محرمی: در قهرمانی پرسپولیس شک نکنید

[ad_1]

ایرنا: مدافع اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: من به جرات و با اطمینان میگویم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و مثل فصل گذشته چند هفته زودتر عنوان قهرمانی را خواهد آورد.

«مجتبی محرمی» برای پرسپولیسی‌ها نامی ویژه است. بازیکنی که سالها در جناح این تیم به میدان رفت و بدون کک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران می شود.

چند هفته از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا میگذرد، درباره این بازی می توانید تحلیل کاملتری داشته باشید.

پرسپولیس در یک روز بد فوتبالی به اولسان ورهجنوبی باخت و دستش از رسیدن به جام کوتاه ماند. اگر بخواهیم به این مسابقه نگاه داشته باشیم باید بگوییم پرسپولیس به خوبی حریف را آنالییز کرده بود و تمام نفوذ را بسته بود. در طول 90 دقیقه جریان مسابقه اجازه ایجاد موقعیت به حریف نداد و روی دو اشتباه دروازهاش باز شد.

این اشتباهات در فوتبال ایران همیشه وجود داشته است.

در تمام سالهای گذشته اشتباهات زیادی وجود داشته که به ضرر فوتبال ایران تمام شده است. در همین بازی پرسپولیس و اولسان کرهجنوبی پرسپولیس بعد از اینکه گل زد باید چند دقیق بازی را کنترل میکرد تا سوت پایان نیمه اول به صدا در میآمد. بعد در نیمه دوم مهدی شیری آن اشتباه بزرگ را مرتکب شد و ضربه پنالتی دوم را جونیور زد تا اولسان قهرمان شود.

این نایب قهرمانی برای پرسپولیس کمتر از قهرمانی نبود؟

دقیقاً، پرسپولیس در دو سال اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است و این نهان می دهد آنها شایسته ترین تیم ایرانی هستند. پرسپولیس با شایستگی به فینال این تورنمنت صعود کرد و رقیبان بزرگی را از پیش رو بر داشت. آنها در بازی فینال نیز بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و اگر آن اشتباهات پیش نمی آمد درباره قهرمانی قرمپپوشان حرف میزدیم.

این قهرمان نشدن از نظر روحی در روند تاثیری که گذاشته شده است؟

به هر حال نمی‌گوید که این عدم قهرمانی نمی‌تواند در روند پیشرفت تاثیر بگذارد اما آنها بازیکنان حرفه‌ای هستند و به خوبی می‌توانند برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر گذشته را فراموش کنند و به فکر آینده باشند. می‌خواهد جامی را که با بدشانسی به دست نیاورده است در آینده‌ای نزدیک کسب کند. من یک چیزی میگویم.

چه چیزی؟

پرسپولیس دیر یا زود قهرمان لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. قرمپپوشان روندی را که چند سال آغاز کرده اند ادامه خواهند داد و مطمئن هستند که در همان یک یا یرف سال یکک یا بر سال آینده بر بلندای فوتبال آسیا قرار بگیرند.

بشار رسن از پرسپولیس جدا شد.

بشار رسن بازیکن خوب و تاثیرگذار در پرسپولیس و نقش مهمی در موفقیت های تیم در چند سال اخیر ایفا کرد اما پرسپولیس متکی و قائم به فرد نبوده است. به عنوان حتم بازیکنان دیگر می‌توانند جای خالی این بازیکن را داشته باشند.

این تیم در قائمشهر مقابل نساجی مازندران به تساوی رسید.

پرسپولیس مقابل نساجی و در آن زمین نا مساعد فوتبال خوبی را به اجرا گذاش. کسانی که فوتبال بازی کرده اند به خوبی میدانند در مین چمن مصنوعی، فوتبال چقدر سخت است و حالا این زمین مصنوعی را برای آب بسازید. توپ در این زمین به حرکت سختی میکرد و آنها روی یک اتفاق و در ضربه ایستگاهی دروازهشان باز شد. آنها گل زدند و بعد در دقیقه پایانی میتوانستند روی شوت سیامک نعمتی به گل تساوی برسند که توپ به تیرک خورد.

ادامه فصل را برای پرسپولیس چگونه می‌بینید.

پرسپولیس سه بازی در لیگ برتر شکست خورده است که اگر این بازی ها را با پیروزی پت سر بگذارد با اختلاف نسبت به تیم های دیگر صدرنشین می شود. پرسپولیس در این فصل مدعی اصلی اول قهرمانی خواهد بود.

به قهرمانی این تیم امیدوار هستید.

من به جرات و با اطمینان میگویم پرسپولیس بهترین تیم ایران است و مثل فصل گذشته چند هفته زودتر قهرمان خواهد شد.این اتفاق خواهد افتاد و من نسبت به حرفی که میزنم ایمان و اعتقاد دارم.

یحیی گل محمدی انجام این کار را دارد.

گلمحمدی یکی از بهترین مربیان ایرانی است و در این مدت که مربیگری کرده است خود را نشان داده است. او مسابقات پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا و در لیگ ایران نتایج خوبی گرفته است.

اتفاق تلخی رخ داد و هوادار خرسپولیس به خاطر دست دادن جام قهرمانی جان خود را از دست داده است.

وقتی این خبر شنیدم خیلی ناراحت شدم. این موضوع بازیکنان و مربیان پرسپولیس را سخت‌تر می‌کند. از هواداران ارتباط دارد. هر باختی از مردم را خوشحال می‌کند و هر باختی باعث ناراحشن، دیش، شُه، شُه می‌شود. یحیی گل محمدی رفتار بسیار خوبی را انجام داد و با رفتن به خانه این هوادار و اهدای مدال نایب قهرمانی به فرزند این مرحوم به آنها دلداری داد.

پرسپولیس برابر ذوب آهن در آوادی متوقف شد، این تساوی در روند کار چه تاثیری ایجاد خواهد کرد؟

هر چند این بازی برای پرسپولیس مهم بود اما در ادامه کار روی روند تیمی تاثیری نخواهد داشت. دریافت گل در دقایق پایانی روی بدشانی اتفاق افتاد اما پرسپولیس تیم بزرگی است و نتیجه از فینال لیگ قهرمانان در این تساوی بی تاثیر نبود. بی شک پرسپولیس رفته از دستیابی به جام آسیا را فراموش کرده و بردیگر با بازگشت به روند تیمی برتر لیگ برتر را برای پنجمین سال تصاحب کرده و در لیگ قهرمانان نیز دوباره مدعی قهرمانی خواهد بود.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما