مشاور تحصیلی رایگان دریافت کنید!

در ادامه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد خرم آباد به تفکیک مقطع تحصیلی برای اطلاع شما داوطلبان عزیز قرار داده شده است. چون که موفقیت صرفا رتبه کنکور نیست و این یک اشتباه هست که ما فکر می کنیم هر کسی که رتبه خوبی در کنکور آورده پس باید موفق و پولدار شود و اگر نشد پس درس به درد نمی خورد! اگر دقت کرده باشید در هنگام مسابقه هیچ کدام از دوندگان حرفه ایی ابتدای راه را با سرعت بیش از حد نمی دود، بلکه این انرژی را تقسیم بندی می کند تا بتواند تا خط پایان ادامه دهد. بنابراین در چنین شرایطی هنر و حرف های یک پشت کنکوری موفق حاکی از این است که همه چیز را به نفع خود تمام کند و ضمن در نظر گرفتن تکنیک های مطالعه، بتواند در خانه تمرکز خود را حفظ کرده و از مطالعه دست نکشد. به طور مثال ممکن است تشخیص شما این باشد که کتاب دین و زندگی گاج مباحث را بهتر از کتاب دین و زندگی خیلی سبز توضیح داده است، و من می خواهم بگویم که تشخیص شخص شما اهمیت دارد، صرفا با توصیه دیگران کتاب خریداری نکنید، متناسب با سلیقه و شخصیت خودتان کتاب را انتخاب و خرید کنید، هیچ ایرادی ندارد از بقیه پیشنهاد بگیرید، ولی فراموش نکنید کفشی که برای دوست شما بزرگ است ممکن است پای شما را بزند، بنابراین دنبال منابع رتبه برتر ها نباشید!

مشاور کنکور حضوری

تا به حال با خودت فکر کردی اگر منبعی مناسبی انتخاب نکنی چه بلایی سر نتیجه کنکورت میاد؟ او می تواند به طور مستقل و با حداقل دخالت دیگران کار کند. استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب، از عوامل بسیار مهم موفقیت در کنکور سراسریه که باید به درستی و با نظر مشاوران و دبیران متخصص انتخاب بشه. هدف خود معقولانه انتخاب کنید و در رسیدن به آن هیچ شکی به دل راه ندهید. با توجه به همه گیر شدن تلفن همراه و جایگاهی که فضای وب در زندگی امروزه پیدا کرده است، می توان به صورت آنلاین و تلفنی مشاوره تحصیلی را دریافت نمود. بعضی از داوطلبان حتی برای مطالعه درسی مثل دین و زندگی همان مطالبی را که قبلا زیرشان خط کشیده، می خوانند. یه آدم اگه از همون اول ورزشکار به دنیا بیاد لذتی نمیبره از جایگاهش، ماهم اگر قرار بود در بهشت باشیم و زندگی کنیم متوجه نمیشدیم چه لذتی داریم میبریم و ادراک نداشتیم همچنین زندگی جبری داشتیم. علاوه بر این، استفاده به جا از دی وی دی های آموزشی و کلاس های کنکوری نیز اهمیت زیادی دارد.

ما باید برای رسیدن به موفقیت چگونه درس بخوانیم؟

مشاوره کنکور داوطلبانی که کمتر از شش ماه وقت دارند حالت های مختلف دیگری نیز وجود دارد که با توجه به شرایط داوطلب تعیین می شود. اگر شما داوطلب کنکور میباشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی خرم آباد به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در خرم آباد تضمین نمایید. تکنیک هایی که تنها در حد شعار یا توصیه باقی نمانده و به عمل تبدیل شده اند. ما باید برای رسیدن به موفقیت چگونه درس بخوانیم؟ اما حقیقت این است که هر نوع برنامه ریزی نمی تواند ما را به آنچه که می خواهیم برسانیم. در حقیقت هم تا حدی همین طور است که اولین و مهمترین وظیفه مشاور کنکور، برنامه ریزی شخصی و دقیق است. برای مثال، برخی ها تصور می کنند که با در نظر گرفتن روزی 12 تا 14 ساعت می توانند به بهترین درصد برسند. بنابراین در اولویت بندی دانشگاهها و شهرها حتما به این نکته توجه داشته مشاور کنکور چیکار میکنه باشید.

اولین سوالی که از یک مشاور پرسیده می شود این است که برای کنکور 1401 چگونه و از کجا شروع کنم؟ همچنین از تکنیک تست زمان دارن نیز استفاده کنید تا بتوانید در هنگام جلسه کنکور مان را مدیریت کرده و دچار استرس نشوید. تغییر اصلی در کمیت و کیفیت مطالعه و تست زنی شماست. متاسفانه در مواردی دیده می شود که برخی از داوطلبان در روزها و ماه های ابتدایی بی وقفه مطالعه می کنند و در زمان های نزدیک به کنکور با افت ساعات مطالعه و خستگی مواجه می شوند. 6. عدم اعتیاد به مواد مخدر. به دلیل عدم وجود نظارت مستمر و همچنین اتلاف وقت زیاد، نتیجه اى که از مشاوره حضوری (برخلاف مشاوره کنکور غیرحضوری) حاصل می شود از کیفیت پایین ترى برخوردار است. شما هم با تجربیات پشت کنکوری های موفق می توانید به این رمز و راز دست پیدا کنید و با اجرایی کردن آن به هدفتن نزدیک و نزدیک تر شوید. در زیر 10 پیشنهاد از تجربیات پشت کنکوری های موفق که در مصاحبه با با این افراد به دست آمده است، ذکر شده است.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما