مشاوره تلفنی کنکور با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت📞 |دورخیز

آزمون های قلم چی و کلاس های کنکور - سعادت آباد و شهرک غرب ... باسلام.دانش آموزان پایه یازدهم به دلیل نزدیک شدن به کنکور و همچنین امتحانات نهایی عموما تحت استرس هستند اما این موضوع نباید مانعی برای پیشرفت باشه.امتحانات نهایی از اهمیت زیادی برخوردار هستند چون یک چهارم از رتبه ی کنکور سراسری رو نمرات نهایی تشکیل میده پس هرچقد نمرات نهایی بالاتر باشه،بهتره و در رتبه تاثیر مثبت داره.برای مطالعه حتما اولویت بندی داشته باشید و این ربطی به علاقه یا ضعف در اون درس نداره،درسی که مهم تره باید وقت بیشتری براش گذاشته بشه پس اگه در درسی قوی هستید باید قوی بمونید نه اینکه اون رو کنار بگذارید و از همون درس نهایتا ضربه بخورید.بعد از مدرسه قطعا باید مطالعه در منزل داشته باشید و فقط به مدرسه اکتفا نکنید چون نمیشه گفت دانش آموز درکلاس درس تموم مطالب رو یاد میگیره و برای منزل کاری نداره اما نکته مهم برقرارکردن تعادل بین خواب وتغذیه ومطالعه است.هیچ کس نباید بخاطر درس از خواب شب صرف نظر کنه چون هر ۱ ساعت خواب در تاریکی شب به اندازه چندین ساعت خواب ظهر تاثیر دارد.در سال کنکور،خانواده هم مهم ترین نقش رو داره یعنی شاگرد باید مطمئن باشه که پدر و مادر حامی او هستند.موفق باشید.

مشاوره ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

STUDY WITH ME #2 // چجوری برای کنکور برنامه ریزی کنیم؟ اما اگه صرفا درسنامه خوب و کامل به همراه تمرین تشریحی برات اهمیت داره، کتاب سیر تا پیاز و به همراه تست کتاب مهر و ماه منبع خوب درس ریاضی برای پایه ضعیف هست. شما از هر نظر که نیاز بیشتر داری، می تونی درسنامه و یا تست تهیه کنی. اگه تست تکراری برای شما تمرکز کمتری رو به همراه داره، پیشنهاد می کنم دقیق تر و با وسواس بیشتر تست ها رو بزنی. سوال سوم: اگه نظام جدید هستی، بله بیشتر این منابع تا کنکور ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ قابل استفاده هستند. من نظام قدیم بودم و میخوام امسال کنکور نظام جدید بدم و برای دروس اختصاصی کتابای سطح بالا و خیلی سخت میخوام پیشنهاد شما چیه؟ اگه کتاب شیمی خیلی سبز رو به تسلط رسیدی، تست های شیمی مبتکران (درسنامه های این کتاب شامل مطالب اضافه تر از کتاب درسی نظام جدید هست) و سپس برای دوران جمع بندی، کتاب موج آزمون منابع خوب شیمی برای شما محسوب میشن. مهم ترین نکته برای شما اینه که تعدد کتاب های تست و منابع کنکور کمکی به شما نمی کنه. کنکور یکی از مهم ترین آزمون هایی است که تقریباً همه افراد در طول زندگی شان مجبور به شرکت در آن هستند.

یک مشاور حرفه ای با استفاده از منابع آزمون، کتب کمک آموزشی، منابع تست آزمون و روشهای مطالعه و تست زنی بهترین و کاربردی ترین برنامه ریزی درسی را برای دانش آموز خود تدوین می کند. در بخش معرفی بهترین مشاوره کنکور (کلیک بر روی وب سایت بعدی کلیک کنید) ریاضی شهرکرد؛ باید به این موضوع اشاره کنم که بسیاری از دانش آموزان خود را بی نیاز از مشاوره گرفتن می دانند و ترجیح می دهند که خودشان با آزمون و خطا راه درست و تکنیک های درست را پیدا کنند اما فراموش نکنید که آزمون و خطا فرصت های زیادی را از شما می گیرد. خبر خوب این است که این محدودیت نه در بعد زمانی و نه در بعد مکانی وجود ندارد. میتونم پردیس یا مازاد برم و بعد سال بعد دوباره کنکور بدم و برم دانشگاه بهترم ولی در همین رشته تحصیل کنم؟ اما با برنامه قطاری حرف آخر دیگر مهم نیست، حتی اگر یک روز 12 ساعت مطالعه کنید، روز بعد 10 ساعت و روز بعد 8 ساعت، دیگر از برنامه عقب نمیمانید؛ چرا که زمان برای شما حذف شده و واگن ها مسیر را به شما نشان میدهند.

به نظر شما برای من که هیچی از فیزیک خاطرم نیست و معلم هم ندارم کتاب خوبیه؟ باور کنید که یک سوال ریاضی به اندازه چند سوال عمومی رتبهها را جا به جا میکند، البته منظورمان از این حرف این نیست که دروس عمومی را بیخیال شوید، ولی بدانید که ریاضی ارزش بالایی در کنکور دارد و به راحتی نباید قید سوالها و تستهای آن را بزنید. پس با انتخاب مشاور کنکور دورخیز می توانید مطمئن شوید که مشاور کنکور شما از لحاظ مهارت و تجربه بارها مورد ارزیابی و آموزش قرار گرفته است. اما برای حل تست های با سطح بالاتر از کتاب حسابان نشرالگو استفاده کنید. برای ” شهریه دانشگاه آزاد ” روی ” سبز مشاور ” کلیک کنید. در مشاوره حضوری بر خلاف مشاوره کنکور (توضیحات اینجا) تلفنى، نظارت همیشگى وجود ندارد و حضور مشاور به صورت پیوسته در کنار ما حس نمی شود. از این رو در صورتی که تمایل به تحصیلی در یکی از رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سازمان ملی استاندارد ایران را دارید میتوانید با مطالعه ادامه متن علاوه بر اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی سازمان ملی استاندارد ایران ، اطلاعات جامه ای را کسب نمایید و یا در صورت نیاز به اطلاعات تکمیلی از مشاوره ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی مرکز مشاوره آویژه بهرمند شوید.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما