لیست مشاوران تحصیلی اصفهان – مشاور شما

پس برای موفقیت باید برنامه ریزی ، اراده قوی و یک همراه متخصص همیشگی داشت تا برای موفق نشدن دلیل و بهانه نداشته باشیم. انسان موجودی احساساتی است و احساسات وی به شدت روی زندگی وی خواهد داشت. انسان ها در تمامی دوران زندگی خود، فارغ از سن و جنسیت می توانند عاشق شوند و این حس را تجربه نمایند. خب اول از همه و مهمترین نکته اینکه کنکور درست در سن 17 یا 18 سالگی افراد اتفاق می افتد و این سن احساسات و عواطف درحال شکل گیری و در قویترین حالت ممکن هستند. تقریبا هم سن و سال هم باشید و یکی خیلی بزرگتر از دیگری نباشد. رفیق و همراه هم بودن در مراحل مختلف و دیگری را مقدم بر خواسته های خود دانستن. شماره پرونده و کد رهگیری دارای اهمیت زیادی است و در مراحل بعدی ثبت نام به آن نیاز خواهد داشت بنابراین این کد ها را یادداشت کنید و حفظ نمایید. 4️⃣ ثبت نام کنکور سراسری در چند زیرگروه آزمایشی در یک نوبت انجام می شود و برای همگی آن ها یک شماره پرونده 7 رقمی و یک کد رهگیری 16 رقمی در اختیار داوطلب قرار می گیرد.

مشاور کنکور حسین پور

رابطه عاشقانه سالم در سنین نوجوانی چندین ویژگی باید داشته باشد در صورتی که این نشانه ها را در رابطه خود نمیبینید، بهتر است رک و راست به شما بگوییم که شکست عشقی در سال کنکور خیلی بهتر از شکسته شدن احساسات شما برای چند سال آینده است و همین حالا به رابطه ات پایان بده و با یک مشاور مشورت کن. خیلی کتابخونه نمیرفتم.تابستون پارسال چند روز رفتم ولی مفید نبود.بعدش هم بی خیال شدم.البته مدرسه محیط بزرگی داشت و اگه شرایط توی خونه فراهم نبود میتونستیم تا حدود ساعت 9 شب مدرسه بمونیم و بخونیم. اگر تازه عاشق شده اید و فکر میکنید این رابطه ناسالم یا حتی سالم میتواند به درس خواندن شما در سال کنکور ضربه بزند، یا اصلا نمیدانید دلیل عاشق شدنتان چه بود و کی به اینجا رسیدید که وارد یک رابطه عاشقانه عاطفی آن هم در سال کنکور شده اید، برای مشاوره تخصصی در این زمینه با یک متخصص و مشاور روانشناس صحبت کنید. سر و کار شما با عشق و عاشقی در سال کنکور و شکست عشقی احتمالی در سال کنکور است ، پس نیاز به یک روانشناس دارید که همزمان در زمینه مشاوره تحصیلی و کنکور نیز تجربه و اطلاعات کافی داشته باشد.

مشاور کنکور علوی

من میتوانم یک فرد بالغ موفق د رزندگی علمی و تحصیلی و رابطه های عاطفی ام در جامعه باشم. مشاور تحصیلی من برای من برنامه ریخته است که در هفته 50 ساعت درس بخوانم. اما من با مشاورم مشورت کرده ام و او به من پیشنهاد داده است که بجای اینکه در روز 7 ساعت درس بخوانم و بدون برنامه و هروقت دلم خواست به دیدن او بروم ، به مدت شش روز هشت ساعت مفید با برنامه ریزی دقیق برای تعداد تست ها و مرور درسهای سالهای گذشته و تمرین درس های جدید مطالعه کنم. کار اشتباهی که میتوانم بکنم این است که هرروز 7 ساعت درس بخوانم و به بهانه درس خواندن با کسی که دوستش دارم دو اسعت را هدر بدهم و دوباره فردا به همین ترتیب روزم را هدر دهم. این کتاب دو جلد دارد که جلد اول، چهار فصل اول زیست دوازدهم را شامل می شود. یکی از این احساسات مهم، عشق است. اما همیشه معروف ترین ترین دانشگاه ها بهترین در رشته های موجود نیست و گاهی در رشته ای خاص دانشگاهی که معروفیت چندانی ندارد موفق تر عمل کرده است و داشتن اطلاعات در مورد این دانشگاه ها با مشورت گرفتن از مشاورین مجرب حاصل خواهد شد.

مشاوره تلفنی کنکور - رتبه های برتر پشت خط هستند! ما در این مقاله به هیچ عنوان قصد پند و اندرز دادن نداریم و هدف ما صرفا آگاهی دادن در مورد عشق در دوران کنکور و تاثیرات آن است. در این مقاله قصد داریم درباره ی عشق و عاشقی در سال کنکور و تاثیر آن بر موفقیت صحبت نماییم. افراد موفق در مقاطع تحصیلی مختلف از مشاوره تحصیلی بهره می برند و می توان گفت کمتر کسی است که بدون بهره بردن از مشاوره مناسب در این زمینه توانسته باشد موفقیت های چشمگیری در مقاطع تحصیلی مختلف کسب کرده باشد. شبتون پر ستاره صفــــا دوستان و همراهان قرار شبانه ای من، از آنجا که باید بروم به امر خطیر پختن ناهار فردای همسری بپردازم بالاجبار جمع گرم شما را ترک می گویم و امید دارم که فرداشب در قراری مثل همیشه صمیمی و گرم از حضورتان بهره ببرم. مثلا انیشتین برای رسیدن به جایگاهی که الان دارد زنش را تنها در خانه برای روزها و ماهها رها میکرد. خب حالا که درباره رابطه های عاطفی ناسالم کنکوری خواندیم و روش مدیریت رابطه را نیز برای رسیدن به تحصیل و رابطه عاطفیمان نیز یاد گرفتیم ، نوبت به شناخت رابطه عاطفی سالم میرسد.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما