مشاوره تلفنی کنکور – خدمات مشاوره تلفنی کنکور – مشاوره تحصیلی

داوطلبان باید سعی کنند برای هر درس یک منبع جامع و معتبر تهیه کنند که ضمن داشتن درسنامه ، دارای تست های کنکور سال های قبل و همینطور تست های تالیفی استاندارد نیز باشد. منابع آزمون دکتری علوم و مهندسی باغبانی اگر به درستی انتخاب شوند، اولین قدم صحیح در مسیر حرکت به سوی قبولی در آزمون دکتری علوم و مهندسی باغبانی دانشگاه سراسری و آزاد است، لذا دپارتمان های تخصصی سنجش امیرکبیر جهت سهولت دسترسی داوطلبان آزمون دکتری علوم و مهندسی باغبانی، منابع دکتری علوم و مهندسی باغبانی را تدوین و گردآوری نموده است تا داوطلبان بدون مشاوره دکتری علوم و مهندسی باغبانی حتی اگر خودشان به صورت مستقل نیز بخواهند منابع آزمون دکترای علوم و مهندسی باغبانی را تهیه کنند این امر قابل انجام باشد. ۲. امکان دسترسی به مشاور تحصیلی: معیار مهم بعدی برای اینکه چطور بهترین مشاور تحصیلی را انتخاب کنیم، امکان دسترسی دانش آموز به مشاور میباشد. در این سایت به انواع مقالات مشاوره ای دسترسی دارید. کتاب های دکتری سنجش امیرکبیر با توجه به ساختار کاملاً حرفه ای و علمی آنها و توجه به نیاز دانشجویان، داوطلبان را از مراجعه به کتاب های دیگر بی نیاز می کند.

بسیاری از دانش آموزان نسبت به مراجعه به یک مشاور تحصیلی خوب دچار تردید هستند و تمایلی به این کار ندارند. همچنین گاهی اوقات برای مطالعه بهتر در شرایط حساس (مانند سال کنکور یا چند ماه مانده به امتحانات نهایی) نیاز به سختگیریهای اصولی و حساب شدهای است که در بیشتر موارد خود دانش آموزان نمیتوانند چنین سختگیریها و برنامه ریزیهای منظمی را نسبت به خودشان اعمال کنند. این آزمون ها، محتویات درسی مطالعه شده داوطلب در طول بازه های زمانی کوتاه یا بلند را به چالش می کشد و به او این شانس را می دهد تا اندوخته های درسی خود را مورد ارزشیابی دقیق قرار دهد. درحالیکه ممکن است دانش آموز درباره چگونگی اجرای برنامه درسی و روش صحیح مطالعه دروس سوالاتی داشته باشد. بهعنوان مثال یک مشاور تحصیلی خوب باید با روشهای مطالعاتی نوین آشنا باشد، اصول مدیریت آزمون و مدیریت استرس را بداند و بتواند به شما آموزش دهد، در مواقع لازم در دسترس شما باشد و بتوانید سوالات خود را از مشاور بپرسید، سیستم مشخصی برای پایش شما داشته باشد، برنامه ریزی شخصی برای هر دانش آموز ارائه دهد و…

مشاور کنکور انسانی رایگان

بسیاری از داوطلبان با نحوه درست مطالعه آشنا نیستند و دروس خود را به صورت کلی می خوانند باید بگوییم که کنکوری خواندن به این صورت است که دروس را به صورت جزء به جزء و فقط برای یادگیری بخوانید نه برای تمام کردن کتاب! پس از آموزش مطالب هر فصل، تست های طبقه بندی شده سال های گذشته مربوط به آن فصل به همراه پاسخ تشریحی و تست های خودسنجی با جواب کلیدی گنجانده شده است تا دانشجو پس از آموزش مطالب، تمام تست های سال های قبل مربوط به آن فصل را مرور کند. این حالت یعنی شخص دچار کامل گرایی بوده و با از دست دادن چند ساعت اولیه ی برنامه ی مطالعاتی یک روز، تمام برنامه ی همان روز را رها کرده و درس خواندن را به آینده موکول می کند. جزوات سنجش امیرکبیر توسط نفرات برتر کنکور سال های گذشته گردآوری گردیده و حاوی مطالب مفید و نکات برگزیده ای است که موجب صرفه جویی در وقت داوطلبان می گردد. حجم این نوع کتاب ها با توجه به مطالب مفید آنها برای آزمون مناسب نیست؛ چرا که در کتاب های مرجع بیشتر به آموزش مفاهیم، اثبات قضایا و بعضاً آوردن مطالب غیر ضروری تکیه شده و تعداد سؤالات با پاسخ، برای تمرین دانشجویان کم است و بعضاً پاسخ را به عهده خواننده گذاشته اند.

مطالب بعضی از این کتاب ها به دلیل ترجمه گزینشی نامفهوم به نظر می رسد و خواننده نمی تواند ارتباط لازم را با کتاب برقرار کند. در پاسخ به این سوال لازم است بگوییم که در بازه زمانی که داوطلبان درگیر کنکور هستند ممکن است سوالات و مسائل عدیده ای برایشان به وجود بیاید که امکان مشاوره حضوری در زمینه تحصیلی برایشان فراهم نباشد. اصلا نگران نباشید؛ شما با مدرک پایان دوره دوازدهم هر رشته ای (تجربی یا ریاضی یا فنی حرفه ای) میتوانید در کنکور انسانی شرکت کنید. اشتباه رایج اغلب داوطلبان کنکور شیراز این است که روش مطالعه ای خود را با رقیبان خود مقایسه میکنند و همین باعث میشود حتی با وجود ساعت مطالعه ی بالا، ذهن دچار یک آشفتگی شود. بسیاری از افراد هنگامی که مشکلی برای اتومبیلشان ایجاد میشود، خودشان دست به آچار شده و مشکل را تا حدودی برطرف میکنند. ۳. برنامه ریزی شخصی برای دانش آموزان: گاهی اوقات میبینیم یا میشنویم که بعضی از مشاوران تحصیلی از یک برنامه مشترک و از پیش نوشته شده، برای همه دانش آموزان استفاده میکنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور غیرحضوری کنکور (اطلاعات ویژه) (www.fall24.ir/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%db%b4%db%b2-%db%8c%d8%b2%d8%af-%da%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%af%d8%9f/) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما