مشاوره کنکور ارشد 1401 + رتبه های برتر

اگر میانهی راه هستید، سی تا پنجاه تست بزنید. اگر هم ابتدای راه هستید، روزی پانزده تا سی تست بزنید. در سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT بسیار زیاد تست بزنید. دقت کنید که همیشه تلاش زیاد منجر به نتیجه خیلی خوب هم نمی شود. یعنی شما می گویید برای کسب یک رتبه خوب در کنکور سراسری نیازی به مطالعه زیاد و زدن تستهای فراوان نیست بلکه دانش آموز باید روش مطالعه صحیح هر درس را بداند و هوشمندانه درس بخواند. برای ثبت نام کارشناسی ارشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد کلیک کن. براساس اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور از سایت سنجش ، زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور برای متقاضیان ورودی مهر از تاریخ 20 اسفند 97 آغاز شده و تا 6 شهریور 98 ادامه خواهد داشت . چون عوضشدن زمان کنکور سال گذشته زمان خوبی برای این کار به ما داد. اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم .

مشاور کنکور حسابداری

سه ماه طلایی تا کنکور کامپیوتر و IT زمانی معنا پیدا میکند که بتوانید از وقتتان بیشترین استفاده را ببرید. نهتنها باید روی یک کار تمرکز کنید، باید بتوانید تنوع را در این مقطع به صفر برسانید. اگر جز داوطلبانی هستید که تحصیل در رشته پزشکی هدف نهایی شماست توصیه می کنیم مقاله انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطالعه کنید تا از تغییرات در نحوه انتخاب رشته پزشکی این دانشگاه مطلع شوید. برنامه ریزی باید متناسب با توانمندی ها و زمان مطالعه شما باشد. انتشارات نشر الگو برای کاهش هزینهٔ دانش آموزان جلد دوم این کتابها را بهصورت PDF در سایت قرار داده و تستها دارای کد QR هستند که با اسکن آن ها میتوان فایل تدریس استاد، درسنامه و تستهای بیشتر را مشاهده کرد. در مورد چنین دانش آموزانی مشاوره استاد حسن علیرضا نژاد برای فراگیری دروس پایه از نقطه ای که ضعف دارد برنامه ریزی خوبی را ارائه و با کمک پکیجهای حرف آخر ضعف پایه کاملا جبران میشود.

این کار در دورهی جمعبندی به شما بسیار کمک میکند. این کار به شما کمک میکند که کارایی خود را بالاتر ببرید. شما می توانید به کمک این برنامه ها از میزان نگرانی های خود بکاهید و رسیدن به رتبه مورد نظر در کنکور برای خود مقدور سازید. حالا تو این مسیر ناشناخته راه میفتید و با چندین اتفاق و دو راهی روبرو میشید که نمی تویند تصمیم درستی برای انتخاب بگیرید، در حالیکه روز داره تمام میشه و شما هنوز نرسیدید. اکثر بچه ها فکر می کنند درس دین و زندگی ساده ترین درس کنکوره و همه با مطالعه کم هم می تونند این درس رو تو کنکور سراسری بالا بزنند. نفرات برتر کنکور : زینب امیر بکایی رتبه دوم علوم انسانی کنکور سال 1392 در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران عنوان کرد: متولد 1373 بهمن ماه هستم و به طور عمیق از پایه دروس دبیرستان را مطالعه کرده ام و در کلاس های آمادگی کنکور هم شرکت کرده ام و علاقه مند به تحصیل در رشته روان شناسی در دانشگاه هستم. بطور ساده پلن های ذهنی، مفاهیمی است که ما در ذهن خود مجسم کرده ایم و شاخه های منشعب از این تصاویر نیز افکاری است که با توجه به مفهوم اصلی در ذهن ما تداعی شده است.

ما هم نمیگوییم داشتن مشاور درسی از الزامات کسب رتبه برتر در کنکور است و اگر دانش آموزی مشاور تحصیلی نداشته باشد، نمیتواند رتبه شود. ما تصمیم گرفتیم برای برطرف شدن این مساله با دبیران مجرب شهر صحبت کنیم و با رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاسهای یک تا پنج مشاور کنکور قادری نفره برگزار کنیم. مشاورین ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. حتی شما باید چند ماه به صورت رایگان فعالیت خود را پیش ببرید تا در بین داوطلبان کنکور منبعی معتبر شناخته شوید. پیشنهاد من به عنوان بهترین مشاور تحصیلی در شیراز، یزد، کرمان و بوشهر این هستش که مشاور کنکور شما به صورت بازه های زمانی کوتاه مدت برنامه بدهد و این بازه ی زمانی حداکثر از ۱ هفته فراتر نرود. دانش آموزان و داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که علاوه بر مواردی که در ادامه ذکر خواهد گردید، امکان استفاده از سایر خدمات نیز وجود خواهد داشت.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از مشاور کنکور سینا تهرانی (classori.ir) دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما