مراکز مشاوره تحصیلی غرب تهران – مشاور شما

انتخاب رشته باید توسط متخصص انتخاب رشته ومسلط به قوانین و دستور العمل ها انجام شود و با مطالعه دفترچه و انجام اولویت بندی نمی توان انتظار یک انتخاب رشته صحیح را داشت . یکی از سوالات پرتکرار دانش آموزان کنکوری این است: چرا هر چقدر که درس می خوانم ولی نتیجه نمی گیرم؟ چرا با برنامه درس می خوانم ولی ترازم هربار بیشتر افت می کند؟ اما با توجه به حجم بسیار زیاد سوالات در زمان انتخاب رشته، فرآیند پاسخگویی کمی طولانی تر شده و شاید کمی دیرتر از زمان های دیگه سوالاتتون رو پاسخ بدیم. دوستان عزیزان بارسایی، ممنون که همیشه همراه بارسا هستید و سوالاتتون رو از ما می پرسید. با توجه به جستجو رتبه سایت و همچنین خدمات ارائه شده من پیشنهاد می کنم به دوستان خدمات مشاوره تحصیلی درخت دانش را حتما مدنظر داشته باشند که با کمترین هزینه و بهترین خدمات ۲۴ ساعته و در طول شبانه روز به صورت حضوری و غیر حضوری در خدمت متقاضیان و داوطلبان می باشند. همچنین می توانید این مهارت ها را تحت نظارت مشاور کنکور خود بارها و بارها تمرین کنید. درواقع با مشاوره کنکور حضوری می توانید مهارت های آزمون دادن را یاد بگیرید. چرا با این که تست های زیادی می زنم اما درصد خوبی در آزمون ندارم؟

مشاور کنکور پناهی

با لطف خدا و یاری و همراهی دانش آموزان عزیز در سال های گذشته توانسته به رتبه اول در بین مراکز مشاوره سطح تهران در زمینه مشاوره تحصیلی و بیشترین رتبه های زیر 1000 هزار کنکور که به صورت مستقیم و شخصی در با مرکز مشاوره فعالی داشتند دست پیدا کنیم . یکی از چالش های بزرگ دانش آموزان کنکوری انتخاب بهترین منابع کنکور است. پس باید انتخاب منابع با توجه به توانایی های شما و توسط مشاور کنکور انجام شود. پس انتخاب منبع مناسب برای مطالعه یکی از مهمترین قسمت های مسیر کنکور شماست. برای ما خیلی مهم است که با استفاده از مشاوره کنکور حضوری حتی یک روز را از مسیر موفقیت خود عقب نمانید. عمل به توصیه های یک مشاور کنکور خوب و دلسوز که تجربه موفقیت در کنکور را داشته مانع تکرار این اشتباهات و مانع اتلاف وقت شما خواهد شد. مرکز مشاوره صدای رهیاب در راستای گسترش خدمات روانشناسی و ایجاد امکان دسترسی تمامی هموطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، فاز اول کار خود را در زمینه های مشاوره تحصیلی، مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی آغاز کرد. داوطلبان این رشته باید نسبت به دروس زیست شناسی و شیمی و زمین شناسی (نه در همه زیرگروه ها) علاقه بالایی داشته باشند؛ همچنین در سایر دروس مثل ریاضی هم باید وضعیت خوبی داشته باشند تا بتونند تو کنکور تجربی ۱۴۰۰ رتبه خوبی کسب کنند و در رشته مورد علاقه شون قبول بشن.

نحوه تست زنی در کنکور نیز ، از اصول مهمی است که داوطلبان مختلف بدان نیازمندند. البته که این مشکل نیز راه حل هایی دارد. آکادمی دورخیز با مشاوره کنکور در تهران، امکان استفاده از برنامه ریزی درسی روزانه را نیز برای شما فراهم کرده است. حتی ما سعی داریم با نشر جزوه هایی بتوانیم به دانش آموزانی که ممکن است به هر دلیل امکانات لازم جهت استفاده از دبیر های برتر را ندارند ، بستری جهت استفاده از این جزوات برای داوطلبان عزیز فراهم کنیم. بچه های شما که پزشکی قبول شدن روزانه چقدر وقت میذاشتن؟ من دانشجوی رشته مهندسی معدن هستم ورودی ۹۵ که ۶ ترم خوندم و ترم ۶ دیگه شبانه شدم به دلیل سه ترم مشروطیت، الان تو رشته های بدون ازمون با سوابق تحصیلی ثبت نام کردم که از ۲۰ اسفند تا ۶ شهریور وقتش هست و اینکه اگر قبول شم باید از دانشگاه قبلیم که زاهدان هستم انصراف بدم ایا هزینه باید بدم برای انصرافی یا نه؟

موفقیت در آزمون های آزمایشی مهارتی است که تک به تک دانش آموزان کنکوری باید آن را یاد بگیرند. اما بدانید که تک به تک جزئیات اجرایی شما روزانه توسط مشاورین دورخیز بررسی می شود. برای داوطلبان واجد شرایط در نظر می گیرد که هر کدام با توجه به میزان درصد آن ها، تغییراتی را در نتایج کنکور داوطلب ایجاد می کنند. برنامه ریزی به صورت هفتگی تنظیم خواهد شد و اولویت مشاورین خصوصی مورد تایید علی میرصادقی، جلوگیری از چند برنامگی در فرایند تحصیل شما در همه پایه ها و کنکور می باشد. این دو مبحث، باوجود اینکه در گروه سنگینترین دروس این رشته به قرار دارند، در صورت درک صحیح مطالب میتوانند باعث علاقه بیشتر دانشجو به این رشته شوند. دقت کنید که دریافت برنامه به صورت روزانه به مطالعه شما نظم می دهد. پس برای استفاده از مشاوره حضوری کنکور در تهران خیالتان از دریافت برنامه ریزی روزانه مناسب هم راحت باشد. پس برای موفقیت حتما از این ویژگی که در مشاوره کنکور حضوری هم ارائه می شود، استفاده کنید. سه ماه پایانی یکی از حساسترین و تعیینکنندهترین زمانها در آمادگی برای کنکور است. نکته ای که وجود دارد این است که در ابتدا باید از منابعی استفاده کنید که آموزش مناسبی داشته باشند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما