مربی پیکان: پرسپولیس، تیم خاص نیست

[ad_1]

خبرگاری فارس: مربی تیم فوتبال مربی گفت: همه مربیان باید به تاکتیک تیم مقابل احترام بگذارند و سی حق ندارند از سبک بازی پیکان ایراد بگیرند.

حسین پاشایی در باره برتری بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: نفت مسجد سلیمان یکی از تیم های خوب لیگ امسال است که با وجود امکانات و مشکلات عملکرد خود در این فصل است. ما هم سال گذگذته فصل خوبی را در کنار مردم عزیز و خونگرم مسجد سلیمان پت سر گذاشتیم و این شهر همیشه برای ما خوبی و خوشی است. پیکان روز گذشته بازی خوبی انجام داد و به ویژه در نیمه دوم روی حریف مسلد نتیجه مناسبی هم در مقابل تیم سخت کوش و دونده نفت کسب کردیم.

وی درباره اظهارنظر مهدی تارتار قبل از این بازی مبنی بر اینکه دوست ندارند در مقابل نفت قرار بگیرند، توضیح داد: ورزش حرفهای میطلبد برخی مواقع کاری انجام می دهند که میل باطنیتان است. سال گذگذته در کنار مردم مسجد سلیمان نتیجه با نفت به دست آوردیم که همیشه در خاطرات خوبمان میماند. سال گذشته شخصیت خیلی خوبی به نفت مسجد سلیمان دادیم و قرار گرفتن در مقابل این تیم کار ما را سخت کرد، اما فوتبال حرف های زده شده و با وجود این شرایط باید به دنبال موفقیت تیم فعلی خودمان بود. خدا را شکر با یک بازی خوب نتیجه خوبی هم کسب کردیم.

مربی پیکان در مورد اینکه یکی از گل سه امتیازی این تیم را فرزاد حاتمی برزاد رساند، عنوان کرد، عنوان کرد: فرزاد از باکیفیتترین فوتبالیستهای ایران است. چند سن‌اش بالا رفته اما در ضربات آخر تجربه لازم را دارد. با وجود اینکه جوانهای ما به تجربه و پختگی نرسیدهاند اما تعویضهای ما با نفت خیلی خوب جواب داد. مهدی تارتار ابتدایی فصل با ذذب حاتمی نشان داد نگاهی نگاه و موکانه به تیم پیکان دارد. خدا را شکر حاتمی هم دقایقی که در زمین بود نشان دادش به درستی س.تمت تفاوت وی با بازیکن این است که از موقعیت هایش به خوبی استفاد می کند و روز گذگذته هم این موضوع را نشان داد.

پاشایی درباره اعتراض باشگاه پیکان به برگزاری دیدار نساجی و ماشین سازی پس از دیدار قائم شهریها با پیکان توضیح داد: برنامه ریزی کادر فنی ما مطابق با برنامه هایی بود که فصل ابتدایی اعلام شد و باید به ترتیب بازی ها باید رعایت شود. عجیب نبود نساجی قبل از دیدار با ما مسابقه اش در مقابل ماشین سازی را برگزار می کند اما نمیدانم چه مشکلی وجود دارد که ابتدا این تیم با ما بازی می کند و سپس به مصاف ماشین سازی میرود. این ناهماهنگی‌ها باعث اعتراض همه تیم‌ها شده است.

وی درباره مطرح شدن پرسپولیس به عنوان یک تیم خاص و بیشتر از مربیان لیگ برتری به بازی های این تیم گفت: اصلاً به این موضوع اعتقاد ندارم زیرا پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا افتخارآفرینی کرد و حتی می تواند شرایط بهتری را برای این کار داشته باشد. تیم به وجود دارد. استقلال و تمام تیم های دیگر با حضور در مسابقات بین المللی نماینده کمورمان هستند و آرزوی موفقیت آنها را داریم. نمیگویم شرایطی وجود دارد تا باشگاههای دیگر ضرر کنند، اما باید وضعیتی هم ایجاد شود تا تیمهای ایرانی در مسابقات بین المللی آسیب دیده و نتایج خوبی را به دست آورد.

مربی پیکان درباره این که مربیان برخی از تیمهای حریف به سبک بازی این تیم ایراد گرفته و اعتقاد دارند که دست به اتلاف وقت میزنند، گفت: نمیدانم منظور آنها چیست، اما در تمام بازیهای پیکان داور تنها 2 تا 3 دقیقه وقت اضافه می شود که آن هم. به دلیل تعویض‌هاست. هر مربی باید با توجه به برنامه ریزی کند. شاید سیستم دفاعی ما به ککلی باشد که بخواهیم از عقب بازی کنیم، اما هیچگاه دنبال اتلاف وقت نبودیم.

پاشایی مشخص کرد: برخی مواقع با عقب نشستن تیم رو به ضد حمله میآوریم و در برخی بازیها هم از همان جلو روی حریف فشار وارد میکنیم. همه مربیان باید به تاکتیک تیم مقابل احترام بگذارند و کسی حق ندارد از سبک یک تیم ایراد بگیرد. هر مربی باهوشی نسبت به داشته های خود برنامه ریزی کرده و میخواهد از نفراتش به بهترین نحو استفاده کند. ما هم بازی به بازی پیش می‌رویم تا پیکان به تیم هماهنگ‌تری تبدیل شود. پیکان هم از نظر گردش توپ و فشار آوردن به حریف فوتبال خیلی خو،ی ـمده آرا.

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما