لیست مشاورین تحصیلی تبریز – مشاور شما

هم چنین تعدادی تست سخت تر و مفهومی تر با عنوان « برای 100% » نیز برای دانش آموزان قوی تر انتخاب شده است. 1- کتاب گسسته و آمار و احتمال جامع خیلی سبز: کتاب آمار و احتمال و گسسته جامع تست خیلی سبز یکی از بهترین کتاب ها برای دانش آموزان کنکوری است. 1- کتاب نردبام حسابان: کتاب حسابان و ریاضیات پایه جامع پیشرفته نردبام خیلی سبز از سری نردبام با توجه به حجم کم درسنامه ها و تعداد 1862 تست در حجم کمی ارائه شده است و این موضوع آن را برای دانش آموزان قابل هضم تر می کند. وی افزود: داوطلبان علاقهمند اعم از اینکه در زمان ثبتنام بند 43 تقاضانامه ثبتنام اینترنتی مبنی بر علاقهمندی به شرکت در گزینش رشتههای فرهنگیان را علامتگذاری کرده باشند یا خیر میتوانند، با توجه به نتیجه اولیه ضمن اعلام علاقهمندی و واریز مبلغ 29 هزار ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب نسبت به انتخاب رشته محلهای تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند. شما خوانندگان عزیز ضمن اطلاع و یادگیری نکات بی نظیر مشاوره درسی، از بیوگرافی و زندگینامه مهندس حسن علیرضا نژاد، روش برنامه ریزی ایشان و شماره تماس و تلفن تماس مهندس حسن علیرضانژاد حرف آخر نیز در اختیارتان مشاور کنکور انسانی رایگان قرار داده شد.

تست های بی نظیر این کتاب از مولفه های خاص آن است که گسسته جامع خیلی سبز را از باقی کتاب های موجود در بازار متمایز می کند. 1- کتاب فیزیک جامع خیلی سبز: انتشارات خیلی سبز برای حل مشکلات تست تالیفی در فیزیک این کتاب تک جلدی را طراحی کرده اند. کتاب فیزیک جامع تست خیلی سبز به بررسی هر سه کتاب فیزیک دوره ی متوسطه دوم پرداخته است، فصل های این کتاب به صورت فیزیک دهم – فیزیک یازدهم – فیزیک دوازدهم ساخته شده. پیشنهاد مهندس فلاح برای کتاب کمک آموزشی درس فیزیک استفاده از کتاب های میکروطبقه بندی گاج است که برای هر دو رشته ریاضی و تجربی تمام مطالب سال های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد. در انتهای هر درس نامه نیز تست های مرتبط با آن قرار گرفته است تا دانش آموز به تسلط کافی برسد. سبک نگارش این کتاب نیز مانند کتاب ریاضیات پایه بوده و شامل 3 قسمت درسنامه مفهومی و کاربردی همراه با تست های آموزشی و تمرینی، تست های چهار گزینه ای تکمیلی و پاسخنامه کلیدی و تشریحی می باشد. در قسمت های مختلف پاسخ نامه، مهارت های حل تست نیز بیان شده که به شما برای تقویت تکنیک های تست زنی کمک شایانی می کند.- کتاب فیزیک دوازدهم گاج ( سری میکرو طبقه بندی ) : این کتاب نیز مانند سری فیزیک پایه گاج برای دانش آموزان هر دو رشته ریاضی و تجربی قابل استفاده است و جلد اول آن بانک تست فیزیک و شامل تست های محاسباتی، مفهومی و خلاقانه از مباحث فیزیک دوازدهم کتاب درسی می باشد.

مشاور و برنامه ریز کنکور

هم چنین برای یادگیری مفهومی و عمیق درس فیزیک ، توصیه مهندس معین فلاح به شما این است که (مخصوصا برای دانش آموزانی که مفهوم مباحث را یاد نمی گیرند و از ابتدای کار سراغ حل تمرین و تست می روند) متن کتاب درسی فیزیک را حتما مطالعه کرده و تمام تمرینات آن را حل کنید. درس فیزیک هم مانند ریاضی، جزء دروسی است که قسمت اصلی یادگیری آن سر کلاس و به وسیله تدریس معلم انجام می شود. درسنامه این کتاب برای هر فصل، قسمت های جداگانه ای در نظر گرفته است تا مطالب مرحله به مرحله به دانش آموز انتقال داده شود. در پایان هر فصل، بخشی به نام «یک قدم تا 100» قرار داده شده که سطح تست های آن بالاتر از سایر تست ها بوده و بررسی آن ها به شما برای کسب درصد بالاتر در فیزیک کنکور سراسری بسیار کمک خواهد کرد. از نکات قدرتمند این کتاب، پاسخنامه دقیق و کامل این کتاب می باشد که به تست ها به دو شکل کلیدی و تشریحی پاسخ داده شده است و در پاسخ های تشریحی، از بیان هر نکته ای که به فهم عمیق و دقیق دانش آموز کمک می شود، چشم پوشی نشده است.

مشاور کنکور قائمشهر

هم چنین در پاسخ نامه تشریحی، کادرهای نکات مفهومی و ترکیبی هم وجود دارد. در پایان هر فصل نیز تعداد زیادی تست از مباحث فصل مورد نظر وجود دارد که به صورت مبحث به مبحث تفکیک شده اند. قرار بود تاثیر معدل در سال 98 به صورت 30 درصد قطعی باشد که مورد اعتراض واقع شد. حتماً توجه داشته باشید که مباحث پر تکرار و پر اهمیت را که در قسمت بودجه بندی مباحث کنکور تجربی گفتیم، خوانده باشید و بتوانید تا عید خودتان را برسانید. یکی دیگر از مواردی که لازم است مشاوران در ارائه مشاوره و برنامه ریزی کنکور به آن توجه ویژه ای داشته باشند احتصاصی بودن برنامه برای هر فرد داوطلب کنکور است. هر فرد باید احساس مسئولیت نسبت به آیندهی خود داشته باشد و بتواند بدون نیاز به یک نگهبان ۲۴ ساعته، بهترین عملکرد را ارائه کند. روند کتاب به این صورت است که در درسنامه های مفهومی از توضیحات مو به مو استفاده شده و آموزش مفاهیم به روش های کاملا منحصر به فرد صورت گرفته است.

مشاور کنکور 1400

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور کرمان – www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/ – بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما