با حریفی آشنا روبرو شود. حریفی که می توان او را دشمن هم نامید!

با وجود عملکرد درخشان در اینتر و 47 گل ، او حریفی در ایتالیا بود که لوکاکو دو فصل با آن مبارزه کرده بود. در پنج رویارویی با پیرزن ، او تنها یک برد و یک گل از روی نقطه پنالتی تجربه کرد. علاوه بر این ، آنها در مرحله گروهی 2018 با نتیجه یک بر صفر مغلوب منچستریونایتد شدند.شمار غیبت لوکاکو مقابل یوونتوس تا عصر دیروز به 6 نفر می رسد. طی چند سال گذشته ، یوونتوس به رهبری ماسیمیلیانو آلگری ، مائوریزیو ساری و آندره آ پیرلو همیشه راهی برای مقابله با قدرت گلزنی لوکاکو پیدا کرده اند تا بازیکن بتواند بانوی پیر را به عنوان گربه سیاه خود به یاد آورد.

با وجود تغییرات متعدد مربی ، جفت دفاعی یووه در این مدت ثابت بود. جورجیو کیه لینی و لئوناردو بونوچی ، که تابستان امسال ثابت کردند هنوز می توانند بهترین مهاجمان فوتبال اروپا را بر عهده بگیرند ، در سال های اخیر سد محکمی در برابر لوکاکو بوده اند. آنها در بازی دیروز نیز موفق بودند و لوکاکو را از ابتدا در زندان گرفتند و کلید را در دستان خود داشتند. این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران چلسی به گل مهاجم بلژیکی خود امید زیادی داشتند ، اما لوکاکو هیچ کاری مانند 6 بازی گذشته انجام نداد تا اینکه تعداد غیبت هایش در خط دفاعی تیم ملی ایتالیا به 7 نفر رسید.

عملکرد ضعیف لوکاکو مقابل یوونتوس واکنش های جالبی در توییتر نیز داشت:

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما
این وب‌سایت محتوا را با استفاده از هوش مصنوعی و داده‌های اینترنتی تولید می‌کند و از صحت محتوای ارائه شده مبرا است و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.