مشاوره رایگان کنکور در 10 بخش (تجربی، ریاضی، انسانی) |دورخیز

حال اگر در هفته دو جلسه مشاوره حضوری داشته باشید دو برابر همین مدت زمان وقت شما صرف آماده شدن و رفت و برگشت خواهد شد یعنی حدود ۴ ساعت در هفته. اما در مشاوره حضوری باید یک هفته یا حداقل چند روز صبر کنید تا بتوانید گزارش هفتگی خود را به مشاور ارائه دهید و مشکلات و سوالات خود را با او در میان بگذارید. این ۱۵۰ ساعت وقت تلف شده معادل سه هفته مطالعه روزانه ۷ ساعت است. شما با داشتن برنامه ریزی صحیح ، تهیه منابع کمک آموزشی مناسب و تلاش و پشتکار مستمر جهت مطالعه مطالب ، می توانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوید . قبل از مطالعه ادامه این متن، جهت آشنایی بیشتر با خدمات برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی تلفنی گروه مشاوران ۱۰۰ حتما ویدیو زیر را مشاهده کنید. برای کنترل استرس در روز کنکور، باید از قبل از کنکور با روشهای کنترل استرس آشنایی داشته باشید. هر یک از مشاوران گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ مرتبا در زمان های از پیش توافق شده با دانش اموز خود تماس خواهند گرفت و علاوه بر این، دانش آموز می تواند با هماهنگی قبلی در هر ساعت از شبانه روز با مشاور خود تماس گرفته و یا در صورت تمایل به صورت پیامکی، تلگرامی یا در واتساپ (بسته به انتخاب خود دانش آموز)، مشکلات و سوالات خود را با مشاور در میان بگذارد و راهنمایی های لازم را از وی اخذ نماید.

مشاور کنکور حسابداری

برای نمونه اگر یک مشاور دارد به یک دانش آموز دبیرستانی رشته ریاضی مشاوره می دهد، باید به او دورنمایی از دوران پس از دانشگاه رشته های مختلف ریاضی را نیز بدهد و از آینده شغلی رشته های مختلف این رشته در وضعیت کنونی و آینده جامعه اطلاعات کافی داشته باشد. در این حالت بسته به فاصله منزل شما تا مرکز مشاوره، باید حداقل نیم یا یک ساعت قبل شروع به آماده شدن کنید و مدت زمانی را نیز صرف طی کردن مسیر خانه تا مرکز مشاوره خواهید کرد. این دانش آموز نیاز دارد در دبیرستان و قبل از رسیدن به پایه نهم، با رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای، کار و دانش و رشته علوم و معارف اسلامی آشنا شده و از گرایش های مختلف این رشته ها آگاه شود. دقیقأ یکی از ویژگی های داشتن یک مشاور تحصیلی مناسب این میباشد که دانش آموز را از سرگردانی بیرون میاورد.

مشاور کنکور علیرضا شفیعی

بهترین زمان شروع درس خواندن برای کنکور یکی دیگر از پرتکرارترین سوالاتی است که در جلسه مشاوره رایگان کنکور به آن پرداخته میشود. پس اول باید یک هدف مهم داشته باشیم وبعد باید بررسی کنیم که رسیدن به آن از چه رشته هاو شغل هایی عبور می کند . در وبسایت ما فایل های صوتی انگیزشی نیز وجود دارد، به دلیل مشکلات انگیزشی زیادی که در بین دانش آموزان دیده میشود ، ما همواره سعی در این موضوع داریم که با طرح موضوعاتی در ارتباط با موضوعات انگیزشی این موضوع را برطرف کنیم تا دانش اموزان و داوطلبان عزیز بتوانند با انرژی هرچه بیشتر در این مسیر سخت که میشه گفت مسیری هستش که در آینده ی دانش آموز تأثیر بسیار زیادی داره سهم کوچکی داشته باشیم. اما اینکه بودجه بندی دروس کنکور چگونه باید انجام شود، تا حد زیادی به شرایط تحصیلی خود دانش آموز بستگی دارد. در مقابل ، خیلی از داوطلبان کنکور با رتبه های متوسط ، با انتخاب رشته صحیح توانسته اند در رشته های بهتر از تصور خود قبول شوند. در حالت کلی پیشنهاد میشود که در تابستان، مطالعه را با دروسهای سالهای پیش، یعنی ابتدا سال دهم و سپس یازدهم شروع کنید.

کنکورهای سالهای اخیر بسیار حرفهایتر شده چراکه بیشتر رقبای شما، حرفهای مطالعه میکنند و شما نیز نباید از آنها عقب بمانید. در صورتی که دانش آموزان فایل های صوتی مشاور تحصیلی رایگان استاد شکری را گوش کنند، این فایل ها بسیار میتوانند در روند پیشرفت تحصیلی در کنکور مؤثر واقع شوند. ما نیز در بخش فایل های صوتی مشاوره کنکور که توسط اینجانب هادی شکری ضبط و تهیه می شود سعی در ارائه ی اطالاعاتی مفید به دانش آموزان هستیم. مشاورین گروه آموزشی مشاوران ۱۰۰ به عنوان دوست دلسوز شما در این برهه حساس و سرنوشت ساز همراه هر روز شما خواهند بود و با ارائه خدمات مشاوره تضمینی کنکور به شما کمک خواهند کرد در مسیر درست تلاش کنید و بعدها افسوس نخورید. در حالی که اگر مشاور شما فردی باتجربه و با مهارت باشد، میتواند علاوه بر آموزش روشهای صحیح مطالعه، تست زنی و … مشاور رتبه برتر شما با توجه به بودجه بندی و همچنین نقاط قوت و ضعف شما ، برای شما برنامه ریزی می کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مشاور کنکور تربیت بدنی لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما