مشاوره کنکور نکات برنامه ریزی

یعنی آیا از تحصیل در بهمن ماه ۱۴۰۰ رشته بدون آزمون دانشگاه دولتی به صورت روزانه محروم میشوم؟ از آنجایی که هر ساله با داوطلبانی از کنکور مواجه هستیم که در زمان ثبت نام کنکور با مشکل مواجه می شوند در صدد آمدیم تا در این مقاله نحوه ثبت نام کنکور سراسری 1401 به طور کامل توضیج دهیم. در جلسه آزمون، یک بار سوالات تمام درس ها را کنار هم مانند یک کنکور واقعی و در زمان محدود طنز مشاور کنکور پاسخ دهید. یک مشاور خوب بعد از شناخت، فنون موفقیت در کنکور یعنی روش مطالعه و تست زنی هر درس را به داوطلب آموزش می دهد. سلام استاد ممنون از زحماتتون،من کنکوری ۱۴۰۰بودم که دینی رو۷۰ زدم و سطح خوبی در این درس دارم و پارسال سفیر خرد رو دوبار کار کردم،امسال میخوام دوباره کنکور بدم و دینی برام به صورت آزمون محور مرور بشه،چه کتابی رو پیشنهاد میفرمایید؟ اینکه کدام بخش از کتاب اهمیت بیشتری دارد و تعداد سوالات از هر بخش چند تاست، با بودجه بندی کنکور 99 کاملا مشخص خواهد شد و امکان استفاده از منابع کنکور 1400 را به بهترین شکل فراهم می کند.

مشاور ثبت نام کنکور ارشد

چگونه از مشاور تحصیلی کنکور بهترین استفاده را ببریم؟ - مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی علیرضا افشار از طرفی آشنایی با بودجه بندی سوالات موجب می شود، بدانید از کدام یک از مباحث کتاب های درسی سوالات بیشتری مظرح می گردد و بدین ترتیب با شیوه مناسب تر و برنامه ریزی دقیق تری نسبت به مطالعه دروس خود بپردازید. توصیه می کنیم که مقاله راهنمای ثبت نام کنکور 1401 را مطالعه نمایید. در زمان ثبت نام، دقترچه راهنمای ثبت نام کنکور انتشار می یابد که تمام شرایط ثبت نام کنکور 1401 در آن اعلام می گردد. در مرحله اول باید وضعیت تحصیلی خود را به همراه کد سریال ثبت نام کنکور سراسری 1401 که در مرحله ی قبل خریداری کرده اید وارد نمایید. شما باید تا تاریخ حدودی 20 اسفند و بعد از ثبت نام کنکور انصراف بدید. توجه داشته باشید که تمام شرایط لازم برای ثبت نام در کنکور 87 در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 1401 وجود دارد. خبر نهایی در مورد تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش منتشر خواهد شد . به طور مثال داوطلبی که دیپلم رشته ی انسانی دارد و قصد دارد که در کنکور تجربی شرکت نماید میزان تاثیر دروس موثر داوطلب بر اساس دروس موجود محاسبه میشود و در رابطه ی محاسبه نمره کل به جای میزان درصد اعلام شده از سوی سازمان سنجش در کنکور سراسری جایگزین میشود .

مشاوره کنکور صادقیان

خیلی استرس دارم ، خواهش میکنم راهنماییم کنید که آیا میشه تو این فرصت باقی مونده تا کنکور به رشته های خوب و تاپ فکر کرد؟ سلام من سال گذشته دانشجوی پیام نور بودم هر دو ترم را مرخصی گرفتم امسال انصراف دادم و رفتم دانشگاه آزاد ولی علاقه ای به رشته ام ندارم ، من هنوز خدمت سربازی هم نرفتم ( معافیت موقت دارم ) ؛ آیا میشه دوباره تو کنکور ۱۴۰۱ شرکت کنم ؟ محمدی: مثلاً یکی از منابع آزاد تاریخ هنر را نخواندم. برای ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی، اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری، اطلاع از شرایط پذیرش رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و مشاوره انتخاب رشته از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید. از آنجایی که خواندن این دفترچه نیاز به صبر و حوصله فراوانی دارد ما تمام شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 1401 را در چند مقاله به صورت جداگانه برای شما توصیح داده ایم برای مطاله هر بخش بر روی لینک آن که در زیر آمده کلیک کنید. برای شرکت در هر یک از زیر گروها یک کارت اعتباری و برای ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی یک کارت اعتباری جدا باید خریداری شود.

توجه داشته باشید تا زمانی که کد رهگیری خود را دریافت نکرده اید ثبت نام شما تمام نشده است. میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام جدید شامل تاثیر معدل پایه دوازدهم می باشد که مربوط به نمرات نهایی پایه دوازدهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی می باشد . در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم شامل 30 درصد می باشد که 20 درصد به صورت قطعی و 10 درصد به صورت مثبت می باشد . نحوه و میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان نظام قدیم شامل تاثیر نمرات نهایی پایه سوم دبیرستان و نمرات نهایی سال پیش دانشگاهی در خرداد می باشد . برای مثال موسسات بسیاری وجود دارند که برای عوام فریبی در بدو ورود قبولی در کنکور را به صورت تضمینی به شما وعده می دهند، اما این امر کاملا نشدنی است! حالا که یک یا دو مرحله خودتان را محک زدید، نوبت تست های تخصصی مبحثی است. جواب مشاوره ای این سوال این است که پس از مطالعه یا تدریس هر درس، با تست های آموزشی ساده و متوسط، خودتان را محک بزنید. می توانید با مطالعه مقاله های برنامه ریزی کنکور 1401 و منابع کنکور 1401 آمادگی خود را برای کنکور 1401 آماده کنید.

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما