مشاوره رایگان تلفنی کنکور انسانی – مشاور شما

کنکور مشاور - خانه طی این اقدام ، محصلان در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با عضویت در این کانال ها از تمامی اطلاعات و آخرین اخبار تحصیلی آگاه شوند. یکی از مفیدترین اقداماتی که در راستای پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است اقدامی است که مراکز مشاوره تحصیلی برای آگاه سازی دانشجویان و دانش آموزان در قالب ایجاد کانال تلگرام مشاوره تحصیلی انجام داده اند. برای دریافت آخرین و به روز ترین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تحصیلی ایران مشاوره شده و به موقع از رویدادهای تحصیلی آگاه شوید. عزیزان برای دریافت جلسات رایگان سایت آموزش خانواده راویژ لازم است عضو خبرنامه سایت آموزش خانواده راویژ شوند. برای بهرمندی از خدمات رایگان مشاوره تحصیلی انتخاب رشته دانشگاهی روی عبارت کلیک نمایید . 🔴 داوطلبانی که بعد از سال 1391 موفق به مدرک پیش دانشگاهی شده اند. داوطلبانی که در نظام آموزشی قدیم تحصیل کرده اند و فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند، در صورت داشتن مدرک کاردانی می توانند در کنکور سراسری شرکت کنند. بقیه رشته های ( دوره های کاردانی نظام جدید) دانشگاه فنی حرفه ای و آموزشکده های غیر انتفاعی بدون آزمون فارغ التحصیلان را پذیرش می کنند. همچنین از بین کلیه رتبه های زیر هزار مورد تحقیق؛ حدود ۹۷ درصد آنها اظهار داشته اند که حتی بعد از ورودشان به دانشگاه، داشتن مشاور کنکور را از دیگران پنهان کرده اند.

مشاور کنکور کارشناسی ارشد

باید بگیم که تمام مشاورین آیدی نوین، رتبه های تکرقمی، 2 رقمی و 3 رقمی کنکورهای گذشته هستند که دوره های مشاوره را در این موسسه گذرانده اند و همگی تقریبا از یک سطح عالی برخوردار بوده و میتوانند دانش آموز را به بهترین شکل راهنمایی کنند. در سالهای بعدی فارغ التحصیلان رشته های شاخه کاردانش هم به مرور اجازه حضور در این آزمون پیدا کردند. دانش آموزان شاخه های کاردانش وفنی حرفه ای وفنی حرفه ای حتما به مشاوره کنکور فنی حرفه ای به چشم مثبت نگاه کنند. در ابتدا دانش آموزان کاردانش حق شرکت در آزمون فوق را نداشتند. این تغییرات شرکت در جلسه مشاوره را برای کسانیکه خواهان تغییر رشته هستند ضروری کرده است. با اعمال شدن برخی تغییرات و اصلاحات در طی سال های اخیر برگزاری کنکور کاردانی، با اعلام سازمان سنجش پذیرش 31 رشته محل کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای سال 1401 بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و پذیرش 5 رشته محل بصورت با آزمون می باشد. دانش آموزان نظری فقط می توانند بعضی از رشته های ناپیوسته را انتخاب کنند.

بعضی از رشته ها تغییرات ریزی نموده است که نیاز به صرف وقت بیشتری داد. همان طوریکه گفتیم کنکور فنی حرفه ای برای سال ۱۴۰۰ تغییرات زیادی پیدا کرده است. در این مقاله از سایت آموزش خانواده راویژ این تغییرات را برای دانش آموزان دختر وپسر هر سه شاخه تحصیلی وخانواده های آنها توضیح می دهیم.تا با حیال راحت به انتظار خرداد سال ۱۴۰۰ بنشینند. همین مسئله باعث شد تا ما در سایت ایران تحصیل امکان مشاوره تلفنی ارزان را در قابل پکیج های مختلف برای داوطلبان فراهم آوریم. این نوع از مشاوره آنلاین اختصاص به دانش آموزان مدارس و دانشجویان دارد؛ که برای کمک و راهنمایی آنها در زمینه انتخاب رشته تحصیلی در دوره دبیرستان، انتخاب رشته تحصیلی دانشگاهی، اطلاع از مقررات و شرایط و قوانین مدرسه یا دانشگاه یا هر مسئله و مشکلی که در محیط تحصیل برای آنها ممکن است پیش بیاید دارد. مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره ، در زمینه های تخصصی تمامی اطلاعیه های مهم را در زمینه تحصیلی از طریق کانال تلگرامی اطلاع رسانی می کند.

برای اطلاع از این رشته ها این فایل را دانلود نمایید. داوطلبان می توانند از طریق مطالعه مقاله زیر علاوه بر دانلود دفترچه با جزئیات مندرجات این راهنما نیز آشنا شوند. 2️⃣ از منوی رنگی سمت راست سایت بر روی گزینه ” سراسری ” کلیک کنید. گام دوم: در سمت راست صفحه، بر روی عبارت «سراسری» کلیک کنید. ثانیاً جا پای خود را محکم کرده و بتوانید روی نقاط ضعف تمرکز کنید، تسلط خود را بیشتر کنید و اشتباهات خود را اصلاح کنید. اشخاصی که دارای مدرک کاردانی در رشته های علوم پزشکی هستند و قصد ثبت نام و تحصیل مجدد و شرکت در کنکور سراسری 97 را دارند باید حتما تا تاریخ 31 شهریور 97 (برای ورودی مهر) و 30 بهمن 97 (برای ورودی بهمن) طرح نیروی انسانی خود را به اتمام برسانند. افراد زیادی در طول تاریخ به اهداف بزرگی رسیده اند. آیا من به مشاوره کنکور نیاز دارم؟ سلام وقتتون بخير من ليسانس مشاوره از دانشگاه پيام نور دارم و فارغ التحصيل سال٩٦ هستم.

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما