لیست مشاورین تحصیلی تبریز – مشاور شما

نکته ۱: توجه داشته باشید که سرفصلهای کنکور هنر بسیار گسترده و حجم بالای منابع باعث میشود تا نتوان تسلط مناسبی بر همهی منابع پیدا کرد. هرچند هنوز هم در کشور ما و نظام آموزشی آن، توجه زیادی به امر مشاورهی تحصیلی نمیشود و در مدارس بزرگ و کوچک تنها یک مشاور برای تمام دانشآموزان در نظر گرفته میشود، بااینحال وجود مشاور در کنار دانشآموزانی که نزدیک کنکور هستند بسیار حیاتی و مهم است و حتماً باید داوطلبین مسیر کنکور را در کنار یک مشاور خوب، آگاه و باتجربه طی کنند. دانش آموزان و اولیای گرامی، همکاران و اساتید محترم با سلام و ارادت همانطور که همگی میدانیم در کنکور ایران اساتید برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت (فروم دبیران منتخب ایران) ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است، با بررسی اطلاعات موجود در اینترنت (سایت های معتبر کنکوری از قبیل قلمچی- دکتر ایکیو(گاج) -وسایت کنکور ایران-انجمن نخبگان ایران) و نیز بررسی فیلمها و ویدیو ها و تالیفات اساتید کنکوری را از تمامی سایتها و مراجع معتبر و با توجه به نظرات کارشناسان و نخبگان آموزشی این لیست را تهیه و در اختیار عموم قرار داده ایم.بینهایت سپاسگزار خواهیم شد ما را از نظرات سازنده خود بهره مند مشاور کنکور خانم اسماعیلی (حتی بیشتر بخوانید) سازید.

در روزهای آینده مطالب بیشتری از زندگی حسن باقری به روایت افرادی که او را از نزدیک دیده و شاهد هنرنمایی های نظامی اش بوده اند برایتان خواهم گفت زیرا معتقدم درس های بزرگی برای ایجاد تحول و رشد و شکوفایی در همه ما خواهد داشت. معرفی: درس روانشناسی رشد در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی شامل 20 سوال با ضریب 2 می شود. مصاحبه تاثیرگذار سیناتهرانی با سایت تابناک تحت عنوان ” درس هایی از یک مشاور برجسته کنکور ” که در روزنامه راه مردم نیز منتشر شد و نیز مصاحبه رتبه های برتر کمپ کنکور ایشان با این سایت، ما را بر این داشت تا چند پرسش کلیدی در رابطه با طراحی سوالات کنکور سراسری از این مشاور تحصیلی موفق مطرح نماییم. اما اگر این دانش آموز عزیز بداند در این کشور؛ مردانی نظیر حسن باقری بوده اند که بدون داشتن تحصیلات نظامی در بهترین دانشگاههای جهان و صرفاً با نیروی اراده، تلاش و توکل به خدا توانسته اند برجسته ترین تحلیل گران نظامی جهان را شگفت زده کرده و بزرگترین عملیاتهای نظامی را طراحی کنند که یکی از آنها عملیات آزادسازی خرمشهر بود، قطعاً به آینده خود و کشورش امیدوارتر می شود و با تغییر باورهایش روش درست اندیشیدن را می آموزد و به این خودباوری می رسد که او نیز می تواند در رشته تحصیلی خود یک حسن باقری شود و تصور کنید هر ساله صدها دانشجو این تفکر را بیابند که روزی حسن باقری رشته خود شوند، آنگاه ایران وطن ما تبدیل به بهترین مکان برای زندگی خواهد شد و همه جهانیان ایران را الگوی توسعه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خود قرار خواهند داد.

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

مشاور تحصیلی سیناتهرانی در ادامه گفت : درست در زمانیکه عراق مناطق وسیعی از ایران را تصّرف کرده بود و به سرعت پیش می آمد و در شرایطی که عملیاتهای طراحی شده ایران یکی پس از دیگری شکست می خورد، حسن باقری که تا آن زمان اغلب دوستان و نزدیکانش تصور می کردند هیچ استعداد خاصی ندارد و یک فرد معمولی است با طراحی عملیاتهای نظامی بزرگ ضربات سنگینی به ارتش متجاوز عراق وارد کرد که اوج شاهکار این جوان ۲۷ ساله طراحی عملیات آزادسازی خرمشهر بود. کنت دمارانش ژنرال فرانسوی در کتاب خود می گوید: بعد از آزادسازی خرمشهر، من با صدام در یکی از کاخ هایش ملاقات کردم در حالیکه او به شدت از این شکست بزرگ عصبانی به نظر می رسید ، گفت: آقای دمارانش می بینید یک پسر جوان ۲۷ ساله ایرانی چه ضربه سنگینی به ما زد؟ هر ساله داوطلبان، برای قبول شدن در رشته مورد علاقه خود به دلیل ظرفیت پایین استرس دارند.معرفی رشته های بدون کنکور تجربی 99 در همه دوره ها. شهید غلامحسین افشردی معروف به حسن باقری به عنوان یک خبرنگار وارد مناطق جنگی جنوب می شود اما در ظرف مدت کوتاهی و بدون آنکه دوره های آمادمیک نظامی گذرانده باشد، تبدیل به یک نظریه پرداز بزرگ نظامی می شود.

مشاور کنکور نیشابور

ایرانی که در آن مهندسش با تکیه بر توانایی های خود و نه بهره گیری از رانت های دولتی تحولی شگرف در صنعت ایجاد کند و پزشکانش بجای فکر کردن به منافع مالی خویش و بازی با جان بیماران و یا گرفتن زیرمیزی به فکر انجام کار صحیح و بهبودی بیمار با کمترین هزینه خواهند بود. فکر کنم همه اینها معلم کنکور باشند. برادر بزرگواری می گفت: چند سال جنگیدیم تا داستان پتروس فداکار هلندی را از کتابها حذف کنیم و فکر کنم ۵۰ سال دیگر باید بجنگیم تا داستان شهدایی چون حاج ابراهیم همّت ، سیّد مرتضی آوینی ، یدالله کلهر، حسن باقری، عبّاس بابایی، عباس دوران و … سیناتهرانی مشاور درسی افزود: ایرانی که دیگر در آن تولیدکننده اش به فکر فریب مشتری و تولید کالاهای بی کیفیت اما با ظاهری زیبا نخواهد بود و واردکننده اش بجای آنکه به منافع خود بیاندیشد منافع جامعه را لحاظ کند و بجای واردات کالاهای خارجی به حمایت از تولید داخلی برخیزد. اما سیناتهرانی که از او به عنوان علمی ترین مشاور تحصیلی و کنکور یاد می کنند و پیش از این نیز مطلبی از وی در سایت رجانیوز با عنوان « شاگردان این مشاور هیچگاه در فکر کردن به بن بست نمی رسند » منتشر شده بود، دیدگاههای متفاوتی دارد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما