مشاوره کنکور 1401 تجربی ریاضی انسانی از سیر تا پیاز رتبه برتر شدن

یکی از این حالات پیش آمده است:- ایمیل خود را در فرم به اشتباه وارد کرده اید ( در هنگام تایپ ایمیل خود ، درستی آنرا کنترل کنید)- مدارکتان ناقص بوده که ترتیب اثر داده نخواهد شد.- پاسخ ما به بخش اسپم ایمیل شما ارسال شده است که در اینصورت حتماً آن قسمت را بررسی بفرمایید.در غیراینصورت از طریق فرم تماس با ما ( این فرم ) مراتب را به واحد کنکور اعلام نمایید تا رسیدگی شود. اگر داوطلب کنکور انسانی 1401 هستید، سعی کنید با انتخاب یک مشاور همراه و متعهد و پیگیر، موفقیت خودتان را تضمین کنید. اگر میدونی روتختی لازم داره و زیاد روی سلیقه و انتخاب حساسیت بیش از حد نداره که خیلی خوبه. سوال دوم من هم این است که آیا کتاب هفت خان خیلی سبز مناسب تر است یا نشر الگو ؟ اگه کتاب شیمی خیلی سبز رو به تسلط رسیدی، تست های شیمی مبتکران (درسنامه های این کتاب شامل مطالب اضافه تر از کتاب درسی نظام جدید هست) و سپس برای دوران جمع بندی، کتاب موج آزمون منابع خوب شیمی برای شما محسوب میشن. بلکه “تسلط” روی این کتاب های تست کمک اصلی رو به شما می کنه. اگه به تسلط روی تست های یک کتاب رسیدی، کتاب بعدی رو شروع کن.

مقالات رو مطالعه کن تا بتونی بهتر تصمیم بگیری. اگه هنوز مقاله رو نخوندی، حتما مطالعه کن تا بتونی کتاب مورد نظرت رو انتخاب کنی. اگه سوالت راجع به انتخاب بهترین منابع کنکور ۱۴۰۰ هست، توی همین مقاله ما بهترین کتاب های تست رو برای دروس اختصاصی معرفی کردیم. سلام من سطح نسبتا خوبی توی درسای دینی ادبیات و عربی دارم برای این دروس چه کتاب تستی برای کنکور تهیه کنم؟ سوال اول من این هست که همانطور شما در مقاله گفته بودید بهترین کتاب برای ریاضی و شیمی و فیزیک رو نام بردید ولی برای زیست شناسی رو نگفتید خواستم ازتون بپرسم که بهترین منابع کتاب برای زیست شناسی چه کتابی است ؟ سللم برای درس عربی و شیمی و فیزیک چ کتابی خوبه؟ برای درسنامه دقیق و کامل چه کتاب شیمی به من معرفی میکنید؟ در زیست و شیمی زیاد خوب نیستم برای آنها چه تهیه کنم؟ تقریبا با هر مناسبت و حتی بی مناسبت ، تخفیف هایی را روی خدمات و محصولاتمان قرار می دهیم که می توانید در کانال از آنها مطلع شوید. در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

مشاور کنکور بجنورد

سلام.من کاردانی نرم افزار و کارشناسی نرم افزار از شاخه فنی حرف ایی دارم.جدیدا مشتاق شدم ادامه تحصیل بدم و کنکور تجربی شرکت کنم.باتوجه به اینکه رشته ام کلا فنی بوده کارم سخته.چه منابعی رو بهم پیشنهاد میدید که هیچ درکی از رشته تجربی ندارم؟ به نظر شما برای من که هیچی از فیزیک خاطرم نیست و معلم هم ندارم کتاب خوبیه؟ اگه درسنامه خوب مد نظرت هست، کتاب میکرو منبع خوب برای فیزیک کنکور هست و کمکت می کنه. سوال سوم من هم این است که آیا این کتاب هایی که معرفی کردید می توان برای کنکور 1401 و یا برای کنکور 1402 استفاده کرد ؟ سوال اول: ما برای زیست شناسی و کتاب های کمک درسی مربوط به این درس، مقاله جداگانه ای داریم که لینکش در انتهای همین مقاله موجوده و بهت پیشنهاد می کنم حتما مطالعه کنی. ما بهترین منابع کنکور برای شیمی و فیزیک رو تو این مقاله معرفی کردیم. فیزیک خیلی سبز و میکرو گاج رو پیشنهاد میکنم بهت. چون نظام قدیم هم بودی، بیشتر بهت کمک میکنه. بهت پیشنهاد می کنم از کتاب هایی شروع کنی که دید کاملی از دروس نظام جدید داشته باشی.

مشاور غیرحضوری کنکور

این رشته شامل سه دفترچه دروس اختصاصی و عمومی و معارف و فقه می باشد که دفترچه سوم آن مختص داوطلبانی است که قصد شرکت در آزمون رشته معارف اسلامی مشاور کنکور کاردانش را دارند. توجه کنید که پرداخت وجه مورد نظر تنها از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر است و داوطلبانی که قصد شرکت در سایر گروه های آزمایشی را دارند، باید کارت اعتباری دیگری به صورت جداگانه خریداری نمایند که به طور کامل در جدول فوق بیان شده است. از آدمای موفقی که یه زمانی آرزوی شبیه خودتو داشتن و موفق شدن یاد بگیر. اما اگر نگاه جدی تری داشته باشید و احساسات تان را از منطق جدا کنید، نتیجه نسبتا خوبی خواهید گرفت. اگر یک پشت کنکوری هستید این را به خوبی می دانید که زمان چقدر ارزشمند است. اگر هم وقت اضافی آوردند، بازگردند و باقی مطالب را بخوانند. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه برای جبران وقت های تلف شده، نکته ای شایان توجه است.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما