ماه مهمونی خدا بود دیگه.خداروشکر گذشت

من دارم بخاطر همین از دعوت کردشون زیاد خوشحال نمیشم همش فکر میکنم زیر ذره بینم یادم رفت که بگم استرس جاری ولی کمتره من با جاریم راحتترم آره صبا جون منم مثل شمام ،اولین باری که خواهرشوهرم اومدن خونمون انقدر استرس داشتم که نگو واسه کنکور اینقدر استرس نداشتم ،بعد از اینکه رفتن تازه فهمیدم چه پذیرایی افتضاحی داشتم بیچاره خواهرشوهرم هم خیلی مراعاتمو میکرد نشسته بود یک نقطه کور که مثلا منو نبینه من بتونم کارامو در نهایت آرامش انجام بدم منم دو تا خواهرشوهر دارم که هر دو تاشونم خوبن خدارو شکر چشم نزنم مخصوصا بزرگه هفته ای دو سه بار زنگ میزنه میگه دلم واست یه ذره شده جاری ندارم ولی برادرشوهرم خیلی خوبه و خیلی هم دوستش دارم یعنی همشونو . بنابراین در مشاوره کنکورحفاری این از دانش آموزان خواسته می شود که از سه ماه اول تابستان شروع کنند و در این سه ماه تمام تلاش خود را برای تقویت دروس پایه به کار ببندند.

مشاور کنکور هنر مشهد

برنامه ریزی - گروه مشاوره سبکاد بلکه مهمترین مرحله پس از آزمون دادن انتخاب رشته است که مشاورین با تسلط کامل روی این موضوع، در نظر گرفتن آینده شغلی شما، میزان رتبه به دست آمده و تمام جزئیات دیگر مسائل را مورد بررسی قرار داده و در این تصمیم همراهیتان خواهند کرد. انتخاب مشاور خوب و حرفه ای می تواند در آینده تحصیلی و شغلی دانش آموز نقش موثری داشته باشد، پس این مورد را جدی بگیرید. انتخاب یک مشاور خوب تاثیر زیادی در آینده شغلی و تحصیلی دانش آموزان دارد. دانش آموز باید با توجه به روحیات، توانایی ها و میزان دانش علمی خود و علاقه مندی به دروس مختلف و در نهایت رشته های مورد علاقه برای تحصیل در دانشگاه و ضرایب دروس در کنکور نسبت به برنامه ریزی درسی دقیق و هدفمند با کمک مشاور اقدام نماید. مشاور تحصیلی کنکور حرفه ای باید به تمام مطالب و دروس گروه آزمایشی مورد نظر اشراف کامل داشته باشد. دقیقا مثل ما فرشته خواهرشوهرم من و همسری رو بیشتر از اون یکی داداشو زنداداشش دوست داره و همیشه مدافع منه تو فامیلشون کسی جرات نداره حرف بدی درمورد من بزنه خخخخخخخخخ البته اونقدری که اون منو دوست داره من ندارمش به دلیل یه اشتباهی که کرده دل چرکینم ازش من جاری ندارم دوست جوووونیاااا و نخواهم داشت چون همسری تک پسره و بدبختی و حسادت و بدجنسی تمام فامیلشو خودم تنها باید به دوش بکشم خخخخ.اما اشکل نداره می ارزه اما بجاش دو تا خواهر شوهر دوقلو!

مشاورت ترجیح میده که توبا برنامه مدرسه آزمون و کلاست پیش بری و همه این موارد را با هم میکس میکنه همیشه این اتفاق میوفته که بچه ها از برنامه عقب میوفتند از هر جا که از برنامه عقب افتادی اشکالی نداره و از همون جا ادامه بده به عنوان مثال تو درس یک تا چهار پیش دانشگاهی را باید میخوندی و تو آزمون یک بوده و نخوندی و آزمون دوم درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی است و تو باید بیایی درس چهار تا هشت پیش دانشگاهی رو بخونی به دلیل اینکه اگه بخواهی از اول شروع بکنی همش عقبی و این ناخودآگاه آرامش را ازت میگیردو بهت استرس و اضطراب میدهد از همونجایی که معلم داره بهت درس میده را بخون مثلا گفته بودم حرکت بخون و نخوندی و معلم الآن داره حرکت میگه تو باید حرکت رو استاپ بکنی و دینامیک رو شروع کنی و مبحث جدید آزمون را قوی شروع به خوندن میکنی و ذره ذره اون چیزایی که عقب افتادی را داخل برنامه قرار میدیم . استرس در کنکور یک امر طبیعی است که همه دارند اما سعی نکنید بهش فکر کنید و اسمش رو زیاد بیارید بهتره کارهایی بکنید که استرس شمارو کاهش میده مثلا سعی کنید همیشه روی برنامه درس بخوانید و آخر شب سعی کنید برنامه ی خودتون رو کامل کنید و بعد بخوابید این کار از استرس شما کم میکند سعی کنید از کنکور غول نسازید کنکور هم مثل بقیه ی امتحاناست فقط ی ذره حجم آن سنگین تر است و با توجه به حجم سنگینی که داره و آن هدف بزرگی که ما داریم خب ما باید تلاشمون رو هم به همون اندازه زیاد کنیم.

How to make japchae (chapchae) Korean glass noodles - a simple sweet and savory veggie stir-fry perfect for serving up as a gluten-free, meat-free side or main! هر برنامه مختص دانش آموز بوده و طبق توانایی ها و دانش علمی وی برنامه ریزی شده است. اینکه یک مشاور بعد از برنامه ریزی، معرفی منابع آزمون، تهیه کتب و جزوات قوی پیگیری مستمر از دانش آموز خود داشته باشد حائز اهمیت زیادی است. از آنجائیکه منابع آزمون و کتب کمک آموزشی از اهمیت زیادی برخوردارند، مشاور خوب به معرفی بهترین منابع آزمون برای هر یک از دروس می پردازد. چند راهکار برای خلاصه نویسی مفید دروس بیان کنید؟ سازمان سنجش و آموزش کشور هر ساله برای طرح سوال از دروس مختلف، به برخی از مباحث هر کتاب توجه ویژهای دارد و به همین دلیل سوالات بیشتری را از این مباحث طرح می نماید. روشهای تستی برای حل مسایل، مدیریت زمان، نحوه تمرکز در سر جلسه آزمون، نحوه پاسخگویی به سوالات مختلف و مباحث مختلف از دیگر وظایف بهترین مشاوره تحصیلی است. یک سری از داوطلبان که مایل به ادامه تحصل هستند و با توجه به سن شان ممکن است احساس کنند که برای ادامه تحصیل دیر شده است نیز توصیه می کنیم که مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید و از خدمات مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا بهره مند گردید. خدمات مشاوره تحصیلی کنکور دیجی کنکور دارای این ویژگی ها نیز است به طوری که مشاور شما در همان رشته هایی که شما تمایل به ادامه تحصیل دارید، مشغول به تحصیل است لذا اشراف کامل بر آن رشته دارد.

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما
ما با به کارگیری هوش مصنوعی محتوا را برای این سایت فراهم می‌کنیم و در قبال صحت یا کیفیت اطلاعات ارائه شده هیچ مسئولیتی نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.