مشاوره کنکور ریاضی،تجربی،انسانی،هنر،زبان،تلفنی،تحصیلی

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ - عمران مشاوره خواستم ازتون تشکر کنم بابت تمام کمک ها و راهنمایی های بسیار عالی و اصولیتون. برنامه ها و راهنمایی های بهشتی خیلی به من کمک کرد من از کار ایشان واقعا راضی هستم برنامه های منظمی که به من میدهند و مقدار مطالعه من را هر روز چک می کنند. بنابراین افرادی که میخواهند مهارتهای عملی و کاربردی را در زمان کم در یکی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی موجود در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فراگرفته و با آگاهی از شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی از این مهارت در کسب و کار مورد علاقه خود استفاده کنند، میتوانند بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی سازمان ملی استاندارد ایران ثبت نام کنند. دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته در مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاهی بر روی سایت دانشگاه آزاد منتشر می گردد که دانشجویان گرامی لازم است قبل از اینکه جهت ثبت نام یا انتخاب رشته اقدام کنند شرایط، ضوابط و رشته های موجود را با دانلود و مطالعه دقیق این دفترچه ها بررسی نمایند. خواستم تشکر کنم بابته مدتی که مشاوره من بودین ..همچنین از توصیه ها و نکته های ارزندتون در جهته رسیدن به اهدافمون ممنونم. ساعت مطالعم با هدف رس از ۴ساعت ب ۸ساعت رسید و باعث پیش رفتم توی آزمون ها شد و همیشه ی دلگرمی خاصی داشتم اینکه یکی هست ک موقعایی ک زمین میخورم و نا امید میشم، دستمو میگیره بلندم میکنه.

مشاور کنکور خرم اباد

چگونه با کیفیت درس بخوانیم؟ مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار فراموش نکنید اگر انتخاب رشته کنید، در دوره روزانه دانشگاه دولتی پذیرفته شوید و پس از آن انصراف دهید حتی در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده شما از کنکور سال بعد محروم خواهید شد. کسی که ۴ سال از کنکور دور بود و بعد از چهار سال تصمیم به دوباره کنکور دادن گرفت. قشنگیش اینجاس که وقتی مشاور، کسی باشه که خودش این راهو تا ته رفته و الان دانشجوی پزشکی یا دندان پزشکیه. در حال حاضر 12 دانشگاه دولتی در کشور هستن که دکتری عمومی دامپزشکی را دارند و سالانه در حدود 750 نفر از طریق کنکور دانشجوی دامپزشکی پذیرش میکنند. پس در صورتی که دانشجویان قصد انصراف دارند می توانند با مطالعه شرایط انصراف از دانشگاه روزانه شرایط لازم برای انصراف را بدانند و تصمیم گیری درست تری انجام دهند. بسیاری از شرکتکنندگان کنکور تجربی در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هدف قبولی در رشته دامپزشکی را دارند . در صورتی که قبل از ثبت نام دانشگاه پیام نور انصراف از تحصیل نداده باشید مشکلی بابت شرکت در کنکور ندارید. بعد از پیاده سازی سایت کنکوری شما باید ابتدا اگر آشنا دارید که نیازی نخواهد بود، اما اگر آشنایی ندارید باید رشته های تحصیلی مختلف را بررسی کنید.

مشاور کنکور نجف آباد

راستشو بخواین، شاید همه فکر کنن که اینم یه نوع تبلیغه اما خدا شاهده من به عینه دیدم که تو یاین مدت یکسال، چقدر پیشرفت کردم. اما بودن یه مشاور کنکور با تجربه در کنارتون می تونه بسیار کمک کننده باشه، می تونه بهتون راه رو نشون بده و تشویقتون کنه و نکات برنامه ریزی کنکور رو گوشزد کنه و شما رو به مسیر برگردونه. ۱. زحمات شما مشاور محترم هدف رس و باتجربه واقعا قابل تقدیر و ستایش هست. نکته: شما قرار نیست برای قبول شدن در کنکور هنر همهی درسها را ۱۰۰% بزنید. امروز نیز نقش معمار در جوامع بسایر پررنگ و حائض اهمیت است و این علم و استعداد چیزی نیست که در همه افراد بتوان آن را یافت. تا قله راهی نیست دوستان… داوطلبان همچنین باید نسبت به تکمیل فرم ثبتنام اقدام نمایند که ضروریست بندهای 23 به بعد را تکمیل نمایند و همچنین با تائیداطلاعاتی که وارد کرده اند کد رهگیری ( 16 رقمی ) دریافت نمایند داوطلبان ضروریست این کد و شماره پرونده و همچنین اطلاعات کارت یا کارت های اعتباری را تا پایان مراحل آزمون نگهداری نمایید. چگونه با استرس دوست شویم؟

با عرض سلام وخسته نباشید خدمت همه ی هدف رسی های بزرگ و همچنین اقای بهشتی و مشاور خوبم اقای دکتر محمدی که با برنامه دقیقشون وراهنمایی های خوبشون مسیر کنکورو برام هموارترکردند همچنین بااستفاده از منابع خوب این مجموعه تونستم خیلی از مشکلات که در دروس مختلف داشتم رو حل کنم… تونستم با برنامه ریزی های خانم فروغی کیفیت مطالعه ی خودم رو بالا ببرم.ترازم و افزایش پیدا کرد. محمدرضا پوردستمالچی مشاور تحصیلی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: روز قبل از کنکور اهمیت ویژهای دارد که اگر اشتباه کوچکی در این روز رخ دهد، بهطور قطع تأثیر بسیار نامطلوبی در نتیجه دارد. از مشاور عزیز و دلسوز خودم آقای بهشتی بسیاااار ممنونم که هروقت خواستم، به سوالام جواب داده و منو توی این راه کمک کرده. اول از همه تشکر میکنم از تیم بسیار قدرتمند هدف رس. خیلی خیلی راضیم و حتی بعضی وقتا به این فکر میکنم که انشالله در آینده ای نه چندان دور که نتیجه ی عالی خودم رو گرفتم، دلم واسه هدف رس تنگ میشه. با سلام و خسته نباشید.تشکر فراوان دارم از مشاور محترمم و بهشتی عزیز.ب نظرم وجود مشاور واسه ی یک کنکوری جزء مهم ترین نیاز هاش هست و کمال تشکر رو از مشاور خوبم آقای بهشتی دارم ک با برنامه ریزی های دقیق و پیگیری های منظمشون ب من کمک زیادی کردن.و همچنین هر زمان ب مشکل برخوردم راهنمایی های لازم رو در اختیار من گذاشتن.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما