محبوب ترین ایموجی های سال 2021

[ad_1]

فرارو- کنسرسیوم یونیکد هر سال در اوایل دسامبر (آخرین ماه سال) آمارهای مختلفی از ایموجی ها منتشر می کند که یکی از آنها محبوب ترین ایموجی های هر سال است. طبق آمار جدید این موسسه، اولین ایموجی این لیست از سال 2019 بدون تغییر باقی مانده است، اما امسال محبوبیت سایر ایموجی ها تغییر کرده است.

به گزارش فرارو، کنسرسیوم یونیکد یک سازمان غیرانتفاعی است که مسئولیت دیجیتالی کردن زبان های جهان را بر عهده دارد. بنابراین، این مؤسسه همچنین مسئول برخورد با ایموجی به عنوان یک “زبان” است که بیش از 92٪ از جمعیت جهان از آن استفاده می کنند. در 2 دسامبر 2021، کنسرسیوم فهرستی از ده ایموجی محبوب جهان را برای آن سال منتشر کرد.

این فهرست هر ساله به عنوان اخبار سرگرم کننده در سراسر جهان منعکس شده است، اما گزارش امسال به ویژه قابل توجه است زیرا کنسرسیوم یونیکد در سال 2020 نتوانست در لیست قرار بگیرد. این اولین بار از سال 2019 است که می توانیم دوباره این تاریخ های سرگرم کننده را ببینیم. بر همین اساس می توانید 10 ایموجی محبوب دنیا در سال 2021 را در تصویر زیر مشاهده و با لیست 2019 مقایسه کنید.

محبوب ترین ایموجی های سال 2021

جالب اینجاست که شماره یک پرطرفدارترین ایموجی 2021 همان چهره با اشک شوق است که در سال 2019 بود. طبق داده ها، این ایموجی در دو سال گذشته به سختی به هیچ گزینه دیگری امتیاز داده است. شکلک دوم – قلب قرمز – به سختی متوجه تغییری در استفاده شد. با این حال، بقیه ترکیب تغییر می کند. شایان ذکر است که در سال 2019 دو قلب از رتبه هفتم سقوط کردند و حتی در سال 2021 اصلاً در بین ده ایموجی برتر ظاهر نشدند. در همین حال، انگشت شست از رتبه دهم به چهارم رسید.

علاوه بر ده ایموجی برتر سال 2021، کنسرسیوم یونیکد همچنین حجم زیادی از داده های سیستم ایموجی را در سال جاری منتشر کرد. شما می توانید تمام داده ها را در اینجا ببینید، اما ما نکات جالب را در زیر برای شما خلاصه کرده ایم:

– رایج ترین ایموجی مربوط به لباس تاج است.
در میان حیوانات، پروانه محبوب ترین ایموجی است.
ایموجی های مختلف گل بر حیوانات و طبیعت تسلط دارند. این احتمالاً به دلیل جذابیت گسترده و تطبیق پذیری آنها است.
– کم محبوب ترین دسته ایموجی ها پرچم ها و کم محبوب ترین زیر دسته پرچم ها پرچم های کشور هستند. مردم اصلا به پرچم اهمیت نمی دهند.

: اندروید اتوریتی

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما