مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور 1400

امروز قصد داریم تا به یکی از مهم ترین سوالاتی که احتمالا ذهن هر دانش آموز کنکوری را به خودش مشغول کرده بپردازیم. 3- یکی از بهترین زمان ها برای مدیریت مطالعه دروس ادبیات و دینی همین زمان می باشد. داخل یکی از سایت ها خوندم که کسایی که کاردانی دارند فقط میتونن کنکور کنکور کاردانی به کارشماسی شرکت کنند و برای کنکور ۱۴۰۱ نمتونم تو ازمون سراسری برا رشته تجربی شرکت کنم؟ با دریافت مشاوره انتخاب رشته تجربی ، انسانی، ریاضی و دیگر گروه های آزمایشی هر فرد داوطلب می تواند تصمیمی به مراتب بهتر و عاقلانه تر در رابطه با انتخاب رشته بگیرد. چنانچه شما داوطلب کنکور سراسری باشید، اطلاع دقیق از منابع کنکور سراسری را می توان از جمله موارد بسیار مهمی دانست که لازم است به کسب اطلاعات در رابطه با آن بپردازید. برای رسیدن به این مقصد، مسیرهای زیادی وجود دارد اما نباید فراموش کرد که مسیرهای درست بسیار کمتر از مشاور کنکور با قیمت مناسب بی راههها هستند. این مقالات مشاوره درسی رایگان برای پایه نهم تا دوازدهم قابل استفاده و مشاوره ثبت نام کنکور ارشد (https://www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) مفید می باشد.

ولی یه مقدار سخت تره.از همین مدت باقی مونده نهایت استفاده رو ببرید چون وقتی تموم میشه میفهمید که خیییییلی وقت زیادی بوده واقعا. این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما از تجربههای افراد متخصص و مشاورههای آنها استفاده نکنید و به تنهایی در یک مسیر دشوار قدم بردارید. از آنجایی که هدف از شرکت در آزمون سراسری کنکور رسیدن به اهداف والاتر و مهمتری است، باید با توجه به مسیری که برای آینده خود در نظر گرفتهایم، بخشهای مختلف برنامهریزی خود را تنظیم کنیم. پس اگر ما نتوانیم مسیر درستی را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنیم، شکست حتمی است! شرکت در المپیاد های علمی و ادبی بطور کلی مفید و سودمند است و ویژگی های مفید و منحصر به فرد زیادی را به همراه دارد؛اما نباید در این راه از سایر دروس غافل شویم؛در واقع باید به همه ی دروس توجه لازم را داشته باشیم و المپیاد مانعی برای یادگیری سایر دروس نباشد تا بتوانیم مسیر موفقیت خود را هموار سازیم.حال اگر هنوز نتوانستهاید به سوالِ برای المپیاد بخونم یا نه؟

مشاور کنکور قلم چی

من باید خودم ۱۰ درصد دیگ از سایر بخش ها اضافه کنم؟ گاها بسیاری از مشاورها، دانشآموزها را در اتاق یا پانسیونهای مطالعاتی محبوس میکنند. بسیاری از دانشآموزان و داوطلبان کنکور تصور میکنند که راه موفق شدن در کنکور سراسری و کسب رتبه دلخواه، افزایش ساعات مطالعه و تستزنی است. مشاور با جایگذاری بازههای مناسب مرور در برنامه، کمک میکند بهرهوری بهتری داشته باشیم و ماندگاری مطالب بیشتر شوند و از این طریق مطالب از حافظه کوتاهمدت به حافظه بلندمدت منتقل شوند. این غولی که از کنکور برای خودتان ساختهاید را رها کنید و با کمک یک مشاور بسیار خوب با اراده و انگیزه به سوی موفقیتتان پیش بروید. شاید هم نیاز باشد تا برای کوچک ترین مسئلهای زمان زیادی را صرف کنید و در آخر نیز نتیجه مطلوبی به دست نیاورید. با توجه به اینکه امتحانات مدارس به صورت تشریحی برگزار می شود، دانشآموزان توانایی مطالعه اصولی و درست را برای کنکور ندارند به همین دلیل حتی با صرف زمان زیاد برای مطالعه نمی توانند به نتیجه مطلوب خود دست پیدا کنند. و بهمن دلیل بوده اسامی مشاوران حرف آخر در این پست مورد بررسی قرار گرفته است. از این رو شرکت در آزمون سراسری کنکور که بسیار مهم و سرنوشتساز تلقی میشود، نباید بدون برنامهریزی درست و دقیق انجام شود.

مشاور کنکور کارشناسی ارشد

با وجود اینکه چند سالی از حرفه ای شدن کنکور گذشته و نقش مشاور در راه موفقیت کنکور نمایان شده است باز هم برخی تصور می کنند که وجود مشاور امری زائد است. برای درس ریاضی در کنکور تجربی، معمولا برخلاف زیست شناسی سوالات کاملا جدید و پر پیچ و خم طرح نمیشه. وی اضافه کرد: همچنین تعداد ۱۴۴ هزار و ۴۳۷ نفر در گروه ریاضی و فنی، تعداد ۶۴۲ هزار و ۲۲۸ نفر در گروه علوم تجربی، تعداد ۲۰۴ هزار و ۹۳۶ نفر در گروه علوم انسانی، تعداد ۱۲ هزار و ۲۴۹ نفر در گروه هنر و تعداد ۷ هزار و ۵۳۴ نفر در گروه زبان های خارجی ثبت نام کرده اند. در صورت انتشار اطلاعیه های پذیرش کارشناسی ارشد بدون کنکور 1400 – 1401 ، نام دانشگاه و مهلت ثبت نام به جدول فوق اضافه می شود . بهترین برنامهریزی کنکور چه نتایجی برای داوطلبان آزمون کنکور به دنبال خواهد داشت؟ داوطلبان در ماه پایانی کنکور در 2 وضعیت قرار دارند : – تمام مباحث کنکور را به خوبی مطالعه کرده اند و هیچ مبحثی نمانده است. در بهترین برنامهریزی کنکور چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما