ماه مهمونی خدا بود دیگه.خداروشکر گذشت

داوطلبان کنکور انسانی در صورت قبولی در آزمون سراسری میتوانند در رشته مدیریت بیمه تحصیل کنند. ضمن تشکر ازشما آقای افشاربابت مطالب مفیدتون من سوالی داشتم اینکه برای کنکور انسانی ۱۴۰۰ لازمه کتاب های کمک آموزشی جدید فقط برای منطق وفلسفه وتاریخ بگیریم وبرای بقییه ی دروس میشه از کتاب های سال قبل استفاده کنیم؟ به همین خاطر پیشنهاد مینماییم حتماً برای سربلندی از این مقطع و دستیابی به رشته و دانشگاه مورد نظر از مشاوره کنکور سراسری کمک بگیرید. برای دریافت اطلاعات و انجام انتخاب رشته کنکور فنی حرفه ای، مشاوره انتخاب رشته کنکور کاردانی را در اختیاراتان قرار دادهایم. در صورتیکه در مورد نحوه طراحی سوالات کنکور 1400 ، نیاز به اطلاعات بیشتر دارید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در “مشاور گروپ” تماس بگیرید و اطلاعات کامل تر را از آنها بخواهید. از آنجا که رتبه برترها از خدمات تاک استفاده کرده اند و از ادامه فعالیت با ما بسیار خرسند هستند، می توانیم رابط شما و آنها باشیم و سوالات شما را از آنها بپرسیم.

سوالات کنکور در تمامی سال ها با یک ساختار طراحی می شوند به همین دلیل تحلیل تمامی این سوالات بسیار مهم می باشد. همچنین دانشآموختگان میتوانند با داشتن مهارتهای کافی به دایر کردن دفاتر خصوصی بپردازند. همچنین تسلط بر زبان انگلیسی و مهارتهای هفتگانه کامپیوتر ICDL برای موفقیت در رشتههای مدیریت بسیار مفید است. به احتمال زیاد اولیا شما به زبان بیاورند که مشکل از فرزندشان است. آن لحظه ای را تصور کنید که کارنامه کنکور خود را در دست خود گرفته اید و به خاطر زحماتی که کشیده اید، کمک خوابی ها، عمل به صحبت های مشاور و بدست آوردن نتیجه عالی خوش حال هستید. بنابراین ضمن درس خواندن می توانید در راستای رشته ای که در آن تحصیل می کنید به تحقیق در ارتباط با عوامل تاثیر گذار در موفقیت شغلی در رشته ی خودتان بپردازید و قبل از فارغ التحصیل شدن اطلاعات وسیعی را از بیزینش های مرتبط با رشته ی خود بدست آورید تا به محض فارغ التحصیلی و یا حتی در سال آخر تحصیل خود فرایند تولید ثروت را آغاز کنید.

مشاور کنکور سینا تهرانی

بازاریابی جهانگردی، برنامهریزی توسعه جهانگردی، مدیریت بازرگانی (همه گرایشها)، مدیریت صنعتی (همه گرایشها)، مدیریت فناوری اطلاعات (همه گرایشها)، مدیریت تکنولوژی (همه گرایشها)، مالی (همه گرایشها)، کارآفرینی (همه گرایشها)، مدیریت منابع انسانی (همه گرایشها)، مدیریت حملونقل دریایی بینقارهای، مدیریت دولتی (همه گرایشها)، مدیریت بازرگانی دریایی، مدیریت اجرایی (با 2 گرایش)، مدیریت امور شهری، مدیریت کسبوکار (همه گرایشها). با خواندن این مقاله یک مشاوره کنکور انسانی مختصر اما کامل و مفید را تجربه میکنید. با عرض سلام و خسته نباشید; من ۱۸ سالمه و سمپادیم و دیپلم تجربی نظام قدیم با معدل کل ۱۹٫۱۷ دارم و امسال برای اولین بار در کنکور تجربی شرکت کردم ولی نتایج کنکور برام رضایت بخش نبود به اصرار خانوادم وارد رشته تجربی شدم ولی خودم به انسانی علاقه مندم باتوجه به تاثیر ۳۰% قطعی سوابق تحصیلی در کنکور ۹۸ اگه بخوام برای کنکور انسانی پشت بمونم باید دیپلم انسانی بگیرم یا اینکه نمرات دیپلم تجربی رو در رتبم لحاظ میکنند؟

رشته مدیریت بیمه اکو و مدیریت بیمه از لحاظ مباحث و واحدهای درسی تفاوتی با یکدیگر ندارند، فقط در رشته مدیریت بیمه اکو مباحث درسی به زبان انگلیسی است و دانشجویان باید به زبان انگلیسی مسلط باشند. سازمان و مدیریت شرکتهای بیمه، اصول بیمه، بیمه اموال 1 و 2، بیمه اشخاص 1 و 2، حسابداری شرکتهای بیمه، مدیریت ریسک و بیمه، بیمههای اتکایی، حقوق بیمه، بازاریابی و مدیریت بازار، زبان تخصصی بیمه 1 و 2، اسناد معاملات تجاری، بیمه مسئولیت، بیمههای مهندسی (تمام خطر)، حقوق دریایی. اصول حسابداری 1 و 2، مبانی سازمان و مدیریت، ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت 1 و 2، آمار و کاربرد آن در مدیریت، کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت، اقتصاد خرد، اقتصاد کلان، روش تحقیق در مدیریت، تحقیق در عملیات 1 و 2، مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت منابع انسانی، حقوق تجارت، مبانی جامعهشناسی، توسعه اقتصادی و برنامهریزی، حسابرسی صنعتی 1، حسابرسی 1، روانشناسی عمومی، پول و ارز و بانکداری، مدیریت مالی 1، حقوق و مقررات مدنی. فارقالتحصیلان میتوانند در زمینههای مختلف مثل مدیریت بیمه شرکتهای بزرگ بیمه یا کسب نمایندگی یک شرکت بیمه، اقدام به تأسیس دفتر بیمه خود کنند و به نمایندگی از آن شرکت به مردم خدمترسانی کنند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما