مسی خیلی زیاد بود ؛ ریشه همه مشکلات بارسلونا!

[ad_1]

در فوتبال همه آزادند که نظرات خود را بیان کنند. هر سوپراستاری را نقد و زیر سوال ببرید. کافی است آنچه را که سال گذشته درباره لیونل مسی و خطرات حضور او در بارسلونا گفتند به خاطر آوریم.

درست است که بسیاری از این انتقادات و نظرات از سوی مخالفان بارسا وارد شده است ، اما واقعیت این است که تعداد کمی از هواداران بارسا و حتی اعضای رسمی با آن موافق بودند.

آنها گفتند بهتر است چرخه جدیدی در بارسا در اسرع وقت بدون مسی آغاز شود. بهترین تصمیم فروش لیونل مسی بود و وقتی فوق ستاره در تابستان سال 2020 با بروفاکس درخواست طلاق کرد ، این حملات بیشتر شد.

از این نظر ، مهمترین و م effectiveثرترین بازیکن تاریخ بارسلونا که تمام برنامه های تهاجمی این تیم را اجرا می کرد ، سالانه 40 تا 50 گل را تضمین می کرد و همچنین پاس گل های زیادی ارائه می داد ، بازیکن بزرگی در بارسلونا بود. بازیکنی که نمی دوید خوب دفاع نمی کرد و به مدافعان کمک نمی کرد. اما حالا البته تیم رونالد کومان به خوبی دفاع می کند.

گفته می شود لیونل مسی مانع ظهور و شکوفایی بازیکنان جوان و با استعداد بارسا می شود. اینکه همه در خدمت مسی بودند و مجبور بودند توپ را به او تحویل دهند. به عبارت دیگر ، مسی بازیکنان اطراف خود را به بازیکنان معمولی تبدیل کرد. البته در حال حاضر و در غیاب مسی ، همه آنها یک قدم به جلو برداشته اند و در پست های خود جزو بهترین های جهان هستند. می توانید از جوردی آلبا بپرسید که با مسی بازیکن بهتری بود یا حالا بدون مسی.

یک روز پیش از آنکه بارسا در لیسبون به مصاف بنفیکا رفت ، سه گل دریافت کرد و هیچ شلیک نکرد ، لیونل مسی با یک گل مقابل سیتی جهان را تکان داد.

اولین گل نابغه آرژانتینی با پیراهن PSG در پارک دو پرنس. یک حرکت کلاسیک لئو ، شروع از وسط زمین و پایان دادن به گل بعد از یک یا دو گل با کیلیان امباپه ، با یک پایان شبیه به مسی و در تخصص خودش.

مقابل سیتی شاهد یکی از بهترین بازیهای مسی در سال های اخیر بودیم. مطمئناً بسیاری از هواداران بارسا رویای گل مسی را در سر می پروراندند و جایگزین کیلیان امباپه ، لوئیس سوارز و حتی پدرو رودریگز شدند. برخی تصور می کردند ژاوی و اینیستا چنین پاس هایی را در بهترین بارسلونا به مسی به مسی می دهند.

دوران خوشی که به زودی به پایان رسید. اغلب اوقات ما چیزی داریم که قدر آن را نمی دانیم و بارسلونا این روزها غیبت مسی را بیش از پیش و با تمام وجود احساس می کند.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما