مشاوره و برنامه ریزی کنکور – آکادمی هدف رس

آزمون های قلم چی و کلاس های کنکور - سعادت آباد و شهرک غرب ... بازار کاری رشته داروسازی محدود به موارد گفته شده نیست و داروسازان میتوانند در صنایع و شرکتهای آرایشی و بهداشتی هم مشغول به کار شوند. بر اسا این گفته ها توجه داشته باشید برنامه رتبه یک کنکور شاید او را به نتیجه رسانده باشد اما امکان دارد که برای شما سم باشد و حتی شما را از مسیر هم خارج کند. نصف أين مطالب رو خوندم توي بعضي ها تسلط دارم.الان ميخوام طبق ازمون و با توجه به اولويت هاي أين برنامه با هم پيش برم و تسلط رو زياد كنم بعدش پيش روي داشته باشم. به طوری که شما با توجه به برنامه ریزی خود چند درس متنوع را در طول روز مورد مطالعه قرار می دهید تا بدین ترتیب حس خستگی مفرط به شما دست ندهد و از درس خواندن لذت ببرید. یکی دیگه از ویژگی های کتاب کنکور موجود بودن کتاب های تمامی انتشارات و تمامی مقاطع هست و هر کتاب جدیدی که توسط ناشری چاپ بشه بلافاصله روی سایت قرار داده میشه تا شما بتونید کتاب های جدید و با بیشترین تخفیف تهیه کنید. اگر این افراد معتقدند کسی با این ترفندهای مضحک و غیرعلمی موفق به کسب رتبه های زیر هزار می شود؛ اجازه دهند یکی از رتبه های برتر ما در برنامه های تبلیغاتی شان شرکت نموده و صحت اثربخش بودن روشهای آنها را به چالش بکشد.

مشاوره ی کنکور رایگان

یکی از وظایف بهترین مشاور کنکور تجربی، برنامه ریزی درسی متناسب با شرایط هر دانش آموز است. همگی میدانیم در کنکور ایران دبیران برتر زیادی در هر درس وجود دارند و ما در این سایت ضمن احترام به افرادی که نامشان در سایت ذکر نشده است، با بررسی اطلاعات موجود در اینترنت (سایت های معتبر کنکوری از قبیل ونوس -حرف اخر -قلمچی- گاج -وسایت کنکور و نیز بررسی فیلمها و ویدیو ها و تالیفات اساتید کنکوری را از تمامی سایتها و مراجع معتبر و با توجه به نظرات کارشناسان و نخبگان آموزشی این لیست را تهیه و در اختیار عموم قرار داده ایم.بینهایت سپاسگزار خواهیم شد ما را از نظرات سازنده خود بهره مند سازید. نکته اول اینکه آنها با رجوع به بسته های آموزشی مولتی مدیا، کتابهای شیمی پر فروش بازار کنکور و نیز جزوات دبیران شیمی مطرح کشور می دانند که اغلب این عزیزان بر حفظ واکنش های شیمیایی تأکید دارند. بنده با نظر این عدّه مخالفم و معتقدم مدیریت زمان توسط سازمان سنجش به شکلی هوشمندانه و حساب شده تعریف شده است تا دانش آموزانی که کتابهای درسی خود را بصورت مفهومی خوانده اند از بقیه جدا کند. وظیفه مشاور کنکور ما این است که روش یافتن مفاهیم مورد نظر طراحان کنکور سراسری را به شما بیاموزد تا دیگر نیازی به مطالعه خط به خط کتاب ها یا فرورفتن در گزینه های یک تست و افتادن در تله علمی و زمانی آن نباشد.

علت معروف شدن مشاوره کنکور حسین پور در تبریز به خاطر تعداد بالای رتبه های زیر 1000 ایشان در تبریز است. اما در مورد پرسش شما باید عرض کنم که اگر سطح درسی دانش آموزی در دروس اختصاصی بسیار ضعیف باشد، حداقل دو سال زمان لازم است تا او به سطح رتبه های زیر دو یا سه رقمی برسد ولی در دروس عمومی می توان این مشکل را در مدت حداقل هشت ماه مرتفع ساخت بگونه ای که داوطلب بتواند به درصدهای هشتاد در آزمون سراسری دست یابد. این روش بارها قدرت خارق العاده خود را در دستان رتبه های برتر کنکور ایشان نشان داده است. قطعاً نمی توان به چنین افرادی گفت شما می توانید در مدت ۴ ماه یا یک سال با فرمولهای تستی غیرعلمی یا روشهایی نظیر مهندسی معکوس، رمزگذاری، آلفای ذهنی و یا بقول پدر بزرگوار نفر اول رشته ریاضی در کنکور سراسری سال ۹۳ با روش « بشکن بزن تست بزن » در رشته های پرمخاطب دانشگاههای برتر تهران قبول بشوید. با توجه به صحبتهای شما می توان این نتیجه را گرفت که چون کنکور آسان نیست و سخت است، یعنی یک دانش آموز ضعیف هیچ شانسی برای قبولی در رشته های پرطرفدار دانشگاههای مطرح تهران ندارد؟

مشاوره کنکور و برنامه ریزی

اگر همان جزوه ها، همان منابع را با همان کیفیت بخوانیم و همان تست های پارسال را بزنیم که تغییری اتفاق نمی افتد. شما باید شروع به تغییر چیزهایی که تواناییش رو دارید کنین و بعد که توانایی تون رو افزایش دادین، برین سراغ کار های بزرگتر و بزرگتر تا بالاخره یک روزی با کلی تمرین، بتونید مهارت های زیادی رو کسب کنید. مرکز مشاوره آنلاین “گپچه” با بهرهگیری از تواناییهای تیم تخصصی و جوان خود انجام هر گونه امور را در زمینه مشاوره برای مردم شریف ایران که به خدمات مشاوره دسترسی نداشته و یا از پس هزینههای آن بر نمیآیند، آسان نموده است. به طوری که دانش آموز در همه لحظات حضور مشاور را در کنار خود احساس می کند و هر زمان که نیاز داشت می تواند با مشاور خود در تماس باشد. تیم فاروس طاها با بهترین مشاوران همواره در تلاش است بهترین خدمات را به داوطلبین عزیز تجربی ارائه دهد.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما